رئیس بنیاد شهید گفت: در رابطه با تامین آمبولانس ایثارگران تصمیم گرفته شد سال آینده از محل خرید داخلی و خارجی آمبولانس مورد نیاز تامین شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری آذربایجان امروز ادعا کرد که ارمنستان با آمبولانس در منطقه تسلیحات نظامی مستقر می‌کند!
نیروهای اشغالگر صهیونیستی سه مرد جوان را در محله الدمج در اردوگاه جنین اعدام کردند و از رسیدن آمبولانس و کمک رسانی مردم به آنها جلوگیری کردند.
خودورهای زرهی «کبری ۲» که متناسب با نیازمندی های نیروهای مسلح ترکیه ساخته شده است، می توانند در عملیات مختلف برای شناسایی، حمل پرسنل، پرتاب موشک و آمبولانس مورد استفاده قرار گیرند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موضوع فرسودگی آمبولانس‌ها از مشکلات اساسی ما است که با برگزاری مناقصات آن را برطرف خواهیم کرد.
میعادفر با بیان اینکه پنج نفر به دو تکنسین اورژانس حمله‌ور شدند، اظهارکرد: در جریان این درگیری دو تکنسین اورژانس دچار آسیب دیدگی‌هایی شدند که اقدامات درمانی برای آنان انجام شد. خوشبختانه همکاران وظیفه‌شناس من در آن شرایط نیز به فرد مصدوم امدادرسانی کردند. در ادامه نیز یکی از این افراد سوار برخودروی آمبولانس شده و اقدام به سرقت آن کرد.
در بررسی‌ها مشخص شد در جدال خانوادگی مرد ۳۳ ساله‌ای به نام کیوان، دامادشان به نام سعید را زخمی کرده است. سعید بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد و با مرگ تازه داماد، برادرزن وی بازداشت شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
د‌ختر خانواد‌ه د‌ر خصوص نحوه اطلاع از سرقت طلا و جواهرات ماد‌رش گفت: د‌ر زمان انتقال ماد‌رم به بیمارستان و د‌ر حالی که د‌اخل آمبولانس کنار او حضور د‌اشتم، متوجه کبود‌ی‌های روی د‌ست ماد‌رم شد‌م که هیچ طلایی د‌اخل آن نبود.
جمال رحمتی کارتونیست روزنامه هم میهن مسمومیت سریالی دانش آموزان را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی واردات آمبولانس فوریت های اجتماعی را نیز در سال آینده از پرداخت حقوق ورودی و عوارض گمرکی معاف کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معافیت گمرکی و پرداخت حقوق ورودی در واردات خودروی آمبولانس موافقت کردند.
خودرو استرایکر قابلیت پیکربرندی در انواع مختلفی را دارد، از این رو، موارد استفاده گوناگون از جمله به عنوان خودرو مهندسی رزمی یا آمبولانس را ارائه می‌کند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی ششتمد خراسان رضوی گفت: مأموران نیروی انتظامی با متوقف کردن یک دستگاه آمبولانس حامل مواد مخدر در راه ارتباطی ششتمد- بردسکن، موفق به کشف ۴۷ کیلوگرم تریاک شدند.
هزاران نفر از کارکنان آمبولانس انگلیس و ولز در اعتراض به وضعیت معیشتی خود و بهبود شرایط کاری اعتصاب کردند
رئیس سازمان اورژانس کشور، به تشریح مشکلات و چالش های ناوگان اورژانس پرداخت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: واژگونی آمبولانس پایگاه امداد و نجات «خروس‌لو» در محور گرمی به بیله‌سوار منجر به فوت نجاتگر داوطلب «توفیق ویژه» و مصدومیت ۲ نجاتگر دیگر شد.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۱۵۰ دستگاه آمبولانس در اغتشاشات اخیر تخریب شد که تعدادی از آنها غیر قابل استفاده است.
متأسفانه در اثر این حادثه ۶ نفر شامل ۲ کودک، ۲ مرد و ۲ زن در حالت جمود نعشی، قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند.
ضمن تأکید بر فراهم نمودن زمینه‌های حق اعتراض مسالمت‌آمیز و بدور از هرگونه خشونت در سطح جامعه، انتظار می‌رود برخورد با درایت جامعه پزشکی در حادثه اخیر مورد تقدیر قرار گرفته و در خصوص معدود برخورد‌های صورت گرفته با دانشجویان یا همکاران حوزه سلامت با نهایت رأفت و رحمت اسلامی برخورد شود.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در آشوب‌های چند روز اخیر، ۹۳ دستگاه آمبولانس از چرخه خدمت رسانی به مردم خارج شده اند.
وزیر بهداشت، با اعلام خسارت به ۷۲ آمبولانس اورژانس در حوادث اخیر گفت: اغتشاشگران به خودشان هم رحم نمی‌کنند.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از تخریب اموال عمومی و اموال شهروندان در اغتشاشات شب گذشته رشت خبر داد و گفت: در این اتفاقات آمبولانس اورژانس آتش زده شد.
تصاویری دردناک از آتش‌زدن آمبولانس در رشت و مامور نیروی انتظامی در تجمعات امشب مشهد توسط اغتشاش‌گران را مشاهده می‌کنید.
مشهد ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴ دستگاه آمبولانس در اطراف حرم رضوی و مسیرهای منتهی به آن مستقر می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ