اوضاع برخلاف پیش‌بینی‌ها طی یازده بازی ابتدایی برای هافبک شماره ۸۸ سرخپوشان پیش نرفته و او بیشتر بازی‌ها را به عنوان نیمکت‌نشین دنبال کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین امیر عبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وانگ‌ایی انتصاب مجدد وی به وزیری امور خارجه جمهوری خلق چین را تبریک گفت.
پیام نیازمند و به ویژه میلاد سرلک دو بازیکن 28 ساله فوتبال ایران روزهای پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:مسیر خیابان آزادی که معمولا در هر دو مسیر در این ساعات از خودرو متراکم بود اکنون خلوت است.
دو رشته رزمی در حال طی مراحل قانونی هستند تا از این پس به صورت مستقل فعالیت خود را پیگیری کنند.
دو رشته رزمی در حال طی مراحل قانونی هستند تا از این پس به صورت مستقل فعالیت خود را پیگیری کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از روان بودن تردد در بزرگراه تهران کرج خبر داد.
دست نوشته های «لنین» دو مسیر گذار به کشاورزی سرمایه داری را تعریف می کند؛ «مسیر پروسی» و «مسیر آمریکایی». اولی جریان انتقال سرمایه داری را از بالا و دومی از پایین توصیف می کند.
۱۹ تن در پی یک انفجار در مسابقه ماراتن در در کشور کامرون زخمی شدند؛ تروریستها یک بمب دست ساز کنار جاده را در حالی که ورزشکاران از کنار آن میدویدند منفجر کردند.
در جلسه امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، ۲ طرح اولویت دار و راهبردی تصویب شد.
ناپولی با برتری 2-0 مقابل ساسولو فاصله خود را با اینترمیلان به 18 امتیاز افزایش داد.
جدایی یزدانی از استقلال با دو واکنش مختلف همراه بوده؛ عده ای حق را به باشگاه داده و برخی نیز بابت تقویت سپاهان به انتقاد از مدیران پرداخته اند.
ایالات متحده میزبان ورژن جدید کوپا آمه‌ریکا 2024 خواهد بود؛ جامی که از ادغام تیم های دو قاره برگزار خواهد شد.
کریم بنزما در دو بازی پیش‌رو برابر بیلبائو در فصل جاری این شانس را دارد تا از رکورد گلزنی لیونل مسی به حریف باسکی عبور کند.
وزیر امور خارجه گفت: روابط دو کشور در مسیر درست خود قرار دارد و ما امروز می‌توانیم از ترکیه به عنوان یکی از همسایگانی که بهترین مناسبات را با جمهوری اسلامی ایران دارد یاد کنیم.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد، حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است؟ این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی حل شدنی است.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است. این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی قابل حل است.
باشگاه لیگ برتری به دنبال جذب ۲ بازیکن استقلال است.
روبرتو مارتینز اگر در بازی آخر نتواند کرواسی را از پیش رو بردارد، احتمالا خیلی زود شاهد حذف یک مدعی از مسابقات خواهیم بود.
لئاندرو پاردس و وستون مک کنی آماده هستند تا بار دیگر در ترکیب یووه به میدان بروند و شرایط این تیم را بهبود ببخشند.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
مسیر مستقیم هوایی بین دو کشور ایران و افغانستان پس از سالها وقفه دوباره برپا شد حالا فعالان گردشگری درخواست دارند ویزا میان دو کشور دوست و همسایه لغو شود.
یک ایرانی توانسته مسیر 170 کیلومتری دوی ماراتن مون بلان در فرانسه را با دو روز و دو شب بی خوابی پشت سر بگذارد.
فولاد در عرض بیست دقیقه و از یک روش مشابه به دو ضربه پنالتی دست یافت تا با گل کردن آنها 2-0 از تراکتور پیش بیافتد.
شهردار تهران گفت: ۲ ملت ایران و عراق با افتخار در مسیر سازندگی و کمک به هم جهت خلق افتخار و بزرگی عظمت برای اسلام در کنار هم هستند و امیدواریم روز به روز این نزدیکی بیشتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ