وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: انبارهای تسلیحات و تدارکات نیروهای مسلح اوکراین در زاپروژیا منهدم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
سازمان فضایی روسیه اعلام کرد ابزارهای علمی فضاپیمای خودکار لونا۲۵ برای نخستین بار فعال شده اند. این فضاپیما هم اکنون در مسیر خود به سمت ماه قرار دارد.
یک روزنامه آمریکایی از مخالفت مقامات مصری با درخواست واشنگتن مبنی بر ارسال تسلیحات به اوکراین برای پر کردن انبارهای خالی از سلاح این کشور مقابل روسیه خبر داد.
معاون سفیر روسیه در سازمان‌ملل از درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در روز سه‌شنبه به‌منظور بررسی انفجارهای نورد استریم خبر داد.
وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه انبارهای مهمات ارتش اوکراین که حاوی مهمات ارسالی غرب بود را با سلاح های دقیق هدف قرار داد.
وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد، در حمله مشترک ارتش این کشور و نیروهای روسی مستقر در سوریه، شمار زیادی از مقرها و انبارهای اسلحه و مهمات گروه‌های تروریستی منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در جریان حملات ارتش این کشور به انبارهای تسلیحاتی اوکراین با موشک‌های نقطه‌زن، بخش قابل توجهی از زرادخانه کی‌یف منهدم شده است.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو عملا رابطه‌ای با واشنگتن ندارد.
رئیس کمیته انرژی پارلمان آلمان بر ضرورت حضور روسیه در تحقیقات مربوط به انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم تاکید کرد.
افشاگر ماجرای انفجارهای خطوط لوله نورد استریم نسبت به احتمال رویارویی مستقیم نظامی آمریکا و روسیه در خاک اوکراین هشدار داد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که باید در زمینه انفجار خطوط لوله نورد استریم این کشور تحقیقات شفافی صورت گیرد.
روسیه انفجارهای نورد استریم را اقدامی تروریستی بین المللی می داند.
وزارت خارجه روسیه به آمریکا توصیه کرد در مسیر تحقیقات و افشای ابعاد مختلف انفجارهای مربوط به خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه مانع تراشی نکند.
معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد شورای امنیت قطعنامه این کشور در خصوص انفجارهای نورد استریم را به رای خواهد گذاشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، گفت که ناتو باید یک جلسه اضطراری برای بحث درباره یافته‌های اخیر درباره انفجارهای سپتامبر در خطوط لوله گاز نورد استریم برگزار کند.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: مقامات آمریکا به این موضوع که در انفجارهای خط لوله نورد استریم دست داشته اند، اعتراف کردند.
معاون وزیرخارجه روسیه می گوید تلاش کشورهای اروپایی بر این است تا تحقیقاتی درباره انفجار خطوط لوله نورد استریم روسیه صورت نگیرد.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید آمریکا عامل اصلی بحران اوکراین است و با خالی‌کردن انبارهای تسلیحات اروپایی‌ها، قراردادهای نظامی جدیدی بر آنها تحمیل خواهد کرد.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی گسترده روسیه به شهرهای اوکراین، رسانه‌های اوکراینی دقایقی پیش از وقوع انفجارهای شدید در پایتخت این کشور خبر دادند
سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که انفجار خطوط نورد استریم با هدف فروپاشی انتقال گاز از روسیه به اروپا شکل گرفت.
خبر‌ها از حمله موشکی روسیه به زیرساخت‌های نظامی و انبار‌های ذخیره اوکراین در منطقه زاپوروژیه و شنیده شدن حدود صدای ۱۶ انفجار حکایت دارد.
سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد غرب عاملان اصلی انفجارهای نورد استریم را پنهان می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ