وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.
فرماندار منطقه روستوف بعد از همتای وی در استان کورسک روسیه که امروز از حمله پهپادی اوکراین به این منطقه خبر داده بود، گفت که یک حمله تروریستی به روستوف خنثی شده است.
روسیه حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)  شیراز را به شدت محکوم و بر تقویت همکاری با ایران برای مبارزه با تروریستم تاکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه حملات پهپادی اوکراین به منطقه تجاری مسکو را به حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر به برج‌های نیویورک تشبیه کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسکو حمله تروریستی در پاکستان را به‌شدت محکوم می‌کند و امیدوار است که سازمان‌دهندگان این حادثه پیدا و مجازات شوند.
سازمان امنیت فدرال روسیه در بیانیه‌ای از خنثی‌سازی حمله تروریستی به کشتی ناوگان دریای این کشور خبر داد و اعلام کرد که عامل اجیر شده آن از سوی اوکراین، به همراه ۲ بمب دست‌ساز بازداشت شده است.
وزارت دفاع روسیه یک روز پس از حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، اعلام کرد که مسکو حمله شبانه کی‌یف با ۲۸ پهپاد به کریمه را دفع کرده است.
وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به حمله پهپادی به شهر اتمی این کشور اعلام کرد: اوکراین در مسیر استفاده از روش‌های تروریسم هسته‌ای قرار گرفته است.
رئیس جمهور روسیه ادامه داد: پدافند هوایی مسکو برای مقابله با حملات به درستی و به شکل طبیعی کار کرد، اما تهدیدهای دیگری در رابطه با فعالیت نیروگاه هسته‌ای در زاپوریژیا وجود دارد.
خبرنگار و نویسنده مطرح روسیه که دیروز (شنبه) پس از انفجار خودرو به کما رفته بود، هشیاری خود را به دست آورد.
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای حمله پهپادی اوکراین به کاخ کرملین روسیه را به‌شدت محکوم کرد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی‌سازی یک حمله تروریستی در بیمارستان نظامی در شبه جزیره کریمه خبر داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در ارتباط با حمله تروریستی به «بریانسک» اعلام کرد: این حمله تروریستی با استفاده از سلاح‌های ناتو انجام شد.
رییس کمیته تحقیق و تفحص فدراسیون روسیه امروز فاش کرد که تأییدیه اطلاعاتی را به دست آورده است که نشان می دهد سرویس‌های ویژه اوکراین حمله تروریستی را به پل کریمه سازماندهی کرده اند.
سرویس امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای حمله به یک کارخانه مواد شیمیایی در شهر «کالوگا» در جنوب غرب مسکو خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی یک حمله تروریستی در تاسیسات راه آهن شهر مسکو خبر داد.
وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای حمله تروریستی اخیر علیه مجتمع صنعتی نظامی اصفهان را «به‌شدت» محکوم کرد.
روسیه حمله تروریستی در اسلام آباد را به شدت محکوم کرد.
سرویس امنیت فدرال روسیه مانع از اقدام تروریستی از سوی نیروهای اوکراینی در این کشور شد.
منابع رسانه ای از تلاش نافرجام تروریست های جبهه النصره برای حمله پهپادی به پایگاه روسی «حمیمیم» و حملات مشترک روسیه و سوریه علیه آنها خبر دادند.
وزارت امور خارجه روسیه از مشارکت انگلیس در حمله تروریستی سواستوپل خبر داد.
حداقل یازده نفر در حمله تروریستی در منطقه آموزش نظامی بلگورود روسیه جان خود را از دست دادند.
امروز سرویس امنیت فدرال روسیه، شهروندی اوکراینی که در قالب پناهجو دو سامانه دوش پرتاب را از مرز استونی وارد خاک روسیه کرده بود، قبل از اجرای عملیات بازداشت کرد.
اعضای شورای امنیت سازمان ملل حمله تروریستی اخیر علیه سفارت روسیه در کابل را به شدت محکوم کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ