نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
من هم جزو گزینه‌های سرمربیگری بودم اما در آن شرایط آقای نکونام انتخاب خوبی بود؛ باید به او کمک کنیم.
خیرخواه در پاسخ به اینکه باتوجه به بالا بودن درگیری‌های مسلحانه در جنوب استان چه تدابیری در این زمینه داشته اید گفت: پیشتر با قرارداد‌هایی که داشتیم پلیس فقط یک سرباز را مستقر می‌کرد که او هم با توجه به موقعیتی که دارد و همچنین نداشتن آموزش مناسب در مواجهه با چنین شرایطی زیاد ورود نمی‌کرد و در عمل موثر نبود، به همین دلیل و با توجه به هزینه‌های مالی که متحمل می‌شدیم دیگر قرارداد‌ها را تمدید نکردیم.
جانگ هیون سو، بازیکن الهلال، از رییس این باشگاه تشکر کرد که تمام هزینه‌های درمان سرطان او را پرداخته است.
جانگ هیون سو، بازیکن الهلال از رییس این باشگاه تشکر کرد که تمام هزینه‌های درمان سرطان او را پرداخته است.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
سال‌هاست درباره تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه شنیده می‌شود، عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست درباره خطر تخلیه شهر تبریز و هزینه‌های سنگین خشک شدن دریاچه ارومیه می‌گوید. توضیحات او را ببینید.
اولی زنی به نام «آمنه» است؛ ۱۰ ساله بوده که پدر معتادش او را به یک مرد افغان در ازای پول می‌فروشد و راهی مشهد می‌شود. اولین بچه‌اش را در سن ۱۴ سالگی، یک فروردین ماه ۹۳ به دنیا آورد و دومی را ۲۸ فروردین ماه ۹۴، اما با فلج مغزی؛ نه راه می‌رود و نه صحبت می‌کند. در یک خانه همراه با برادر شوهری که او را بار‌ها و بار‌ها تهدید می‌کند که باید رابطه ... داشته باشد، اگرنه شرایط زندگی را برایش سخت‌تر خواهد کرد؛ زندگی با مردی که نه هزینه‌های زندگی او و بچه‌هایش را می‌دهد و نه دست از کتک زدن‌های هر روزه بر می‌دارد.
بند آزادسازی دیبالا در قرارداد با رم جذب او را برای باشگاه‌های لیگ برتری با هزینه‌ای ناچیز آسان‌تر می‌کند
محمود فکری صحبت‌هایی جنجالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی، دوران حضورش در استقلال و احتمال مربی‌گری‌اش در تیم ملی امید مطرح کرد.
قاسمی پور می‌گوید: مسئولان رده‌بالای کشور می‌توانستند خیلی زودتر به موضوع وارد شوند. استعفای وزیر هم مشکلی را حل نمی‌کند. باید نگاه به آموزش‌وپرورش سرمایه‌ای باشد، نه هزینه‌ای و در این وضعیت معلم مظلوم واقع شده است.» او می‌گوید، حقوق ۸ میلیون تومانی برخی معلمان با در نظر گرفتن کل کسورات یک سال، ۵/۲ میلیون تومان پرداخت شده است. درحالی‌که این اتفاق نباید می‌افتاد. این نماینده مجلس از تاخیر‌های ۶ ماهه در پرداخت حقوق معلمان قراردادی باخبر است و می‌گوید؛ نارضایتی در میان معلمان زیاد است.
خیانت‌های پی در پی مسعود مرا به طلاق وادار کرد و به همین دلیل حضانت «ناهید» را به او سپردم و جدا شدم. سپس سراغ دختر عمه ام رفتم که پدر و مادرش فوت کرده بودند و او به تنهایی زندگی می‌کرد. من هم زندگی در کنار دختر عمه ام را آغاز کردم و هزینه‌ها را نیز به طور مشترک می‌پرداختیم. در این مدت با کمک ناپدری ام مغازه‌ای را اجاره کردم و به فروش لوازم آرایشی و لباس زنانه روی آوردم.
محمدرضا پورابراهیمی در واکنش به گزارش «چرخش بودجه‌ای نمایندگان مجلس» استدلال خود را درباره کسری ۴۰۰همتی بودجه۱۴۰۱ تشریح کرد. به اعتقاد او، تراز عملیاتی بودجه بر اساس منابع پایدار مجموعا ۶۰۰همت در مقایسه با هزینه‌های اجتناب‌ناپذیر مجموعا حدود ۱۰۰۰همت، بیانگر کسری بودجه عملیاتی حدود ۴۰۰همت است.
او تلاش می‌کرد با همراهی عاقلانه و مدبرانه با مردم، نقطه «امید به اصلاح» را در دل آنان زنده نگه دارد و برای دستیابی به آن، همچون گذشته هزینه‌های سنگین و فشارهای طاقت‌فرسا بر خود و نزدیکان خود را بر دوش می‌کشید چنان که دور از ذهن نیست که در این راه و با توجه به تشدید محدودیت‌ها که شاهد هستیم، خود ایشان نیز در حصر قرار می‌گرفت!
نطق‌های آتشین دبیر و ادعاهای او در اداره کشتی و برخورد با ورزشکارانی که منافع ملی را پایمال می‌کنند و زحمات و هزینه‌های سنگین اردوها و سفر به رقابت‌های بین‌المللی را بی نتیجه می‌گذارند، هیچ دستاورد عملی نداشت و در حد همان حرف باقی ماند.
بر اساس قوانین فیفا باشگاه منچستریونایتد می‌تواند قرارداد کریستیانو رونالدو را فسخ کرده و در ژانویه مانع انتقال او به باشگاهی دیگر بشود.
جدایی عبدی منوط به رضایت باشگاه پرسپولیس خواهد بود و باید دید اگر او موفق به جلب رضایت باشگاه شود، در لیگ برتر ایران فوتبالش را ادامه خواهد داد یا اینکه شانس خود را برای حضور در فوتبال اروپا امتحان خواهد کرد.
سوناک در برهه زمانی‌ای نخست وزیر می‌شود که بریتانیا در حال دست و پنجه نرم کردن با بحران هزینه‌های زندگی است و او باید اقدامات دشواری را برای خارج ساختن کشورش از یک گودال عمیق مالی و جلوگیری از گرفتار شدن آن کشور در رکود انجام دهد.
در سراسر جهان، دولت‌ها موظف هستند که از مردم در برابر هزینه‌های مالی سلامت محافظت کنند، یعنی این وظیفه ذاتی دولت‌ها و نظام‌های سلامت کارآمد و پویاست که در هر شرایط اقتصادی، نگذارند جامعه از مسیر مراقبت‌های سلامت، آسیب جدی ببیند. از همین‌رو یک تامین مالی عادلانه باید در نظام سلامت وجود داشته باشد و بر اساس توان پرداخت اقشار مختلف مردم پایه‌گذاری شود؛ یعنی از طریق یک بانک اطلاعاتی جامع و یکپارچه، فردی که ثروت بیشتری دارد شناسایی می‌شود و هزینه‌هایی که او پرداخت می‌کند از اقشار متوسط و ضعیف، بیشتر است.
متهم گفت: همسر قبلی ام به خاطر اعتیاد از من طلاق گرفت و من سال گذشته با «فاطمه – ک» (مقتوله) ازدواج کردم، اما پولی برای تامین مخارج زندگی نداشتم و درآمدم حتی کفاف هزینه‌های اعتیادم را هم نمی‌داد به همین دلیل وقتی با تقاضای همسرم برای خرید اسباب بازی و لباس‌های نوزادی مواجه شدم دیگر حال خودم را نفهمیدم و او را کتک زدم!
اولاد گفت:اصولا کار واسطه‌گری بازار مسکن در ایران نسبت به نقاط دیگر جهان متفاوت است، اگر شما برای خرید و یا فروش ملک خود تنها به یک مشاور املاک مراجعه کنید آن زمان، او مطمئن است که در نهایت کار دلالی آن مسکن را خودش انجام می‌دهد و دیگر کار دیگری قبول نمی‌کند، اما در حال حاضر با توجه به اینکه یک ملک به چندین بنگاه سپرده می‌شود، افراد زیادی در آن دخیل هستند، بنابراین ممکن است یک مشاور برای آن وقت بگذارد، اما نتیجه نگیرد، بنابراین سرشکن هزینه‌هایی که یک بنگاه با آن سروکار دارد، در یک معامله نمود پیدا می کند.
شاید برانکو ایوانکوویچ با خودش فکر کرده که ممکن است این فرصت دیگر برای او به وجود نیاید که بخواهد دوباره جام جهانی را به عنوان سرمربی تجربه کند.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا برای تحقق برنامه ابلاغ شده در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با توجه به تحقق برنامه های تولید مطابق سیاست های وزارت صمت، هیچ محدودیتی در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ندارد.
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: مردم از نمایندگان انتظار ندارند که سطحی‌نگر باشند. اگر وزیری کفایت لازم برای ادامه کار در یک وزارتخانه را نداشته باشد حق نمایندگان است که او را استیضاح کنند. البته اگر نمایندگان مجلس متاثر از تصمیم‌گیری‌های درست، دست به انتخاب صحیح بزنند دیگر کار به استیضاح نمی‌کشد تا هزینه‌ای بر کشور تحمیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ