حسین امیر عبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وانگ‌ایی انتصاب مجدد وی به وزیری امور خارجه جمهوری خلق چین را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: در طول برنامه ششم توسعه حتی یک ریال از بند الف ماده ۵۷ قانون برنامه ششم توسعه  اختصاص پیدا نکرده که نتیجه آن عدم رشد حمل و نقل ریلی کشور در دولت گذشته بوده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
زاهدان- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از ساخت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در کشور خبر داد.
اگر دولت می‌خواهد تورم را مهار کند، این امر با شعار محقق نخواهد شد و باید سه راهکار را درپیش بگیرد. اول اصلاح سیاست خارجی؛ سیاست خارجی باید در خدمت رشد و توسعه اقتصادی داخلی باشد و نه برعکس
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: گروه کشتیرانی توسعه روابط تجاری ایران و روسیه، برنامه ریزی دقیقی در مسیر صورت داده راه اندازی کریدور شمال- جنوب در حوزه خزر در دستور کار دارد.
وزیر راه و شهرسازی و دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بر توسعه همکاری‌ها در بخش هوایی، دریایی، ریلی و جاده‌ای و استفاده از ظرفیت ترانزیت از مسیر دریایی خزر تأکید کردند.
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اعلام اینکه ۳ هزار و ۳۰۰ کیلومتر راه در بخش ریلی در دست اجراست، گفت: ۵۶۱ کیلومتر آن تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
دوازدهمین هم‌اندیشی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، معاونین، مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه سینا برگزار شد.
یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نقش فعالان زیست بوم نوآوری در کشور را ایجاد یک مسیر میانبر برای توسعه متوازن و پایدار کشور توصیف کرد.
نقش تحولات جمعیتی در عرضه نیروی کار و در نتیجه رشد تولید، می‌تواند در رشد و توسعه اقتصادی- اجتماعی هر کشور نقش بسزایی ایفا کند.
هزار راه رفته با TF21/ توسعه محصول ایران خودرو در مسیر بلوغ
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از ساخت ۵۰ مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی در ۵ استان در مسیر زوار حرم امام حسین علیه السلام در صورت اختصاص بودجه دولتی خبر داد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قایقرانی از رشته‌های پرافتخار ما است که الحمدالله مسیر خوبی را در راه موفقیت طی می‌کند.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از مجتمع‌های خدماتی، بهداشتی و رفاهی بین‌راهی در مسیر زائران اربعین بازدید کرد و گفت: مأمور به ساخت مجتمع‌های خدماتی هستیم.
معاون مشاوره و امور روان شناختی مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی، از راه اندازی اتاق مشاوره در طول مسیر تهران تا کربلا برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در کاروان «سرزمین امید» خبر داد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: در کشورهایی که بانکداری اسلامی رونق دارد و موسسات مالی خود را ملزم به رعایت اصول اسلامی می‌دانند در صورتی که بانکی با قوانین شریعت انطباق نداشته باشد، "ریسک شریعت" پیدا می کند؛ این در حالی است که در ایران چنین ریسکی در نظام بانکی تعریف نشده است.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع پیشران است که نقش تعیین کننده ای در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی کشور بر عهده دارد.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک برای توسعه همکاری با شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خبر داد.
استیضاح «فاطمی‌امین» جرقه دوباره روشن شدن اجاق تفکیک وزارت صمت شد، درحالی‌که جداسازی با برنامه ششم توسعه و کوچک‌سازی دولت در تناقض است و مخالفان جدی دارد که آن را راه حل مشکلات نمی‌دانند.
استیضاح «فاطمی‌امین» جرقه دوباره روشن شدن اجاق تفکیک وزارت صمت شد، درحالی‌که جداسازی با برنامه ششم توسعه و کوچک‌سازی دولت در تناقض است و مخالفان جدی دارد که آن را راه حل مشکلات نمی‌دانند.
استیضاح «فاطمی‌امین» جرقه دوباره روشن شدن اجاق تفکیک وزارت صمت شد، درحالی‌که جداسازی با برنامه ششم توسعه و کوچک‌سازی دولت در تناقض است و مخالفان جدی دارد که آن را راه حل مشکلات نمی‌دانند.
موسوی با اشاره به ترفند اغلب کلاهبرداران، افزود: مجرمین سایبری با تحریک احساسات کاربران و انتشار تصاویر افراد بی‌بضاعت در شبکه‌های اجتماعی به بهانه‌ی دریافت نذورات اقدام به درج شماره کارت اشخاص و دریافت وجوهات از شهروندان می‌کنند.
دکتر کمال حیدری: امیدوارم از موضوع واکسیناسیون استقبال شود، چرا که تاثیر واکسن در پیشگیری از ابتلا به بیماری ثابت شده و توصیه می‌شود کسانی که قصد حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) را دارند، نسبت به تزریق واکسن اهتمام جدی داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ