بختیاری گفت: با تولیدکنندگان داخلی برای تولید ۲۰۰ واگن مذاکراتی را انجام داده‌ایم اما همچنان نیاز به واردات داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: بر اساس طرح‌های بخش کشاورزی در برنامه توسعه هفتم، تولید ۲۰ هزار تن گوشت ماهیان خاویاری و ۲۰۰ تن خاویار هدفگذاری شده است.
سرپرست سازمان امور عشایر ایران گفت: ۱.۵ میلیون نفر جمعیت عشایری در کشور داریم که ۲۵ درصد گوشت قرمز، ۳۸ درصد دام سبک و ۳۵ درصد صنایع دستی کشور را تولید و تأمین می‌کنند.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان از پرداخت سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۵۵ واحد صنعتی و معدنی استان طی یک سال اخیر خبر داد.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت ۱۵ و مسمومیت ۱۸۰ نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.
ظرفیت پالایشی کشور ما بنا به اعلام مسوولان وزارت نفت، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز است که به طور میانگین نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید نفت روزانه ما به مصرف داخلی می‌رسد که در زمان اورهال یا تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها این میزان کمی کاهش می‌یابد؛ بنابراین منطقی نیست که روزی نهایتا ۳ میلیون بشکه تولید کنیم، ۲ میلیون بشکه در داخل مصرف کنیم و حدود ۱.۶ میلیون بشکه هم صادر کنیم. به نظر می‌رسد این عدم تطابق، ناشی از فروش بخشی از نفت فروش نرفته قبلی ایران باشد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح جهش تولید در دیمزارها از ۶۷۰ هزار هکتار آغاز شده و در حال حاضر از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار عبور کرده است.
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: از یک میلیون خودروی معاف از معاینه فنی حدود ۲۰۰ هزار دستگاه در آزمون‌های داوطلبانه معاینه فنی مردود شدند.
آیین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش طراحی و تولید شده است با حضور فرمانده‌کل ارتش، وزیر دفاع و جانشین ستادکل نیرو‌های مسلح در چند منطقه از کشور انجام شد.
آیین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش طراحی و تولید شده است با حضور فرمانده‌کل ارتش، وزیر دفاع در چند منطقه از کشور انجام شد.
آئین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش، طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد.
آئین الحاق بیش از ۲۰۰ فروند پهپاد راهبردی که توسط وزارت دفاع با همکاری ارتش، طراحی و تولید شده با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج وارد کنیم در حالی که با برنامه ریزی در طول ۳ تا ۴ سال استان مازندران می‌تواند این نیاز را تامین کند.
مدیرعامل کارخانه اسلحه‌سازی آلمان از مذاکرات «نویدبخش» با کی‌یف درباره احداث خط تولید تانک به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو در اوکراین خبر داد.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اگرچه هزینه‌های تولید دارو در حال افزایش است، اما دارو نباید برای مردم گران شود و سازمان‌های بیمه‌گر باید به نحوی قیمت دارو و تجهیزات را پوشش دهند که فشار اقتصادی به مردم وارد نشود. هدف طرح اصلاح سیاست‌های ارزی دارو این بود که قیمت دارو برای مردم افزایش نیابد و افزایش قیمت ناشی از اصلاح سیاست‌های ارزی توسط بیمه‌ها پوشش داده شد.
بندرعباس - وزیر نفت از مشتری‌های فراوان برای نفت سبک ایران خبر داد و گفت: امسال ۲۰۰ هزار بشکه تولید نفت سبک ایران افزایش یافته است.
سخنگوی طالبان گزارشی از تولید نفت در افغانستان ارائه کرد. وی در صفحه توییتر خود نوشت: روزانه ۲۰۰ تن نفت خالص از معدن قشقری استخراج می‌شود که سی و یک هزار دلار درآمد دارد.
دیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس برنامه باید سالانه ۱۵۰ هزار واحد ساخته شود اما در نظر داریم این میزان را تا ۲۰۰ هزار واحد افزایش دهیم.
وزیر نفت گفت: ما از نظر عملکرد در کانال تولید روزانه ۳ میلیون بشکه نفت قرار گرفتیم و ظرفیت تولید نفت سبک نیز به روزانه ۲۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرد.
اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: ظرفیت تولید نفت سبکمان به ۲۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرده است.
میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: هیچ افزایش قیمتی در حامل‌های انرژی و حجم تولید نداشته‌ایم، چطور شما این در آمد را از ۳۳۰ به ۶۴۰ همت افزایش دادید! این درآمد تحقق پیدا نمی‌کند، ما روی تحقق ۶۶ درصد این منابع حساب کرده ایم بنابراین ۲۰۰ همت در این تبصره عدم تحقق داریم. نمی‌توانیم از آسمان بیاوریم.
یک نماینده مجلس گفت: مصرف گاز در روزهای سرد سال به ۶۰۰ الی ۶۵۰ متر مکعب در روز می‌رسد که برآوردها نشان می‌دهد، در روزهای پیک مصرف حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب، ناترازی در تولید را شاهد هستیم.
نماینده مجلس درخصوص نگرانی‌های موجود در زمینه‌ی ناترازی گاز، بیان کرد: مصرف گاز خانگی در فصول گرم سال حدود ۲۰۰ الی ۲۵۰ میلیون متر مکعب، یعنی ۲۸ درصد مصرف گاز در کشور است.
‌ دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از تولید هزار و ۲۰۰ قلم محصول نانویی در ۱۸ حوزه صنعت خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر: این سازمان از تمامی ظرفیت ها برای تامین نیاز دارویی جامعه استفاده می کند و در هفته گذشته بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار قلم دارو تولید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ