شمار قربانیان آتش سوزی در آسایشگاه سالمندان در استان کمروو روسیه به ۱۳ نفر افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش آتش نشان ارشد فرانسه، ۹ جسد در ویرانه های آتش گرفته یک خانه تعطیلات برای افراد معلول در شرق فرانسه، پیدا شده است.
با گسترش آتش‌سوزی‌ها در مناطق جنگلی در یونان، هزاران نفر مجبور به ترک محل اقامت خود شدند.
انفجار گاز باعث سوختکی زن جوان و ۲ فرزندش شد و در نهایت هر ۳ نفر جان باختند.
روز چهارشنبه بیش از ۱۱۰۰ نفر از خانه های خود در شمال اسکاتسدیل ایالت آریزونا به دلیل وقوع اتش سوزی جنگلی تخلیه شدند.
کلانتر محلی روز جمعه گفت که در پی تیراندازی و آتش سوزی در خانه ای در ماریون کانتی ایالت تنسی، شش نفر از جمله سه کودک کشته شدند.
بیش از ده ها خانه هم ردیف در آتش سوزی در نورث همپتون ایالت پنسیلوانیا آسیب دیدند. در پی این آتش سوزی، زنگ هشدار ۳ ایستگاه آتش نشانی فعال شد.
خانه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتری روز گذشته دچار آتش‌سوزی شد و این درحالی بود که او خودش در مسافرت حضور داشت.
خانه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتری روز گذشته دچار آتش سوزی شد و این درحالی بود که او خودش در مسافرت حضور داشت.
آتش سوزی در یک مدرسه قدیمی ۱۰۷ ساله در منطقه ترنتون نیوجرسی به چندین خانه مجاور سرایت کرد.
4 سرباز مرکز آموزش 07کازرون ارتش که پس از پایان دوره آموزشی قصد داشتند به خانه بازگردند به پیشنهاد یکی از کارکنان پایور مرکز آموزش 07 (کادر) سوار بر خودروی شخصی این فرد شده اما متاسفانه به دلیل واژگونی خودرو و آتش سوزی آن در محور جایزان ـ رامهرمز در دم جان خود را از دست دادند.
وقوع آتش‌سوزی در شهر «ترنس بایکال» روسیه، ۱۰ خانه را طعمه حریق کرد.
صدها نفر از مردم کره جنوبی مجبور به تخلیه خانه هایشان به خاطر آتش سوزی شدند که بخش هایی از یک شهر ساحلی شرقی را سوزاند و ده ها خانه را ویران کرد.
آتش‌سوزی‌ در جنگل‌های جنوب مرکزی شیلی، به صدها خانه آسیب زد و زیستگاه حیوانات جنگلی را نابود کرد.
آتش‌سوزی‌ در جنگل‌های جنوب مرکزی شیلی، به صدها خانه آسیب زد و زیستگاه حیوانات جنگلی را نابود کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی ۵ باب مغازه در خیابان چیذری و فوت یک خانم و یک آقا خبر داد .
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر در اثر آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی خبر داد.
آتش‌سوزی یک خانه سالمندان غیرقانونی در روسیه ۲۰ کشته برجای گذاشت؛ علت حادثه دیگ گرمایش اعلام شده است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند آمار کشته‌شدگان در حادثه آتش‌سوزی در خانه سالمندان در این کشور به دست‌کم ۲۰ نفر افزایش یافته است.
رودبار- فرماندار رودبار با اشاره به وقوع آتش سوزی در باغات اطراف رودآباد به دلیل وزش باد گرم گفت: آتش سوزی به خانه بهداشت این روستا نیز سرایت کرده است.
برخی رسانه های از آسیب دیدن پای نخست وزیر پیشین پاکستان بر اثر آتش سوزی خبر می دهند؛ درحالیکه برخی از دیگر منابع اعلام ردند که وی بر اثر تیراندازی زخمی شده است.
نباید تصور کرد، اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی، می‌توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد، در واقع چنین اطلاع رسانی‌هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
آتش‌سوزی در قزاقستان باعث ویران شدن چندصد خانه در منطقه قوستانای این کشور شده و ۴۰ هکتار از زمین‌های این شهر در آتش سوخت.
در در این حادثه که در ساعت ۸ و ۴ دقیقه صبح امروز در خیابان فاضل نراقی، رخ داد یک مرد ۴۸ ساله و دو خانم ۴۷ و ۱۹ساله مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ