وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل تولید و ذخیره پهپادهای تهاجمی اوکراین منهدم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های روسی از حمله پهپادی و وقوع انفجاری مهیب در شهر کورچاتوف، محل نگهداری نیروگاه اتمی کورسک خبر می‌دهند.
معاون سازمان فدرال مالیات روسیه اعلام کرد که این کشور در نیمه نخست سال جاری، بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار از محل دریافت مالیات درآمد داشته است.
ایگور لویتین دستیار ویژه رییس جمهور روسیه عصر سه شنبه با علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در محل این شورا دیدار کرد.
سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوال مجددی درباره محل حضور «یِوگنی پریگوژین» رئیس گروه شبه‌نظامی شورشی «واگنر» اظهار داشت: «من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم. نکته اصلی دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه در اواکرین است و آنها محقق خواهند شد».
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: بحثی درباره ایجاد شورای نظامی مشترک روسیه- بلاروس مطرح نیست؛ همچنین، از محل اقامت «پریگوژین» اطلاعی ندارم.
واشنگتن اعلام کرد که در واکنش به «نقض مداوم» معاهده کنترل تسلیحاتی «استارت نو» توسط روسیه از این پس ارائه برخی اطلاعات مربوط به موشک‌های خود و محل پرتاب آنها به مسکو را متوقف می‌کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: محل برنامه‌ریزی حملات تروریستی علیه روسیه هدف قرار گرفت.
تصاویری واضح از لحظه حمله پهپادی اوکراین به محل اقامت پوتین رئیس جمهور روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دیروز یک جنگنده روسی به اشتباه شهر «بلگورود» در شرق روسیه را بمباران کرد، اکنون مقامات این منطقه می‌گویند یک بمب ۵۰۰ کیلوگرمی عمل‌نشده در محل حادثه کشف شده و برای خنثی‌سازی به محل نظامی انتقال داده شده است. منبع: چند ثانیه
رسانه‌های روس از وقوع انفجار بزرگی در شهر بلگورود روسیه خبر دادند که در پی آن چندین منزل مسکونی در محل وقوع انفجار ویران شده است.
محل آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر روسیه تغییر کرد.
وزیر ورزش روسیه عصر امروز در محل فدراسیون کشتی و کمپ تیم های ملی کشورمان حضور یافت.
نیروگاه‌های هسته‌ای فراوان اوکراین از زمان شروع جنگ در این کشور مورد توجه واقع شدند. سربازان روسی ۴۸ ساعت بعد از شروع حمله به اوکراین نیروگاه هسته‌ای تعطیل شده چرنوبیل را تصرف کردند و همچنین در همان اوایل جنگ نیز نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا را که بزرگترین نیروگاه هسته‌ای در اروپاست، تصرف کردند.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عالی مشترک پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه فردا (دوشنبه) با حضور رئیس دومای روسیه در محل مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
رئیس جمهور بلاروس از محل استقرار تجهیزات نظامی مشترک این کشور و روسیه بازدید کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: در نتیجه سقوط ۴ موشک با کلاهک انفجاری قوی به محل استقرار موقت نیروهای مسلح روسیه در ماکییفکا، ۶۳ سرباز روسی کشته شدند.
دفتر دادستانی فدرال آلمان پنجشنبه گفت: پلیس فرد مظنون را که یک شهروند آلمانی به نام کارستن ال است، روز چهارشنبه در برلین دستگیر کرد. گفته می‌شود پلیس به همین منظور به آپارتمان و محل کار او و نیز محل کار یک فرد دیگر یورش برده است. دادستان فدرال در بیانیه‌ای اعلام کرد: متهم مظنون به خیانت دولتی است. او در سال ۲۰۲۲ اطلاعاتی را که در جریان کارش به دست آورده بود با یک آژانس اطلاعاتی روسیه به اشتراک گذاشت.
بر اثر انفجار‌هایی که پس از سقوط پهپاد‌های انتحاری روسیه در کی‌یف رخ داد، شیشه برخی از منازل محل سقوط تخریب و سقف خانه‌ها آسیب دید.
سه‌شنبه شب دو فروند موشک به روستای مرزی پسوودوف واقع در شهر لوبلین لهستان در نزدیکی مرز اوکراین اصابت کرد و دو شهروند لهستانی کشته شدند. ولودیمیر زلنسکی طی یک سخنرانی تلویزیونی گفت: مطمئنم که این موشک ما نیست. براساس گزارش‌های ارتش اوکراین، یقین دارم که این موشک برای روسیه بود. این در حالی است که ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو چهارشنبه در کنفرانسی مطبوعاتی درباره موشک اصابت کرده به خاک لهستان اظهار کرد: ممکن است که این موشک توسط سامانه‌های پدافند هوایی اوکراین شلیک شده باشد.
تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت‌های بین المللی دیمیتری کرکین روسیه وارد محل برگزاری این مسابقات شد.
شمار قربانیان حادثه سقوط یک جنگنده سوخو-۳۴ در روسیه به ۱۳ نفر رسید.
سازمان امنیت سوئد با انتشار گزارشی تأئید کرد: تحقیقات سرویس امنیتی سوئد در محل حادثه در نورد استریم یک و نورد استریم ۲، ظن وقوع خرابکاری آشکار را افزایش می دهد.
سیاری از خانه‌ها در گراکوف در درگیری‌ها به شدت آسیب دیده اند. یکی از مکان‌هایی که محل درگیری‌ها بوده، کلیسای روستا است. خرابه‌های ناشی از گلوله و شلیک توپ روی دیوار‌های کلیسا توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.
سفارت روسیه در آلبانی از این کشور خواست تا درباره شرایط کنونی، اتهامات و محل بازداشت دو شهروند خود توضیحاتی ارائه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ