ژاوی هرناندز، مربی بارسا، پس از شکست 2-0 برابر بایرن مونیخ، گفت که تیمش به هیچ عنوان مستحق شکست نبود. او به خطای مشکوک به پنالتی روی عثمان دمبله هم واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشنهاد بهتری به دست هری کین، ستاره انگلیسی، رسیده که باعث تردید او برای پیوستن به بایرن مونیخ شده است.
توماس توخل و پپ گواردیولا در پایان دیدار تیم‌های سیتی و بایرن که دیشب در ژاپن برگزار شد، لحظاتی کنار زمین با یکدیگر به گفتگو نشستند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست مقابل منچسترسیتی عملکرد ضعیفش تیمش را تایید کرد و گفت بایرن شرایط خوبی نداشت و باید تا پیش از شروع فصل به مراتب بهتر شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-1 مقابل بایرن مونیخ به ستایش از جوانهای سیتی پرداخت و گفت نسل جدید سیتیزن‌ها به زودی از آکادمی باشگاه از راه می‌رسد.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند خواهان تبدیل بوندس‌لیگا به رقابتی شبیه لیگ برتر انگلیس هستند و حتی تهدید به جدایی از بوندس‌لیگا کرده‌اند.
توماس توخل، سرمربی بایرن، به هواداران قول داد که در تابستان اوضاع این تیم را بهتر خواهد کرد.
بایرن‌مونیخ و دورتموند ۷۱ امتیازی شدند و بایرن به خاطر تفاضل گل بهتر قهرمان شد.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است سادیو مانه همراه با چند بازیکن دیگر باید از این باشگاه بروند و بهتر بود باشگاه به جای او ارلینگ هالند را می خرید.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است این تیم عملکرد مناسبی برابر منچسترسیتی داشته و به دلیل اشتباهات فردی شکست خورده است.
ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، معقتد است که سیتی در بازی امشب خیلی بهتر از آنها بود.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن، در انتخاب بین لیونل مسی و دیگو مارادونا تردید ندارد و گفت که مارادونا بهتر از مسی بود. او برای انتخابش دلیل جالبی هم دارد.
با وجود شکست پاریسی ها مقابل بایرن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بیشتر هواداران این تیم معتقدند بهتر است گالتیه فعلا حفظ شود.
بایرن مونیخ قصد دارد به صورت جدی برای جذب هری کین، ستاره تاتنهام، در تابستان آینده اقدام کند.
سرمربی بایرن مونیخ بخشی از اشتباهات گل مشکوک حریف را مربوط به اشتباه فنی شاگردان خود دانست.
سیمونه اینزاگی، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش نسبت به دیدار رفت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان پیشرفت داشته است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل دورتموند از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم مسابقه گلایه داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بهتر بود بایدن قبل از گرفتن ژست‌های بشردوستانه، کمی راجع به کارنامه حقوق بشری کشور متبوع خود فکر می‌کرد.
الساندرو نستا، مدافع سابق میلان و لاتزیو، ماتیس دی‌لیخت را بابت جدایی از یوونتوس مورد انتقاد قرار داده است.
اولی هوینس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، به دفاع از برگزاری جام جهانی در کشور قطر پرداخته است.
مارکوس بابل، بازیکن سابق بایرن مونیخ، از جاشوا کیمیش انتقاد کرد و گفت که او بهتر است فقط در پست تخصصی خودش بازی کند.
هانسی فلیک یک سال پس از جدایی از بایرن اعتراف کرد که می توانست با تصمیماتی بهتر و گفت‌وگوی مستقیم با حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، در بایرن ماندنی شود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که استفاده تیمش از موقعیت ها باعث پیروزی آنها در دیدار امشب برابر بارسا شد.
پدری معتقد است بارسلونا در شبی که بهتر از بایرن بود، در نهایت بازنده شد. او بی دقتی در زدن ضربات نهایی را دلیل اصلی باخت عنوان کرد.
میکال بیلک، مربی ویکتوریا پلژن، معتقد است که بارسا تیمی بهتر از بایرن و اینتر است و شانس بیشتری برای صدرنشینی و صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ