هیئت روسیه در سازمان ملل می گوید که مسکو به تحقیق در مورد فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در اوکراین ادامه خواهد داد و این فعالیت ها را زیر نظر خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۲۳ حمله اوکراین در محورهای مختلف دفع شد و در جریان آن ۶۷۵ نظامی کی‌یف نیز کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین سرنگون شد.
روسیه از جمهوری آذربایجان درخواست کرد تا به انسداد گذرگاه لاچین پایان دهد.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: تاسیسات صنایع نظامی اوکراین هدف قرار گرفت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل تولید و ذخیره پهپادهای تهاجمی اوکراین منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ساعاتی پیش پهپادهای مهاجم ارتش اوکراین به منطقه بلگورد حمله کردند، اما این حمله هیچ تلفاتی در پی نداشت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۶ حمله نیروهای مسلح اوکراین در محور دونتسک با موفقیت دفع شد.
کشتی جنگی روسیه برای کشتی باری «سوکرا اوکان» تیر هشدار شلیک کرده؛ آن را متوقف و بازرسی کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: انبارهای تسلیحات و تدارکات نیروهای مسلح اوکراین در زاپروژیا منهدم شدند.
مقامات روسی اعلام کردند که دو پهپاد جنگی اوکراینی که عازم مسکو بودند را سرنگون کردند.
معاون شورای امنیت روسیه با انتشار پستی در فضای مجازی، نخست وزیر اسبق انگلیس را بابت انتقاد از تصمیم ناتو برای به تاخیر انداختن عضویت اوکراین مورد تمسخر قرار داد.
وزارت دفاع روسیه ضمن اشاره به خطراتی که آزمایشگاه‌های بیولوژیک آمریکا در سراسر جهان برای مردم دارند، گفت که پنتاگون به‌دنبال استفاده از پشه‌های ناقل بیماری‌های خطرناک در اوکراین است.
شمار قربانیان آتش سوزی در آسایشگاه سالمندان در استان کمروو روسیه به ۱۳ نفر افزایش یافت.
کارشناسان می‌ترسند که دانشمندان روسی در حال تلاش برای احیای ویروس‌های باستانی‌ای باشند که ماموت‌ها را از بین برده اند و از این طریق جهان را در معرض خطر پاندمی دیگری پس از پاندمی کووید قرار دهند.
فرمانده یگان دفاع شیمیایی، میکروبی و رادیواکتیو روسیه می‌گوید که آزمایشگاه‌های بیولوژیکی فوق امنیتی آمریکا دستورالعمل‌های امنیتی را نقض کرده‌اند.
روسیه مدعی شد که آمریکا عامل بیماری‌زای مصنوعی کروناویروس را در آزمایشگاه تولید کرده است.
نماینده چین در نشست شورای امنیت از درخواست روسیه برای تحقیق در مورد فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در اوکراین حمایت کرد.
منابع مطلع از رای گیری روز چهارشنبه شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون پیش نویس قطعنامه روسیه درباره آزمایشگاه های بیولوژیک در اوکراین خبر دادند.
هیئت روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که این کشور از شورای امنیت می خواهد تا در ۲ روز آینده پیرامون آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین، نشستی را تشکیل دهد.
هیئت روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که این کشور از شورای امنیت می خواهد تا در ۲ روز آینده پیرامون آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین، نشستی را تشکیل دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ