یک ایرانی توانسته مسیر 170 کیلومتری دوی ماراتن مون بلان در فرانسه را با دو روز و دو شب بی خوابی پشت سر بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تلاش زیادی که صورت گرفت، مدیرکل با قرار وثیقه موقتا آزاد و مدیر «حافظیه» دو شب است در بازداشت به سر می‌برد. رییس نهاد ریاست‌جمهوری، وزیران میراث و دادگستری و… دو روز است همه تلاش می‌کنیم، اما این بانوی مومنه و متخصص ـ مدیر حافظیه ـ در بازداشت و پدر و مادر سالخورده‌اش چشم‌انتظار و نگران هستند! اما گویا اراده‌ای برای حل مساله نیست؟! به‌راستی به کجا چنین شتابان؟! با این رفتار‌ها و احکام قضایی به دنبال اثبات چه چیزی هستیم؟!
سال ۱۹۸۴ در چنین روزی (۵ می) فینال کوپا دل‌ری بین دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در استادیوم سانتیاگو برنابئو در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شد که در نهایت بیلبائو موفق شد با یک گل جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
روز دوشنبه شرکت اسپیس ایکس با پرتاب ۶۰ ماهواره استارلینک به کمک راکت فالکون ۹ دو رکورد جدید بر جای گذاشت. ساعاتی پس از پرتاب این ماهواره‌ها که در واقع روتر‌های اینترنتی کوچک هستند، کاربران رژه نورانی آن‌ها را در آسمان شب رصد کردند. این منظره زیبا شبیه حرکت قطاری است که چراغ‌هایی به طور نامنظم روی آن نصب شده اند.
ژاوی دو روز پیش هشدار داده بود که بازی سختی در زمین رایووایه‌کانو خواهند داشت. بارسا دیشب باخت تا مشخص شود نگرانی او بی‌دلیل نبود.
این که در دعای ابو حمزه امام سجاد علیه السلام می‌فرمایند: «خدایا آیا بدتر از من هم بنده‌ای داری؟» این برای کمال است و درس مبارزه با غرور را به ما می‌دهد؛ جایی که امام معصوم چنین حرفی می‌زند دیگر تکلیف من و شما روشن است و جایی ندارد که ما به خاطر دو رکعت نافله و نماز شب دچار عجب و غرور بشویم.
لویتین شب گذشته بار دیگر وارد تهران شد تا در دو روز دیدار با مقامات ایرانی بررسی‌های جدی برای پروژه‌های مشترک ایران و روسیه انجام دهد.
از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ اسفند) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۹ اسفند) کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۷ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی از اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۸ اسفند) صاف در بعضی ساعات غبار محلی و در بعدازظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
زمانی که لوکادیا در فرودگاه بود تا مشکل خروج از کشورش حل شود، سروش رفیعی که ارتباط خوبی با این بازیکن داشت، در تماسی با او خواست که در تصمیمش تجدید نظر کند و در ایران بماند چراکه ترک ایران آن هم دو روز مانده داربی از نظر رفیعی کاری به دور از اخلاق بود
متخصصان مراقبت پا توصیه می‌کنند که دو بار در روز یک کرم روغنی به پاهایتان اعمال کنید و بعد از دوش گرفتن یا پدیکور، آن را انجام دهید.
زمستان در بین ایرانیان به دو قسمت چله بزرگ و چله کوچک تقسیم می‌شده؛ چله بزرگ از اول دی ماه تا دهم بهمن ماه و چهل روز کامل و چله کوچک از یازدهم بهمن تا پایان بهمن ماه ۲۰ روز کامل بوده است؛ و به همین دلیل، چون بیست روز کمتر است، چله کوچک نامیده شده است. در واقع چله بزرگ از اول دی که همان شب معروف و به یاد ماندنی ما ایرانیان یلدا یعنی طولانی‌ترین شب سال است، شروع می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آبان) صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ و روز چهاشنبه (۲۵ آبان) صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و در شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند
كشتى ايران با فيناليست شدن اطرى و عموزاد و طلايى شدن كامران قاسمپور شب خوبى را سپرى كرد.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
طبق گفته فرماندار بندرانزلی، پنجمین آتش‌سوزی در تالاب زیبای انزلی طی سه ماهه اخیر هم مانند دفعات قبل، عامل انسانی داشته و عامدانه بوده چنان‌که چند مظنون مرتبط با حادثه حریق در تالاب انزلی از سوی دادستانی شهرستان شناسایی شده‌اند. عصر دیروز دادستان بندرانزلی هم اعلام کرد: «از شنبه شب، چهار مظنون آتش‌سوزی در تالاب انزلی تحت نظر بودند که پس از تحقیقات مقدماتی در دادسرا، دو نفر روانه زندان شدند.»
در کنار حواشی‌های دیدار روز گذشته دو تیم پرسپولیس و فولاد در آزادی، یک قاب جالب هم ثبت شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش وزارت نیرو و همه نیروه‌ها از سراسر کشور خط پدافندی سامان و عمان با مدار برگشت که خط اول سامان­ ۱۰۰ لیتر در روز و در شب بیش از ۱۳۰ لیتر میتواند آب وارد مدار کند، همچنین خط دوم عمان نیز همینطور وارد مدار شد.
دکتر حسین سلطانی، رزمنده کربلای ۴ از لشکر ۵ نصر گفت: شب هنگام شد و از آن‌جا ما را به سمت بصره بردند؛ آن جا بود که تعداد دیگری از دوستان و همرزمانم را دیدم. در ضمن آن‌جا پانسمان دستم را هم باز کردند که خونریزی شدیدی به راه افتاد و از حال رفتم. به هرحال روز بعد از آن برای دریافت اطلاعات هویتی، ما را به مقر استخبارات در بغداد بردند و با ورودمان به آن‌جا «پذیرایی!» به شدت سختی نیز از ما کردند. سپس من و چند نفر دیگر را که خونریزی و جراحت داشتیم، به بیمارستان منتقل کردند که برای جراحت‌های دست و پاهایم دو روز آن جا بودم.
استقلال در اولین روز لیگ در خانه دو گل خورد و با همین نتیجه به رتبه آخر جدول لیگ برتر ۲۲ رفت. شروعی تلخ و ناامید‌کننده با ساپینتو بعداز فصلی بدون شکست با مجیدی!
تهران با ۲۳ مفقودی در صدر قرار دارد و استان‌های مازندران ۱۲، یزد چهار، خراسان رضوی سه، سمنان ۲، چهارمحال بختیاری یک نفر مفقود شدند.
گران ترین اثر این حراجی به تابلوی نقاشی «روز و شب را می‌شمارم، روز و شب» اثر رضا درخشانی اختصاص داشت که در این دوره از حراج با دو اثر حضور داشت. تابلوی درخشانی با ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مقابل گران‌ترین‌ اثر حراجی سیزدهم به قیمت ۱۲ میلیارد تومان قرار می گیرد که متعلق به آیدین آغداشلو بود. آغداشلو در دوره قبل رکورد گرانقیمت‌ترین اثر به فروش رسیده در حراج را شکسته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ