یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با حرکت در مسیر تولید ماشین‌آلات حفاری، زمینه را برای پیشرفت صنایع مرتبط به کمک تجهیزات داخلی فراهم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته بودجه پارلمان اوکراین اعلام کرد که این کشور برای تامین بودجه خود نیازمند کمک‌های خارجی است.
اسکندری گفت: یروگاه‌های حرارتی با آمادگی بالای 98 درصد و انجام تعمیرات بهینه توسط متخصصان داخلی آمادگی کاملی برای تامین انرژی مورد نیاز مشترکان در این ایام خواهند داشت.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: این استان تأمین کننده ۵۰ درصد نیاز کشور ام دی اف است که همواره در تلاش هستیم تا این میزان به ۷۵ درصد برسد.
معاون علمی رییس جمهور گفت: اگر ایران تکنولوژی مورد نیاز اندونزی را تامین کند، حتی اگر به نسبت هندی ها و چینی ها مقداری گران تر هم باشد، ترجیح می دهیم با ایران کار کنیم.
وزیر نیرو گفت: بر اساس برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت،در تابستان امسال برق مورد نیاز ۵۸۰ هزار واحد صنعتی و تولیدی که معادل ۹۰ درصد صنایع کشور را تشکیل می‌دهند،بدون محدودیت تامین می‌شود.
یک شرکت دانش‌بنیان موفق شده با تولید برخی از نیازمندی‌های تجهیزات پزشکی، ۳۰ درصد از نیاز بازار کشور دراین حوزه را تامین کند.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته است بخشی از نیاز کشاورزی کشور به بذرهای اصلاح شده را با تولیدات داخلی تامین کند.
رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به افزایش تولید در ایران‌خودرو و توان خودروسازان داخلی در تامین نیاز واقعی بازار، گفت: نباید با نقدهای غیرمنصفانه در مسیر تخریب و سرکوب این صنعت حرکت کنیم.
اصفهان- وزیر کشور از پیگیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز اَبَر پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان در شوروی اقتصاد خبرداد.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور با بیان اینکه تا زمان تامین ارز مورد نیاز برای واردات قطعات خاص و مواد اولیه و ملزومات وارداتی، خودروسازان از برنامه تولید در نظر گرفته شده عقب خواهند ماند، گفت: شاید تا امروز به دلیل وجود قطعه و مواد اولیه در مسیر تامین و انبار، خودروسازان توانسته باشند برنامه تولید ابتدای سال را محقق کنند، اما با وجود مشکلات موجود، قطعا برای ادامه روند تولید خودرو به مشکل خواهند خورد.
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران، از تولید ۳۲۳ میلیون عدد تخم چشم‌زده ماهی در ۵۰ مرکز تکثیر در کشور خبر داد و گفت: این میزان تولید ۶۱ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند.
محققان یک شرکت دانش بنیان واکسن تب برفکی را به تولید رساندند که قرار است بعد از تامین نیاز کشور به بیش از ۵ کشور صادرات داشته باشند.
محققان یک شرکت دانش بنیان که تولید سرم انسانی از خون بند ناف را چندی پیش آغاز کرده بودند، نیاز سراسر کشور را در این زمینه و برای تولید محصولات سلولی تامین می کنند.
دبیر کمیسیون تامین کنندگان برنج کشور گفت: ایران سالانه به ۱.۵ میلیون تن برنج نیاز دارد که درحال حاضر یک میلیون تن آن وارد شده و برای تنظیم بازار باید ۳۰۰ هزار تن دیگر تا پایان سال وارد شود.
دبیر کمیسیون تامین کنندگان برنج کشور گفت: ایران سالانه به ۱.۵ تن برنج نیاز دارد که درحال حاضر یک میلیون تن آن وارد شده و برای تنظیم بازار باید ۳۰۰ هزار تن دیگر تا پایان سال وارد وتأمین شود.
رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان سموم کشور گفت: در حال حاضر این انجمن تا ۸۰ درصد سموم مورد نیاز بخش کشاورزی را تولید و تامین کند.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: این شرکت ظرفیت تولید و تحویل سالانه پنج هزار و ۸۵۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس را دارد که با این ظرفیت بالای تولید داخل، نیازی به نگاه به بیرون و تامین محصول از خارج کشور و واردات اتوبوس دست دوم نیست.
موضوع تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز معادن از چند سال گذشته تبدیل به دغدغه جدی معدنکاران شده بود که این موضوع در دولت فعلی نیز به عنوان مطالبه جدی بخش معدن کشور مطرح شد.
به فاصله دو روز از دستور رئیس‌جمهور برای تامین سریع کمبود اقلام دارویی و رفع نیاز مردم و همچنین پیگیری دلیل قصور احتمالی و برکناری مقصرین، در شرایطی که وزیر بهداشت بر تامین سریع کمبود‌ها تاکید کرده، یکی از معاونان وی، رییس سازمان غذا و دارو، از سمت خود استعفا کرد.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی به وسیله غنی سازی کودهای مورد نیاز صورت می گیرد.
عضو هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، با بیان اینکه طرفداران واردات پارچه‎های رومبلی هیچ دلیل منطقی بیان نمی‌کنند، گفت: نیاز پارچه رومبلی کشور حدود ۳۲ میلیون متر مربع در سال است که توسط تولیدکنندگان داخلی با کیفیت بالا تامین می‌شود.
وزیر نیرو گفت: برق مورد نیاز صنایع بزرگ را با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده تامین کردیم و بر اساس آمار انجمن جهانی فولاد تولید فولاد کشور در تیر ماه نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد رشد کرده است.
حسین انصاری مدیر گروه قوای محرکه صنایع تولیدی کروز با بیان اینکه دانش طراحی و تولید مجموعه مدیریت موتور از جمله ECU در داخل کشور وجود دارد، گفت: صنایع تولیدی کروز ظرفیت تولید و تامین مورد نیاز خودروسازان را دارد.
حمید حاجی اسماعیلی عضو اسبق کارگری شورای عالی کار گفت: مستمری بازنشستگان باید به جای ۱۰ دصد باید یک افزایش ۳۸ درصدی + ۵۱۵ هزار تومانی، برای آن‌ها اعمال کند و حق مسکن کارگران نیز با افزایش ۱۰۰ درصدی تومانی دوباره از ۵۵۰ به ۶۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کند که این موضوع باید در اولین فرصت توسط دولت تصویب و اجرایی شود، زیرا از ابتدای سال تاکنون قشر بازنشسته با توجه به اینکه تنها ممر درآمد آن‌ها همین مستمری است، به اندازه سایر اقشار از افزایش مستمری که باید برخوردار می‌شدند، بهره‌مند نشدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ