بیش از ۴۰۰ قلم داروی مورد نیاز حج ۱۴۰۲ به شرکت های دارویی داخلی سفارش داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اعلام کرد: سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه و ویرایش سفارش دانش‌آموزان از روز ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی امکان پذیر است.
روند لاک پشتی واردات خودرو به گونه ای است که به نظر می رسد مسئولان عجله‌ای برای واردات ندارند و یا شاید با توجه به مشکلات ارزی، دست به عصا شده اند. این در حالی است که تا چند روز دیگر، آیین نامه ورود خودروهای کارکرده نیز نهایی و ابلاغ خواهد شد.
وزارت صمت در نامه ای به سازمان توسعه تجارت موضوع سیستمی شدن ثبت سفارش شمش طلا را اعلام کرد.
به‌تازگی برخی از دارندگان حساب‌های کاربری در فضای مجازی مدعی شده‌اند که ایران به خاطر نوشتن شعار‌ بر روی دیوار سفارت لندن بیش از ۵۰۰ هزار پوند به دولت انگلیس خسارت پرداخته است. یک منبع مطلع این مطلب را تکذیب کرد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از ثبت ۹۳ هزار و ۲۰۶ سفارش کتاب های درسی از سوی دانش آموزان استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
یکی از شرکت‌های حوزه فناوری‌نانو از شرکت مینترونیکس مدیکال خواسته است تا دستگاه مادون قرمز ویژه‌ای را بسازد تا بتوان از آن برای درمان سرطان استفاده کرد.
رومانی خواستار خروج بیش از ۵۰ دیپلمات و کارمند سفارت روسیه از خاک این کشور شده است.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار خبر داد که بیش از ۱۰ میلیارد ریال از حساب بانکی شهروندان سرقت کرده بود.
به دنبال اعترافات جلال و جواد (متهمان دستگیر شده) بی درنگ عملیات دستگیری سرکرده باند در دستورکار نیرو‌های انتظامی قرار گرفت و گروهی از افسران دایره تجسس با هماهنگی‌های قضایی، به طرف استوک فروشی لوازم خودرو (قطعات کارکرده و دست دوم) به راه افتادند، اما مالخر مذکور در فروشگاه حضور نداشت، ولی بیش از ۵۰ عدد آینه بغل سرقتی که توسط سارقان شناسایی شده بود، در حضور یکی از بستگان «لپ لپ» جمع آوری و به کلانتری منتقل شد.
گروه‌های فشار از بین نرفته‌اند، ولی به چشم خودشان دیده‌اند که مملکت را به کجا رسانده‌اند و آن کار‌های نابخردانه‌ای که انجام می‌دادند، مثل حمله به سفارت عربستان و کشور‌های دیگر، چه مصیبت‌هایی برای کشور ایجاد کرد. مصری‌ها بیش از هر چیز به مسائل اقتصادی فکر می‌کنند و دوست دارند که بتوانند مشکلات اقتصادی‌شان را کم کنند. کم شدن مشکلات اقتصادی مستلزم این است که بتوانند روابط بهتری با دولت‌های خارجی داشته باشند.
به گفته فاطمی امین: برنامه تولید سال جاری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه بوده و تاکنون ثبت سفارش ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو برای واردات انجام‌شده است. همچنین لایحه دوفوریتی واردات خودرو‌های کارکرده و رفع برخی از موانع خودرو‌های نو، در دولت مصوب شده و مجلس انشالله آن را در دستور کار قرار خواهد داد.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به آغاز عملیات بهداشتی درمانی حج ۱۴۰۲ بیش از ۴۰۰ قلم دارو مورد نیاز حجاج ایرانی به شرکت‌های دارویی داخلی سفارش شد.
محققان در سال ۲۰۱۶ این کارگاه مومیایی‌سازی را در نزدیکی هرم سقاره کشف کردند. در این سایت بیش از ۱۰۰ ظرف شامل پیاله‌های سفارشی و کاسه‌های قرمز دیده می‌شود. برخی از این ظرف‌ها نوشته‌هایی دارند که توضیح می‌دهد از مواد داخل آن‌ها چگونه باید در فرایند مومیایی‌کردن استفاده کرد.
طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در مورد پرونده‌های کلاهبرداری واقعیت آن است که افراد پیچیده، تحصیلکرده و جوان همگی در معرض قربانی شدن در جریان کلاهبرداری قرار دارند. کلاهبرداران اغلب افرادی در جمعیت‌های خاص را هدف قرار می‌دهند: افراد ثروتمند و مشهور هدف کلاهبرداری‌های سفارشی آنان قرار می‌گیرند.
ماستودون که سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد، یک نرم‌افزار کد باز برای یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز است که قابلیت‌های متعدد مشابه توییتر دارد. این پلتفرم، تبلیغات نمایش نمی‌دهد و محدودیت ۵۰۰ کاراکتری و ایموجی‌های سفارشی دارد. ماستودون بیش از یک میلیون کاربر ماهانه فعال دارد.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خداست که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
لطیفی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده، بیش از ۱۰۶۲ دستگاه خودروی موسوم به پرونده ثبت سفارش در اماکن بندری و گمرکات کشور، طی روزهای آینده برای مزایده در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرد.
پلیس ضد تروریسم آلبانی بیش از ۳۰ دقیقه ساختمان خالی سفارت ایران را مورد بازرسی و تفتیش قرار داد.
مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو) از ایجاد امکان سفارش‌گذاری محصولات این شرکت از طریق نمایندگی‌های ایساکو خبر داد و گفت: علاوه بر نمایندگی‌های آپکو، امکان سفارش‌گذاری از طریق نمایندگی‌های ایساکو براساس کد فنی محصولات نیز فراهم شده است.
­مدیرعامل کشتیرانی گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با در نظر داشتن تامین نیازهای ناوگان با استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی، اقدام به سفارش ساخت ۴ فروند کشتی به سازندگان داخلی کرد.
پلوسی گفت که سفرش به این جزیره «به وضوح نشان می‌دهد که آمریکا، تایوان را تنها نمی‌گذارد و بیش از هر زمان دیگری، پشتیبانی و همبستگی آمریکا با تایوان از اهمیت برخوردار است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ