۱۹ تن در پی یک انفجار در مسابقه ماراتن در در کشور کامرون زخمی شدند؛ تروریستها یک بمب دست ساز کنار جاده را در حالی که ورزشکاران از کنار آن میدویدند منفجر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اثر انفجار بمب اتمی، نور و گرمای بسیار قوی‌ای تولید می‌شود. اشیاء و افرادی که در مسیر این نور و گرما قرار دارند، آن را جذب کرده و بر روی اشیایی که در پشت‌سرشان قرار دارند، تصویری سایه مانند از خود به جا می‌گذارند. نور محیط اطراف، باعث سفید شدن بتن یا سنگ اطراف آن شده و «سایه» ایجاد می‌شود.
انفجار یک بمب کنارجاده ای در مسیر نیروهای سوری به کشته و زخمی شدن چند نفر از آنها منجر شد.
بر اثر انفجار یک مین کاشته‌شده توسط عناصر تروریستی در مسیر خودروی حامل نظامیان ارتش سوریه در اطراف دیرالزور، ۵ سرباز سوری کشته شدند و یک افسر ارتش این کشور نیز به شدت زخمی شد.
انفجار بسته جاسازی شده روی ریلی در نزدیکی مرز اوکراین، یک قطار باری روسیه را از مسیر خارج و آن را به آتش کشید.
خبرگزاری سانا در این باره گزارش داد که امروز دوشنبه ۱۶ نفر از کارکنان منطقه آزاد مشترک سوریه و اردن بر اثر انفجار بمب در مسیر اتوبوس حامل آنها در بزرگراه دمشق - عمان زخمی شدند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به مهمترین مسائل منطقه و جهان از جمله شدت گرفتن اعتراضات مردمی در فرانسه و اثرات همکاری های ایران و عربستان پرداختند.
در پی وقوع یک انفجار در مسیر شرکت کنندگان در مسابقه دوی ماراتن در جنوب غربی کامرون دستکم ۱۹ ورزشکار زخمی شدند. گروه جدایی طلب آمبازونیا با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله اعلام کرد که هدف اصلی انفجار نیرو‌های کامرونی بودند که ایمنی ورزشکاران را تضمین کرده بودند. این گروه تاکید کرد که اجازه نخواهد داد کامرون در اشغال بماند. در این رقابت ۵۲۹ ورزشکار شرکت داشتند.
رصدخانه پرتوی ایکس چاندرا متعلق به ناسا در جدیدترین یافته نجومی خود دو ابرسیاه‌چاله را در یک مسیر آتشین رصد کرده است که می‌توانند قوی‌ترین انفجار کیهانی را که تاکنون شاهد بوده‌ایم، ایجاد کنند.
بر اثر انفجار بمب کنار جاده در مسیر درعا به دمشق، ۱۵ نفر از نیروهای امنیت داخلی سوریه زخمی شدند.
انفجار مین در مسیر یک اتوبوس در بورکینافاسو ، شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.
در حادثه انفجار یک بمب کنار جاده ای در مسیر نظامیان پاکستانی، ۵ نفر جان خود را از دست دادند.
منابع امنیتی عراق از شهادت ۱۲ نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار بمب در مسیر دو خودرو گشتی و تیراندازی تروریست های داعش به آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
منابع امنیتی عراق از شهادت 12 نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار بمب در مسیر دو خودرو گشتی و تیراندازی تروریست های داعش به آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
منابع امنیتی عراق از شهادت ۹ نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار در مسیر دو خودرو گشتی آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
منابع امنیتی عراق از شهادت 9 نیروی پلیس این کشور بر اثر انفجار در مسیر دو خودرو گشتی آنها در جنوب غرب کرکوک خبر دادند.
رسانه‌های ترکیه درباره جزئیات این انفجار اعلام کردند که انفجار ناشی از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مسیر عبور نیرو‌های ضد شورش پلیس ترکیه در جاده دیار بکر به «ماردین» بوده است.
رسانه‌ها از وقوع انفجار در اتوبوس حامل کارمندان دولت در پایتخت افغانستان خبر داده‌اند.
منابع عراقی به حکم صادره علیه عامل انفجار خودرو بمبگذاری در مسیر زائران امام هفتم در منطقه الدوره در بغداد پایتخت این کشور اشاره کردند.
هنوز دلیل قطعی این انفجار مشخص نیست. رسانه‌های دولتی روسیه می‌گویند که یک مخزن سوخت آتش گرفته و همه تردد‌ها در این مسیر به حالت تعلیق درآمده است.
در پی انفجار تانکر سوخت روی پل «کرچ» معروف به پل کریمه بخش هایی از مسیر جاده ای این پل فرو ریخت.
سخنگوی سازمان ملل متحد از کشته شدن سه نیروی پاسدار صلح این سازمان درپی انفجار بمب در مسیر خودروی حامل آنها در جمهوری آفریقای مرکزی خبر داد.
منابع محلی از شهید شدن یک سرباز عراقی و زخمی شدن چهار نظامی دیگر بر اثر انفجار بمب تروریست های داعش در مسیر کاروان ارتش عراق در استان دیالی خبر دادند.
منابع خبری از انفجار یک بمب کوچک در مسیر کاروان خودروهای سفارت استرالیا در پایتخت عراق خبر دادند.
گستردگی و تعدد تجهیزاتِ همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است. بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستانِ عراق وارد کشور کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ