نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جریانات دشمن نیاز به خون داشت و از جریان مهسا امینی و کشته‌سازی‌ها آغاز شد، خاطرنشان کرد: البته برخی از عناصر داخلی با دیر انتشار دادن فیلم‌های عدم ضرب و شتم مهسا امینی به نظام خیانت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیسفت: برخی رانندگان با دلیل خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روزهای گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و طرح جناغی ها در حال انجام است
خوشچهره گفت: حرف‌هایی که برخی می‌زنند را نمی‌شود گفت پیشنهاد چرا که پیشنهاد رسمیت خاصی دارد، اما در هر صورت بنده برای ورود به دولت جمع‌بندی نرسیدم.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش، ولی روان است.
محسن رضایی گفت: گسل دوم تحریک برخی کشور‌ها علیه ایران بود؛ مثلاً تحریک جمهوری آذربایجان و بستن قرارداد‌های تسلیحاتی اسرائیل با جمهوری آذربایجان تا در شمال ایران غائله‌هایی به وجود بیاید و فکر و تمرکز ارتش و سپاه و دولت ایران را به‌سمت شمال ببرد تا اسرائیل بتواند مراکز هسته‌ای ایران را بمباران کند.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم تاکید کرد.
پس از اینکه برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که قرار اتغییرات عمده ای در سطح دولت رخ دهد و محمد مخبر از سمت معااولی خداحافظی کند پایگاه اطلاع رسانی دولت با رد این ادعا تاکید کرد وی با انه مضاعف در حال خدمت رسانی است.
محسن رضایی گفت: سکوت برخی خواص در حوادث اخیر به دلیل عدم درک آن‌ها از پایبندی و تعهد مردم نسبت به انقلاب است.
انتظار می‌رفت مدیران بانک مرکزی قبل از اجرای برخی تصمیمات که به ذینفعان آسیب جدی وارد می‌کند تبعات آن را سنجیده و با اطلاع رسانی دقیق این موضوع امکان برنامه ریزی برای تولید کنندگان را فراهم می‌کردند.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پی انتشار برخی مطالب انتقادی در رسانه‌ها از طرح احتمالی اصلاح شاخص‌های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس، توضیحاتی داد.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پی انتشار برخی مطالب انتقادی در رسانه‌ها از طرح احتمالی اصلاح شاخص‌های آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس، توضیحاتی داد.
ایران گاز برخی از استان‌ها را از طریق سوآپ گازی تأمین می‌کرد، اما درست دربحرانی‌ترین شرایط و سرمای شدید هواترکمنستان سوآپ گازی خود را قطع کرد با این حال گازرسانی به تمام نقاط کشورادامه داشت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با عنوان این مطلب که برخی از معابر سطح شهر هنوز لغزنده هستند، از رانندگان درخواست کرد با سرعت مقرره حرکت کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با عنوان این مطلب که برخی از معابر سطح شهر هنوز لغزنده هستند، از رانندگان درخواست کرد با سرعت مقرره حرکت کنند.
معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: امروز نیز آمریکا و انگلیس به دلیل پیشرفت‌های ملت ایران این طور دست به کارشکنی می زنند و تلاش می کنند از اعتراضات مردمی سو استفاده کنند و آن را به انحراف بکشند.
رپایی اعتراضات در تهران و برخی دیگر از شهرها واقعیت غیر قابل انکار این روزهای کشور  است. فارغ از محدود یا گسترده بودن، ضرورت بررسی ابعاد و پیامدهای اعتراضات اخیر بر  همگان آشکار است
برخی از چهره‌های سیاسی و اساتید دانشگاه، در تحلیل وقایع اخیر کشور حاضران در ناآرامی‌ها و خواسته‌های آنان را در قالب الفاظی خارج از عرف مورد خطاب قرار داده‌اند. آن‌ها شعار‌های سر داده شده در ناآرامی‌های اخیر را نماد حیوان‌وارگی و عدول از اخلاقیات انسانی ارزیابی کرده بودند. مهم‌ترین نمود این‌گونه موضع‌گیری‌ها اظهارات حمید رسایی و حسن کچوئیان بوده است.
غبغب اغلب به نداشتن فعالیت بدنی درست و رژیم غذایی نامناسب مربوط است. بااین‌حال هرچند این عوامل می‌توانند تأثیر زیادی داشته باشند، غبغب بیش از هر چیز دیگری به برخی عوامل ژنتیکی مرتبط است. به هر دلیلی که با داشتن غبغب مشکل دارید، روش هایی وجود دارد که شما را از شر آن راحت کند.
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اطلاع رسانی خوبی از مصوبات سفر دولت به خوزستان صورت نگرفته به گونه ای که حتی نمایندگان هم از برخی موارد بی اطلاع هستند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح تنظیم بازار کالا‌های مشمول الزام به عرضه در بورس‌های کالایی که در کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد مخالف است و قرار بود این موضوع به ما ارجاع شود که تاکنون انجام نشده است.
شب گذشته برخی ازشهر‌های کشور شاهد تجمعات اعتراضی برای افزایش نرخ برخی از اقلام اساسی بود. در این تجمعات که شعار‌هایی درباره رویکرد دولت در حذف ارز ترجیحی و در پی آن گران شدن برخی از کالا‌ها و عدم پیش بینی تمهیدات لازم برای اجرای این اقدام بزرگ و حیاتی مطرح شد آن چه کاملا مشهود بود معضل «عدم اقناع سازی» و توجیه افکار عمومی بود که تا پیش از این بار‌ها تذکر داده شده بود.
سرانجام برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند با رفتن محمد باقر خرمشاد، محمد رضا غلامرضا به این سمت منصوب شده است. پس از این خبر بود که مخاطبان رسانه‌ها و به خصوص فعالان سیاسی درصدد آمدند تا پیشینه‌ای از فعالیت‌ها و رزومه وی را پیدا نموده تا بتوانند بیشتر با ایشان آشنا شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ