یک رسانه روسی نوشته مسکو برای کمک به ایران در زمینه حفاظت از منابع آبی اعلام آمادگی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بیانیه روسیه آمده است: آمادگی خود برای افزایش بیشتر همکاری‌ها با شرکای ایرانی در مبارزه با تروریسم تاکید می‌نماییم.
وزیر دفاع روسیه امروز در دیدار با همتای کوبایی خود گفت: مسکو آماده کمک به کوبا در مواجهه با محاصره تجاری و اقتصادی آمریکا است.
در بیانیه الیزه آمده است: «رئیس‌جمهور از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد. ما همچنان بر حمایت از اوکراین متمرکز هستیم».
در گزارش اورشلیم پست آمده است: از زمان حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف خواستار کمک‌های نظامی در قالب تسلیحات و تانک‌ها از متحدانش شد. در حالی که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اوکراین این کمک‌های نظامی را ارائه داده‌اند، رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده و در عوض کمک‌های بشردوستانه به اوکراین ارائه کرده است. درخواست کمک نظامی اوکراین توسط نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست‌وزیر‌های پیشین رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی این رژیم رد شده است.
تیم ملی فوتبال روسیه برای بازی مقابل ایران با بازیکنان شاغل در لیگ این کشور به تهران آمده است.
مقامات واشنگتن و پایتخت‌های اروپایی، از جمله در مادرید، یکی از سرسخت‌ترین ارائه‌دهندگان کمک به کی‌یف می‌گویند که در بهار امسال برای حمله جدید روسیه به اوکراین آماده می‌شوند و باید در زمستان امسال هر کاری که می‌توانند انجام دهند تا فرصت‌های روسیه را برای شکستن خط دفاعی اوکراین بسوزانند.
اهواز - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با توجه به فرصت پیش آمده، فعالیت خط هوایی کارگو از خوزستان به روسیه با هدف توسعه صادرات غیرنفتی به خصوص کشاورزی استان ضروری است.
مقامات ارشد اوکراینی با کمک اطلاعات غربی، ماهواره‌های تجاری و شبکه‌ای از پارتیزان‌ها که برای تضعیف اشغال روسیه تلاش می‌کنند، گفتند که «مقاصد فوری مسکو» در کانون توجه آن‌ها قرار گرفته است. روس‌ها در حال جمع‌آوری ده‌ها‌هزار سرباز (از جمله سربازان وظیفه از بسیج توده‌ای در پاییز گذشته) درست خارج از برد موشک‌های دقیق ساخت آمریکا هستند. شرایط نشان می‌دهد که روس‌ها می‌توانند برای محاصره نیرو‌های اوکراینی در سراسر مناطق دونتسک و لوهانسک آماده شوند.
وزیر دفاع روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود با ملت سوریه ابراز همدردی کرد و گفت: روسیه در شرایط سخت در کنار ملت سوریه ایستاده و آماده کمک به آسیب دیدگان زلزله است.
وزارت فوریت‌های روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور آماده اعزام دو فروند هواپیما ترابری «ایلیوشین ایل-۷۶» به همراه ۱۰۰ نفر امدادگر برای کمک به زلزله زدگان خسارت دیده از زلزله مرگبار در ترکیه است. در این خبر اشاره‌ای به کمک روسیه به زلزله زدگان در سوریه که همزمان با زلزله ترکیه خسارت دیده اند، نشده است.
در این اطلاعیه آمده است که این سفر دو روز به طول خواهد انجامید و ویاچسلاو ولودین، رئیس دوما در جریان این سفر که روز‌های ۲۲ و ۲۳ ژانویه انجام می‌گیرد با رئیس مجلس ایران و سایر مقامات کشور دیدار خواهد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از اقدامات این کشور برای حل و فصل بحران تازه در کریدور لاچین سخن گفت.
در بیانیه وزارت خارجه لهستان آمده است: زبیگنیو راو، وزیر خارجه لهستان سرگئی آندریف، سفیر روسیه را به وزارت خارجه احضار و خواستار توضیحات فوری شد.
در ادعای اسکای نیوز آمده است که یک هواپیمای حامل پول و تسلیحات درساعت اولیه روز ۲۰ اوت در تهران فرود آمده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در واکنش به گزارش بی اساس روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال تصریح کرد: مسکو نمی‌داند گمانه‌ زنی رسانه آمریکایی درباره ایران از کجا آمده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در واکنش به گزارش بی اساس روزنامه آمریکائی وال استریت ژورنال تصریح کرد: مسکو نمی‌داند گمانه‌ زنی رسانه آمریکائی درباره ایران از کجا آمده است.
در بیانیه سران سه کشور در پایان نشست سوچی آمده است: روسیه، ارمنستان و آذربایجان بر تعهد خود به پایبندی به توافقات قبلی تاکید کردند.
وزیر خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین، گفت: سیاست ما در قبال جنگ اوکراین، احترام به تمامیت ارضی کشورهاست و ما آماده کمک به برقراری آتش بس هستیم.
وزیر دفاع انگلیس در گفتگوی تلفنی با همتای روس خود از آمادگی لندن برای کمک به روسیه و اوکراین جهت دستیابی به آتش بس خبر داد.
روزهای اخیر هیئتی از لبنان به کشورمان آمده بودند و مذاکره‌هایی در این باره انجام شده تا طرح امکان اتصال برق کشورمان به لبنان بررسی شود.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که کشورش آماده است تا در حل معضل غذا در جهان مشارکت کند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد موارد بکارگیری سلاح هسته ای، موضوعی است که در دکترین ملی هسته ای این کشور ذکر شده است.
مسکو به شرکای عراقی خود اعلام کرده که آماده کمک به آنان در عرصه استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و واردات ایزوتوپ‌های پرتوزا و آموزش نیروهای تخصصی در دانشگاه‌های روسیه است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که آماده توسعه روابط با مالی در حوزه دفاعی است و به این کشور در تجهیز نظامی کمک می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ