معاون نماینده دائم روسیه در شورای امنیت گفت که آمریکا از ریاست خود بر شورای امنیت برای تصویب برنامه‌های خودخواهانه و سیاسی خود سوءاستفاده می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: موضع ایالات متحده امکان گفتگوهای صلح درباره اوکراین را از بین می‌برد.
نامزد دمکرات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بر این باور است که هیچ راهی برای شکست روسیه در جنگ نیابتی با ناتو در اوکراین وجود ندارد.
کاخ سفید اکنون به دنبال کنترل اوضاع تا یک زمان خاص، یعنی انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴ است. تا آن زمان، هدف این است که اطمینان حاصل شود شرایط بحرانی نمی‌شود. با این تفاهم، تهران به سمت تولید سلاح هسته‌ای نمی‌رود و احتمال حمله اسرائیل به ایران نیز به شدت کاهش می‌یابد. واشنگتن امیدوار است از این زمان برای تمرکز بر دو جبهه‌ای که به نظرش جبهه‌های اصلی است، یعنی چین و جنگ روسیه-اوکراین، استفاده کند. انتظار اولیه آمریکا از اسرائیل این است که مداخله‌ای نکند.
نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهور کنونی این کشور در حال آماده‌سازی ارتش آمریکا برای جنگ با روسیه در خاک اوکراین است.
وزیر خارجه روسیه با اشاره به ابهام در سیاست دولت آمریکا پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، درباره احتمال احیای برجام موضع گیری کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز تصریح کرد: اوکراین از سوی آمریکا هدایت می‌شود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد این کشور با آمریکا در زمینه تبادل زندانیان در ارتباط است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که شکست اوکراین در جنگ با روسیه در میدان نبرد، به وقوع جنگ جهانی سوم منجر خواهد شد!
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که نامزد ریاست جمهوری است، گفت: اینکه اجازه دهیم اوکراین در میدان جنگ به روسیه ببازد، جنگ جهانی به راه خواهد انداخت. به گفته او، هدف از مسلح کردن کی‌یف پیشگیری از جنگ با ارسال پیام به رقبای آمریکا بود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه موضع مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص مذاکرات تسلیحات هسته‌ای را مثبت ارزیابی کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که روابط این کشور و آمریکا با تنش‌های فراوان همراه است.
رئیس دومای روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در پشت محکومیت سلف خود است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با اذعان به شکست ناپذیر بودن روسیه در جنگ اوکراین گفت که اوکراین و آمریکا به شدت تلاش می‌کنند تا «تلفات فاجعه بار» نیروهای اوکراینی را پنهان کنند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد دلیلی برای اخراج خبرنگاران روسی از آمریکا وجود ندارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اظهارات دیپلمات ارشد وزارت خارجه آمریکا در خصوص جنگ اوکراین را مورد انتقاد قرار داد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید روابط این کشور و آمریکا پایین‌ترین سطح خود در تاریخ را تجربه می کند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نسبت به اقدامات تحریک آمیز آمریکا در قبال بحران اوکراین هشدار داد.
کاخ ریاست جمهوری آمریکا امروز صرف نظر از جنگ افروزی های آشکار خود در اوکراین، ادعاهایی در ارتباط با جنگ میان مسکو و کی یف مطرح کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که بحران کنونی این کشور با غرب با بحران کارائیب متفاوت است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد در حال حاضر صحبتی درباره نشست روسای جمهور روسیه و آمریکا در میان نیست.
کاخ ریاست جمهوری آمریکا با برگشتن از فرافکنی های پیشین خود علیه روسیه، اعلام کرد این کشور برنامه ای برای استفاده از سلاح هسته ای در جنگ ندارد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم اوپک پلاس به هم ریختگی بازار نفت توسط آمریکا را خنثی کرد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهوری فعلی این کشور با استفاده از جنگ اوکراین به‌دنبال مهندسی تغییر نظام در روسیه است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بر ضرورت از سرگیری مذاکرات حول تمدید پیمان دو جانبه استارت نو با آمریکا تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ