ایالات متحده میزبان ورژن جدید کوپا آمه‌ریکا 2024 خواهد بود؛ جامی که از ادغام تیم های دو قاره برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جز بحث مسائل مربوط به رنکینگ کسب مدال طلای قهرمانی آسیا می‌تواند ایران را در رتبه دوم پرافتخارترین تیم‌های قاره قرار دهد.
رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور کنیا گفت: همکاری ایران با قاره آفریقا ریشه تاریخی دارد و ما معتقدیم این روابط می‌تواند میان دو ملت ایران و کنیا روز به روز توسعه یابد.
رئیس جمهور گفت: همکاری ایران با قاره آفریقا ریشه تاریخی دارد و معتقدیم این روابط می‌تواند میان دو ملت ایران و کنیا روز به روز توسعه یابد.
با اعلام فدراسیون دو و میدانی ترکیب تیم ملی دو و میدانی جهت شرکت در بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی قاره کهن و همچنین پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی موج جدیدی را راه انداخته که ممکن است به زودی با پیوستن یک سوپراستار دیگر به لیگ آمریکا همراه شود.
پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی موج جدیدی را راه انداخته که ممکن است به زودی با پیوستن یک سوپراستار دیگر به لیگ آمریکا همراه شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با سفیر ساحل‌عاج در تهران با بیان اینکه قاره آفریقا در اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است، بر نقش مجالس دو کشور در تقویت مناسبات تاکید کرد.
دو تیم ژاپن و کانادا در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ژاپن به پایان رسید.
صفحات سومالی و نیوبین هم در حال فاصله گرفتن و جدا شدن از صفحه عربی در بخش شمالی هستند. طبق اعلام انجمن زمین‌شناسی لندن، این صفحات در منطقه آفار اتیوپی با هم تلاقی می‌کنند و یک سیستم شکاف Y شکل ایجاد می‌کنند.
رئیس‌جمهور اوکراین ضمن تکرار درخواست دوباره برای عضویت کشورش در ناتو گفت: همه کشورهای اروپایی همسایه روسیه باید به عضویت اتحادیه اروپا و ناتو درآیند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در سفر دو روزه رئیس جمهور کشورمان به کشور اندونزی در راستای تعمیق و گسترش روابط با کشورهای قاره آسیا همراهی می کند.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
به گزارش خبرگزاری‌ها، تنش‌ها بین این دو کشور همسایه روز یکشنبه افزایش یافت. جمهوری آذربایجان اعلام کرد که یک ایست بازرسی را در ابتدای جاده‌ای که از ارمنستان به منطقه ارمنی قره باغ کوهستانی در جمهوری آذربایجان منتهی می‌شود ایجاد کرده است، ارمنستان هم مدعی شد که چنین ایست بازرسی ناقض پیمانی است که به جنگ بین کشور‌ها در سال ۲۰۲۰ پایان داد.
ایرباس A۳۸۰ هواپیمایی امارات، یک هواپیمای دو طبقه‌ و از بزرگترین هواپیماهای مسافربری محسوب می‌شود. در این ویدئو می‌توانید تصاویری از هواپیمای فوق لوکس ببینید.
مراکش نیز به صورت رسمی به اسپانیا و پرتغال برای میزبانی مشترک جام جهانی اضافه شد.
بعد از دو فینال الهلال و اوراواردز که با یک پیروزی برای هر کدام همراه بود، حالا راند سوم یک فینال واقعی برای آن‌ها محسوب می‌شود.
صالحی گفت: در حالیکه ما هیچگونه مساعدت و کمکی از طرف دولت برای حمایت از صادرات نداریم، دولت ترکیه پشتیبان صادرکنندگان خود است و مشوق‌های متعدد و متنوعی را برای صادرکنندگان کشور در نظر گرفته اند، همچنین ترک‌ها معافیت‌های مالیاتی زیادی را در نظر گرفتند، در حالی که ما حدود ۱۰ درصد از ارزش محموله صادراتی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از صادرکننده می‌گیریم و اگر او ثابت کند که کالای خود را صادر کرده است، دوباره مبلغ را به او باز می‌گردانیم.
وزیر کار گفت: با برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری زیمبابوه روابط دو کشور در تمام ابعاد خصوصاً در حوزه اقتصادی بیش از پیش توسعه خواهد یافت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های جمهوری‌اسلامی‌ایران و جمهوری زیمبابوه روابط دو کشور در تمام ابعاد بیش از پیش توسعه خواهد یافت.
مسیر مستقیم هوایی بین دو کشور ایران و افغانستان پس از سالها وقفه دوباره برپا شد حالا فعالان گردشگری درخواست دارند ویزا میان دو کشور دوست و همسایه لغو شود.
معاون ارتقای کسب و کارهای تجاری سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که تجارت ایران با شرق قاره آفریقا در 5 ماه نخست سال 1401 برابر با حجم تجارت انجام شده در این منطقه قاره آفریقا، در سال گذشته بود.
رئیس کمیته ملی المپیک ایران در دیدار با همتای کامبوجی خود با تاکید بر این که قاره آسیا ظرفیت بزرگی در ورزش جهان دارد، بر افزایش تعاملات ورزشی بین دو کشور تاکید کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان/ آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال/ مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله/ فرار از چنگ مرد چاقوکش!/ اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد/ چشم در چشم خونبار!/ نقص فنی عامل سقوط مرگبار هواپیمای جنگنده
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی با تاکید بر اینکه حمید نوری را نمی‌شناسد در مورد اتفاقات سال ۶۷ گفت: «من با حاج احمدآقا خیلی رفیق بودم، همسایه بودیم و من از آن طریق فهمیدم که آقای ری‌شهری که آن زمان وزیر اطلاعات بودند به امام نامه نوشتند که «اجازه دهید ما دوباره اینها که در زندان‌ها هستند و توبه نکردند را محاکمه کنیم»؛ امام اجازه داد. چون آنها بنا داشتند که در هر شهری شروع به آشوب کنند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ