جان لوئیجی بوفون، گلر افسانه‌ای فوتبال ایتالیا، معتقد است که کیلور ناواس در هر تیم دیگری می تواند دروازه‌بان ثابت باشد و شرایط سخت او را در پی اس جی درک می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه در مورد وضعیت آینده ژوائو فلیکس و خط خوردن او از فهرست اتلتیکو صحبت کرد.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
جاناتان سوریانو، مهاجم سابق بارسا و الهلال، معتقد است انتقال نیمار به فوتبال عربستان یعنی پایان زودهنگام فوتبالش و از الهلال به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا نام برد.
لیونل مسی تنها 20 دقیقه بعد از شروع بازی با فیلادلفیا از فاصله ای حدود 35 متری دروازه حریف را باز کرد.
ناله و شکایت ژاوی از داوری و زمین و زمان در بازی های بارسا تمامی ندارد و این در برابر ختافه نیز تکرار شد.
کمک داور‌جنجالی دربی که با اعلام افشاریان چهار ماه از حضور در میادین محروم شده بود در لیست داوران هفته دوم قرار دارد.
هم تیمی سابق طارمی می گوید که این مهاجم ایرانی می تواند در ایتالیا خیلی خوب کار کند و خودش را با شرایط وفق دهد.
تاتا مارتینو قبل از بازی با شارلوت از لیونل مسی تمجید کرد و گفت که بر خلاف سال های قبل، او به یک رهبر تمام عیار تبدیل شده است.
یک ویدیوی کوتاه از لحظه زدن ضربه آزاد منجر به گل مسی مقابل دالاس نشان می دهد که او بدون اینکه داور متوجه شود یک تقلب ریز انجام می‌دهد.
بارسلونا اعلام کرد فران تورس فصل آینده با پیراهن شماره 7 این تیم به میدان خواهد رفت. تورس به آرزوی خود رسید و پیراهن الگوی محبوبش را به دست آورد.
عبدو دیالو، مدافع 27 ساله پی اس جی، که در تور آسیایی حضور نداشت و با مازادها تمرین می‌کرد، از دیروز به تیم اصلی اضافه شد.
در صورتی که عقد نکاح به درستی منعقد نشده باشد و یا شرایط لازم برای انعقاد را نداشته باشد و زن هم از این قضیه اطلاع نداشته باشد و با مرد، نزدیکی کند، مهرالمثل به او تعلق خواهد گرفت. طبق ماده ۱۰۹۹: «در صورت جهل زن به فساد نکاح و وقوع نزدیکی زن مستحق مهرالمثل است.»
مهاجم ازبکستانی پیکان معتقد است فرشاد احمدزاده در صحنه اخراج او بزرگنمایی کرده و او اصلا ضربه‌ای به او نزده که مستحق کارت زرد دوم و اخراج بوده باشد.
خولن لوپتگی، سرمربی ولوز، بعد از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی می‌گوید تیمش مستحق باخت بوده ولی او از نحوه باخت ولورهمپتون عصبانی است.
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، معتقد است ریچارلیسون به دلیل حمله به آرون رمزدیل در دربی شمال لندن، مستحق حداقل سه جلسه محرومیت است.
​داور بازی دیدار پرسپولیس و نساجی دلیل اخراج مهدی ترابی هافبک ملی‌پوش پرسپولیس را اعلام کرد و مدعی شد او حرف بدی زد که مستحق اخراج بود.
چه توجیهی دارد کارمندی که از نظام حقوق می‌گیرد حجاب را رعایت نکند. هر رئیسی که در اداره، شرکت و در موسسه‌ای که از نظام حقوق می‌گیرد کوتاهی کرد و در بحث هنجار‌ها قصور کرد او را عزل کنید.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به لیونل مسی تبریک گفت و او را مستحق کسب عنوان بهترین بازیکن جام دانست.
کارلو آنچلوتی ادعای رسانه های اسپانیایی در مورد ماندنی شدن تا سال 2024 را تایید کرد و گفت فعلا تمایلی با مربیگری در عرصه ملی ندارد. او از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی نیز گفت.
تونی کروس معتقد است رئال مستحق کسب یک امتیاز برابر شاختار بود. او نگران شرایط رئال برای ال کلاسیکوی روز یکشنبه نیست.
یاگو آسپاس، ستاره سلتا، معتقد است که شب گذشته مستحق پیروزی برابر بارسا بودند و هرگز نباید می باختند. او از بارسلونا به خاطر تلف کردن وقت نیز انتقاد کرد.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، پس از شکست 2-0 برابر بایرن مونیخ، گفت که تیمش به هیچ عنوان مستحق شکست نبود. او به خطای مشکوک به پنالتی روی عثمان دمبله هم واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ