خوانساری در گفتگوی زنده با شبکه خبر گفت: هیچ مشکلی در ارائه خدمات و تامین نیاز هموطنان در بستر سایت‌ها و پیام رسان‌های داخلی وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
معاون اجتماعی پلیس فارس، گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سارق طلاجات دختربچه در شیراز شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد.
پاسخ وزیر کشور به سوال اقدام نماینده‌ها در جهت تغییر معاون سیاسی وزارت کشور، دخالت در امور اجرایی وزارتخانه نیست را ببینید.
معاون سازمان انرژی اتمی در «ایران امروز» به یک شبهه رایج و چندین ساله در افکار عمومی پاسخ داد.
سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: قبل از اینکه خودم مسئول شوم هر وقت از جلوی سازمان محیط‌ زیست رد می‌شدیم به‌خاطر آلایندگی‌ها می‌گفتم رئیس این سازمان باید اعدام شود. الان هر روز پسرم از من می‌پرسد بابا رئیس سازمان محیط‌زیست را می‌خواهید چه‌کارش کنید؟/فارس
نخست وزیر کانادا امروز در سفری اعلام‌نشده همراه معاونش به کی‌یف، پایتخت اوکراین وارد شد. این دومین سفر ترودو به اوکراین از زمان آغاز درگیری‌ها با روسیه است.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه طالبان: سد‌های آب جزو مراکز حساس محسوب می‌شوند و به هیچ وجه به کارشناسان ایرانی اجازه داده نمی‌شود از سد کجکی بازدید کنند.
انتشار تصاویری از احوالپرسی به سبک وزیر نفت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز و پربازدید شده است. جواد اوجی خطاب به معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید: احوال آقای نواک...!
آزادیخواه نماینده مجلس در واکنش به اظهارات وزیر صمت درباره کتک خوردن معاونش گفت: آقای فاطمی امین نشر اکاذیب نکنید، کدام قاضی ضرب و شتم معاون شمارا تائید کرده است؟
فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح:رهبری گلایه‌هایی از ما دارند و به حق است، اما یکی از افتخارات بنده است که در دیدار اخیر رهبری گفتند درمورد بحث معادن مژده داده اید./ گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس میگوید صنایع بورسی ۱۲.۸ درصد رشد داشته است./ وقتی میگوییم رشد اقتصادی، تورم از آن خارج نمیشود، بنده نباید پاسخگوی تسهیلات بانکی باشم.
یک کارگر خوزستانی به مخبر گفت: اگر نمی‌توانید استعفا دهید. تجربه نشان داده شما نمی‌توانید تورم را پایین بیاورید.
۸۸۸طرح تعاونی به ارزش ۵هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۶هزار نفر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.
رئیس جمهور سوریه در فرودگاه بین المللی ونوکووا مسکو مورد استقبال رسمی از سوی میخائیل بوگدانوف نماینده ویژه رئیس جمهور و معاون وزیر خارجه روسیه و الکساندر یفیموف سفیر روسیه در سوریه و بشار الجعفری سفیر سوریه در مسکو قرار گرفت.
انیسه خزعلی معاون زنان ابراهیم رئیسی با انتشار ویدیویی که بر روی آن یک خانم دیگر به زبان انگلیسی حرف می‌زند سوژه فضای مجازی شده است.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه صدای انفجاری که شنیده شد از پدافندی بود که ریزپرنده را مورد اصابت قرار داده بود، گفت: مردم در ابتدا نگران شده بودند، اما اطلاع رسانی به سرعت انجام گرفت.
در پی سقوط یک هلیکوپتر در کنار یک مهدکودک در حومه شرقی کی‌یف، ۱۸ نفر از جمله وزیر کشور اوکراین کشته شدند. معاون اول وزیر کشور و یکی از معاونان وزارت امور خارجه هم هنگام سقوط هلیکوپتر در حومه بروواری جان باختند.
علیرضا اکبری معاون اسبق وزیر دفاع که این روزها با عنوان «ابرجاسوس» در رسانه‌ها معرفی می‌شود؛ با اعلام قوه قضائیه به اعدام محکوم شد. اکبری سالها در مشاغل حساس نظامی و امنیتی حضور داشته و با سرویس های اطلاعاتی انگلستان در ارتباط بوده است.
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
ما‌ها واجیرالونگکورن پادشاه تایلند با رهبران جهان که در نشست رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) در بانکوک شرکت می‌کنند ملاقات کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانس، شی جین پینگ رئیس جمهور چین، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، جاسیندا آردن نخست وزیر نیوزیلند، جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ازجمله شخصیت‌هایی هستند که با پادشاه تایلند دیدار کردند.
پیمان جبلی: تا همین دیشب شایعه سازی کردند تا حواس ما را پرت کنند. این اتفاق نخواهد افتاد.
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.
میثم لطیفی معاون رئیس جمهور در ادعایی عجیب گفت: آلمان فقط ۵ فرودگاه دارد ولی ما ۵۰ فرودگاه داریم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ