روبرتو مارتینز اگر در بازی آخر نتواند کرواسی را از پیش رو بردارد، احتمالا خیلی زود شاهد حذف یک مدعی از مسابقات خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال بدون کریم بنزما و یک شماره 9 بزرگ مشکلی برای ارائه بازی درخشان برابر بیلبائو نداشت و دو گل نیز به ثمر رساند. کارلو آنچلوتی بارها گفته که تیمش نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
مهدی اله پور اظهار کرد: : طی سال‌های گذشته در شهرستان‌های جغتای، جوین، بردسکن، سبزوار و خواف که از جمله مهمترین زیستگاه‌های مطلوب و ایده‌آل برای حضور یوزپلنگ ایرانی در خراسان رضوی قلمداد می‌شود و مشاهدات حضور گونه مذکور توسط دوستداران و محیط‌بانان گزارش شد، اما مستندسازی لازم صورت نپذیرفته است.
روبرتو تورس پس از دو بازی غیبت، نمایشی خوبی همراه با فولاد در آخرین بازی فصل داشت.
سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از هواداران این تیم خواست که در دو هفته پایانی مازیار زارع و شاگردانش را تنها نگذارند و باخت مقابل مس را فراموش کنند.
پرسپولیس امروز یک ساعت تمرین کرد و راهی فرودگاه شد تا برای بازی با مس به کرمان سفر کند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس صادر کرد.
علی نعمتی و سعید صادقی این روزها از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج شده‌اند.
استقلال پس از گذشت مدت ها، در دو دیدار متوالی لیگ برتر تن به شکست داد.
مس کرمان پس از مدت‌ها توانست دو گل بزند و نمایش خوبی از نظر هجومی داشته باشد.
دیدیه دشان سرمربی فرانسه پس از دریافت دو گل از شاگردان اسکالونی در فینال دست به اقدام عجیبی زد.
جرقه اولین درایوین سینما در ایران در سال ۱۳۳۷ شکل گرفت. پس از ملی شدن صنعت نفت و رواباط گسترده صنعتی و فرهنگی با آمریکا. ۲۵ اسفند سال ۳۷ ایده ساخت اولین درایوین سینمای ایران پس از موافقت اداره نمایش وزارت کشور با انتخاب قطعه زمینی در کیلومتر ۱۳ جاده کرج شکل گرفت. نقشه‌های کار و بخشی از عملیات ساختمانی انجام گرفت. در فروردین سال ۳۹ مجوز کار صادر شد، ولی به دلایلی نامعلوم عملیات ساخت متوقف شد!
رامین رضائیان و امید نورافکن با شرایط با ثباتی پس از پشت سر گذاشتن مشکلات قبلی به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند.
پس از تجمع امروز پزشکان در مقابل سازمان نظام پزشکی و برخورد پلیس با این تجمع رئیس و قائم مقام هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود استعفا دادند.
پس از نمایش درخشان کاوه رضایی مقابل سپاهان، او شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی برای دیدار مقابل ملوان دارد.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
هافبک ایرانی وایله ثانیه‌هایی پس از ورود به زمین مانع از شکست تیمش مقابل ویدوور شد.
باشگاه رئال مادرید پس از دو سال به بازیکنانش پاداش قهرمانی داد که البته رقم آن قابل مقایسه با پاداش‌های قبل از کرونا نیست.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در رفح در جنوب نوار غزه رژه نظامی برگزار کرد. در این رژه نظامی موشک‌ها و راکت‌های مختلفی به نمایش گذاشته شد. همچنین صد‌ها تن از مبارزان مقاومت در این رژه نظامی شرکت داشتند. این رژه حدود دو هفته پس از پایان درگیری سه روزه مقاومت با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد که این بیانگر آمادگی مقاومت برای هرگونه رویارویی مجدد با دشمن صهیونیستی است.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.
داوودی در پاسخ تاکید کرد: من به عنوان یک فیلمساز تفاوتی با آحاد جامعه ندارم. حاصل کار من ممکن است مخاطب بیشتری از مردم کوچه و بازار داشته باشد. این تغیر و تاثیرات بر همه چیز بوده و روی من هم بوده است. گذر از این تغییرات برای ما به سختی بوده. در نظر داشته باشید نمایش بسیاری از اصول اولیه انسانی - ارتباطی در سینما ممکن نیست. به عنوان مثال یک فیلم خانوادگی یا عاشقانه که می‌سازید و ارتباطات دو عاشق یا مناسبات خانواده‌ها را که نشان می‌دهید حق نشان دادن خیلی چیزها را نداریم و در این سال‌ها مجبور شدیم که موقعیت‌های جدیدی بسازیم در این موارد. پس من از خودم حرف نمیزنم؛ از ۴ دهه ای صحبت می‌کنم که این فشارها با سینما متناقض بود است. پس همین فشارها و تغییرات سیاسی و اجتماعی تاثیرات متفاوتی هم بر ما داشته‌اند.
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.
«عنکبوت» که پخش داخلی آن برعهده شرکت نمایش گستران و از 26 بهمن ماه روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته است، پس از گذشت دو ماه از آغاز اکران تاکنون نزدیک به 3 میلیارد فروخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ