مدیر گروه ذرت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه از ۱۲ میلیون تن ذرت دانه‌ای مورد نیاز کشور، تنها یک میلیون تن آن تولید داخل است، ابراز امیدواری کرد که با اجرای الگوی کشت تولید افزایش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان یک شرکت دانش‌بنیان با تولید ۱۵ قلم از فرآورده‌های پلیمری توانسته‌اند بخش قابل توجهی از نیاز داخلی را به این فرآورده‌ها تامین کنند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: رویکرد جدی دولت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت بخش تولید لوازم خانگی است تا علاوه بر تأمین نیاز داخلی، زمینه توسعه صادرات نیز فراهم شود.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با حرکت در مسیر تولید ماشین‌آلات حفاری، زمینه را برای پیشرفت صنایع مرتبط به کمک تجهیزات داخلی فراهم کرده است.
عیسی زارع پور گفت: به دنبال بومی سازی پلتفرم‌هایی که مورد نیاز مردم است، هستیم. در حال حاضر نیز شاهد جوابگویی پلتفرم‌های داخلی هستیم که به مدد جوانان ایرانی تولید شده اند. اما هیچ کس به دنبال قطع اینترنت بین الملل نیست.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته است بخشی از نیاز کشاورزی کشور به بذرهای اصلاح شده را با تولیدات داخلی تامین کند.
حمله اخیر هواپیماهای بدون سرنشین به کرملین ممکن است کار جناح‌های اوکراینی یا داخلی روسیه باشد. حتی احتمالا این حمله به‌منظور برقراری یک چتر امنیتی گسترده‌تر، با یک عملیات با «پرچم دروغین» توسط خود دولت روسیه صورت گرفته باشد. در این شرایط ممکن است این فرد اقتدارگرا ادعا کند که این یک سوء‌قصد به جانش بوده است.
وزیر ارتباطات گفت: الحمدالله در حوزه سکو‌ها و پلتفرم‌های داخلی ما جزو کشور‌هایی هستیم که پلتفرم‌های بومی خود را داریم و در حال حاضر نیاز کشور در خرید و فروش برخط از طریق پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
یک شرکت دانش بنیان اقدام به تولید و تامین انواع کیت های بیولوژی-مولکولی-تشخیصی دربازارهای داخلی و خارجی کرده است.
اقدامات مهم شرکت ارتباطات زیر ساخت در توسعه‌ خدمات‌ زیرساخت ‌ارتباطی، حمایت ‌از پیام‌رسان‌ها و توسعه‌ قطب‌ مراکز داده اعلام شد.
یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه اطلاع‌رسانی مسافران به کمک دانش و فناوری بومی زمینه را برای رفع نیاز داخلی با هزینه‌های پایین‌تر و کیفیتی هم‌پای نمونه وارداتی فراهم کرده است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظرها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند.
معاون رئیس‌جمهور سابق گفت: علی رغم شعارهایی که دولت می‌دهد نمی‌تواند با تورم مبارزه کند، زیرا اقتصاد ما به یک جراحی بزرگ نیاز دارد.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به آغاز عملیات بهداشتی درمانی حج ۱۴۰۲ بیش از ۴۰۰ قلم دارو مورد نیاز حجاج ایرانی به شرکت‌های دارویی داخلی سفارش شد.
بیش از ۴۰۰ قلم داروی مورد نیاز حج ۱۴۰۲ به شرکت های دارویی داخلی سفارش داده شد.
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جریانات دشمن نیاز به خون داشت و از جریان مهسا امینی و کشته‌سازی‌ها آغاز شد، خاطرنشان کرد: البته برخی از عناصر داخلی با دیر انتشار دادن فیلم‌های عدم ضرب و شتم مهسا امینی به نظام خیانت کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین از نیاز به اصلاحات نظامی در ارتش روسیه سخن گفت.
اگرچه ضوابط و قواعد سیاست خارجی به عنوان یک دانش و علم، مورد نیاز ما و حکومت است ولی نباید از مساله سیاست داخلی غفلت کرد. حدی از پایداری و استحکام و مشارکت عمومی برای سیاست داخلی امری ضروری است. سیاست خارجی از معبر سیاست داخلی عبور می‌کند. نقد سیاست خارجی ایران خوب و لازم است، ولی بدون توجه به عنصر اصلی قدرت کشور که کیفیت سیاست داخلی است، نارسا و ناکارآمد است.
بختیاری گفت: با تولیدکنندگان داخلی برای تولید ۲۰۰ واگن مذاکراتی را انجام داده‌ایم اما همچنان نیاز به واردات داریم.
بنا بر اظهارات رسمی مسئولان حوزه فضای مجازی بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده، ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد که تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است.
رئیس انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه نیاز ارزی تولید این صنعت در سال ۱.۳ میلیارد دلار است، از پوشش دهی ۸۵ درصد نیاز بازار با تولیدات داخلی خبر داد.
رئیس بنیاد شهید گفت: در رابطه با تامین آمبولانس ایثارگران تصمیم گرفته شد سال آینده از محل خرید داخلی و خارجی آمبولانس مورد نیاز تامین شود.
خوانساری در گفتگوی زنده با شبکه خبر گفت: هیچ مشکلی در ارائه خدمات و تامین نیاز هموطنان در بستر سایت‌ها و پیام رسان‌های داخلی وجود ندارد.
عضو هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، با بیان اینکه طرفداران واردات پارچه‎های رومبلی هیچ دلیل منطقی بیان نمی‌کنند، گفت: نیاز پارچه رومبلی کشور حدود ۳۲ میلیون متر مربع در سال است که توسط تولیدکنندگان داخلی با کیفیت بالا تامین می‌شود.
یک تحلیلگر سیاست خارجی درخصوص امکان تحقق تضمین‌های خواسته شده توسط ایران از امریکا، می‌گوید که در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست. وضعیت داخلی و سیاسی در امریکا طوری نیست که آقای بایدن در آستانه انتخابات کنگره بخواهد ریسک کند و با دادن چنین امتیازی وارد یک رقابت و دعوای سنگین سیاسی و مطبوعاتی با حزب جمهوری خواه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ