محققان یک شرکت دانش‌بنیان با تولید ۱۵ قلم از فرآورده‌های پلیمری توانسته‌اند بخش قابل توجهی از نیاز داخلی را به این فرآورده‌ها تامین کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از یک صبح پرمشغله ناهار می‌تواند آن چه بدان نیاز دارید به نظر برسد، اما گاهی اوقات وعده غذایی‌ای که فکر می‌کردید به شما انرژی می‌دهد همان چیزی است که شما را به چرت زدن پشت میزتان وادار می‌کند.
میوه‌ها بهترین منابع تامین کننده آب، املاح و ویتامین‌های مورد نیاز بدن هستند.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: اعتبارات مورد نیاز برای رفع تداخلات اراضی در استان‌ها تأمین شده است و لازم است تا پایان سال جشن جشن رفع تداخلات برگزار شود.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از توزیع فرآورده خونی فاکتور ۸ و تلاش هلال‌احمر برای رفع نیاز بیماران‌ هموفیلی خبر داد
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان توانسته‌اند با تولید رله‌های حفاظتی برای کاربرد در شبکه‌های توزیع برق ۱۰ درصد نیاز شرکت‌های برق منطقه‌ای را رفع کند.
یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه اطلاع‌رسانی مسافران به کمک دانش و فناوری بومی زمینه را برای رفع نیاز داخلی با هزینه‌های پایین‌تر و کیفیتی هم‌پای نمونه وارداتی فراهم کرده است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که رفع نیاز بیماران خاص در دستور کار قرار دارد، از افزایش ۵۰ درصدی تولید «سوکارت» در جمعیت هلال احمر خبر داد.
سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی گفت: نیاز است سازماندهی تمامی ظرفیت‌های علم و فناوری در استان معطوف به مسئله آب و حل مسائل موجود برای مردم باشد.
به گفته فاطمی امین: برنامه تولید سال جاری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه بوده و تاکنون ثبت سفارش ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو برای واردات انجام‌شده است. همچنین لایحه دوفوریتی واردات خودرو‌های کارکرده و رفع برخی از موانع خودرو‌های نو، در دولت مصوب شده و مجلس انشالله آن را در دستور کار قرار خواهد داد.
محسنی اژه‌ای با اشاره به اهمیت نقش مردم در اداره امور کشور، اظهار داشت: ما در زمینه مردمی‌سازی در برخی حوزه‌ها، عقب‌ماندگی‌هایی داریم که باید جبران کنیم. ضروری است همواره توجه کنیم که نظام ما یک نظام مردمی است و بسیاری از مشکلات و خطرات به واسطه حضور مردم رفع و دفع شده‌اند.
با رونمایی از بخش معناداری از تولیدات سینمای ایران در یک سال اخیر، ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که این فیلم‌ها توان چرخاندن چرخ اقتصاد سینمای ایران را در سال آینده ندارند؛ دغدغه‌ای که می‌بایست با تولید فیلم‌های دارای ظرفیت فروش ویژه به ویژه آثار کمدی رفع شود و رونق نسبی سینمای ایران را شاهد باشیم.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: زلزله خوی ۳۰ تا ۴۰ مدرسه را خراب کرد که نیاز به بازسازی و پول دارد و امروز همه برای رفع این خرابی‌ها باید به میدان بیایند و کمک کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسئول فیلترینگ است که شش عضو از ۱۳ عضو آن از دولت هستند اظهار کرد: تلاش ما این است که سرویس‌هایی که مورد نیاز مردم است که مشکل ویژه‌ای ندارند مثل گوگل پلی که تا شهریور ماه باز بود و استفاده می‌شد و با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت‌هایی روی آن اعمال شد، باز شود.
یک مقام ارشد روس، طرح های غرب برای حل موضوعات انرژی مرتبط با صنعتی سازی در آفریقا را ناقص ارزیابی کرد.
با حمایت‌ها و گام‌های ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی در راستای تحول صنعت کاتالیست، کشور در مسیر توسعه این محصول راهبردی حرکت می‌کند.
سید احسان خاندوزی گفت: اینکه چرا وضعیت صنعت خودرو در این ابعاد و مقیاس از ناکارآمدی و زیان و نابهره‌وری است نیازمند بررسی، آسیب شناسی و مشورت است.
تجربه حضور سخنگوی جوان دولت سیزدهم متذکر می‌شود که حضور بی واسطه و رودرو تا چه حد می‌تواند مفید باشد؛ لذا وقتی یک مسئول ارشد دولتی صریح از خواسته‌هاِ افراد معترض آگاه می‌شود، می‌تواند با پاسخ‌های صادقانه و منصفانه تا حد زیادی به رفع ابهامات ذهنی کمک کند و به جای اینکه آنان را به اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های تکراری و غیر اثرگذار ارجاع دهد، صمیمانه پذیرای سخن و درد دل دانشجویان باشد.
معاون پژوهش و فناوری  دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با کمک و مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه، محصولات مورد نیاز صنعت را طراحی و ساخته و تحویل دهد.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد ضمن تامین سریع اقلام دارویی مذکور و رفع نیاز مردم،دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری شود.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد ضمن تامین سریع اقلام داوریی مذکور و رفع نیاز مردم،دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اروپایی در تامین انرژی مورد نیاز خود با مشکلاتی مواجه هستند که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران می‌تواند تامین کننده بخش بیشتری از نیاز باشد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه رفع فیلتر تلگرام فعلا در دستور کار فضای مجازی نیست، عنوان کرد: کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه که متشکل از ۷ دستگاه است، اگر نیاز باشد باید موضوع رفع فیلتر تلگرام در این جلسه مطرح شود و کارگروه تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
تراکتور امروز به هر نحوی که بود از شکست خانگی گریخت اما فوتبالی که ارائه کرد نشان می دهد هنوز این تیم نیازهای رفع نشده زیادی دارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که «متن توافق احتمالی نیاز به تصویب در مجلس ندارد، اما گزارش دولت از رفع تحریم‌ها باید در مجلس بررسی شود» گفته است: متن برجام هم در دوره قبل به رأی گذاشته نشد. در واقع در مجلس نهم اجازه داده شد که برجام مورد اجرا قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ