لیونل مسی تنها 20 دقیقه بعد از شروع بازی با فیلادلفیا از فاصله ای حدود 35 متری دروازه حریف را باز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکوت یورگن کلوپ درباره شایعات مربوط به انتقال کیلیان امباپه به لیورپول شکست و او به نوعی این شایعات را مسخره کرد.
وقتی شخص گناهکار را می‌گرفتند و گناهش ثابت می‌شد، او را به ستونی می‌بستند؛ سپس هر دو دست او را به صورت افقی در امتداد هم باز می‌کردند و بعد چوب بلندی را از یک سر آسین او وارد می‌کردند و سر دیگرش را از آستین دست بعدی بیرون می‌آوردند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به حاشیه های امروز جلسه هیات مدیره و مخفی شدن خودش زیر کت بطور خوابیدا در صندلی عقب اتومبیل گفت: نمی دانم از کجا خبرنگاران پیدایم کردند!
به نظر می‌رسد محمد ربیعی با مس رفسنجان به پایان راه رسیده و او بعد از 4 سال فعالیت در این باشگاه جای خود را به مربی دیگری می‌دهد.
در حالی که هشت ماه پیش حمید سوریان بر خلاف میل علیرضا دبیر از سمت نایب‌رئیسی فدراسیون کشتی استعفا کرد، اما او همچنان حضور کم رنگی در فدراسیون دارد.
در حالی که هشت ماه پیش حمید سوریان بر خلاف میل علیرضا دبیر از سمت نایب‌رئیسی فدراسیون کشتی استعفا کرد اما او همچنان حضور کم رنگی در فدراسیون دارد.
فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال، بعد از مراسم معارفه جود بلینگام در رئال مادرید، به او هشدار داد که باید برای سخت‌ترین روزهای فوتبالی‌اش آماده باشد چرا که پیراهن رئال را به تن کرده است.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟ نقد باید منصفانه باشد و البته در صورت لزوم گزنده، اما کاری که در جامعه مدعی دیانت و اخلاق ما جریان دارد نه با مفهوم نقد سازگار است و نه با معنی انصاف!
استخدام کارمندان از زمانی افزایش یافت که ناصرالدین‌شاه برای هریک از وزارتخانه‌ها مسئولی تعیین کرد و قرار شد هر وزیر شرح وظایف و فعالیت وزارتخانه خود را تنظیم و به تأیید او برساند.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، گفت اهمیت نمی‌دهد لیونل مسی در چه باشگاهی بازی می‌کند؛ فقط مهم این است که او خوشحال باشد.
به وحید قلیچ زنگ زدم و از او پرسیدم بازی پرسپولیس کجا برگزار می‌شود اما او آدرس استادیوم را اشتباه داد تا خودش در ترکیب فیکس قرار بگیرد...
پرستار سه فرزند شاهزاده ویلیام از زمانی که شاهزاده جورج هشت ماهه بود، عضوی از خانواده آن‌ها شد. او که اغلب در لباس‌فرم سنتی کنار آن‌ها است، نماینده یکی از مشهورترین موسسات آموزشی پرستاربچه در بریتانیا است.
ادینسون کاوانی کاپیتان تیم ملی فوتبال اروگوئه پس از تعویض با لوئیس سوآرز فراموش کرده بود بازوبند به دستان او بسته شده است.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی چون بلد نیست بنابراین نمی داند یقه چه کسی را در کجا باید بگیرد یا چه کسی باید درباره چه موضوعی به او گزارش بدهد، لذا دائم با مسائل شعاری و دستوری برخورد می کند.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، به مصاحبه جنجالی رونالدو واکنش نشان داد و گفت که هرگز از او انتقاد نکرده است.
پنج مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور سئوال برانگیز شهره موسوی در هیات رئیسه این فدراسیون، پاسخ‌های متناقضی دادند و مهدی تاج حتی از پرونده‌های او اظهار بی‌اطلاعی کرد!
پنج مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در مورد ادامه حضور سئوال برانگیز شهره موسوی در هیات رئیسه این فدراسیون، پاسخ‌های متناقضی دادند و مهدی تاج حتی از پرونده‌های او اظهار بی‌اطلاعی کرد!
مدافع راست پرتغالی منچسترسیتی، شایعات جدایی‌اش از این باشگاه در تابستان 2023 را رد کرد. گفته می شود رئال سخت به دنبال جذب او است.
معارض برجسته عربستانی با انتشار توییتی از مکان بازداشت محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی و علت عدم رسانه ای شدن او پرده برداشت.
معارض برجسته عربستانی با انتشار توییتی از مکان بازداشت محمد بن نایف ولیعهد سابق سعودی و علت عدم رسانه ای شدن او پرده برداشت.
دور از ذهن نیست که دوره ای از افول آهسته ای پیوسته را برای چین پیش بینی کنیم. اطرافیان شی و شخص او به انجام اصلاحات اقتصادی یا اجازه دادن به نوعی زندگی روشنفکرانه آزاد که در دهه های گذشته به چین اجازه شکوفایی را داده بود تمایلی ندارند.
از زمان اعلام بسیح عمومی توسط پوتین دست کم ۱۳۰۰ معترض به جنگ اوکراین بازداشت شده‌اند. با این وجود، بدتر از آن ملی گرایان راستگرا آشکارا از دولت روسیه انتقاد می‌کنند که این جنگ را با غیرت، نیروی انسانی و قدرت آتش بیش‌تر پیگیری نمی‌کند.
«برای گرفتن فالوور اینجا نیستم؛ به ایران آمده‌ام تا فوتبال بازی کنم» این پاسخ یورگن لوکادیا به یکی از کاربران پرسپولیسی اینستاگرام است که نسبت به فعالیت زیاد او در شبکه‌های اجتماعی اعتراض کرد.
در صورت توافق نهایی دیاباته با درویش، قرارداد او تا پایان هفته جاری با پرسپولیس رسمی می‌شود تا او پس از بازی با آلومینیوم بتواند در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ