عبدو دیالو، مدافع 27 ساله پی اس جی، که در تور آسیایی حضور نداشت و با مازادها تمرین می‌کرد، از دیروز به تیم اصلی اضافه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای فردریک هرمل، فلورنتینو پرز دیگر برای حرف کیلیان امباپه ارزش قائل نیست و او را بازیکنی دمدمی مزاج می‌داند.
رئال مادرید نگرانی خاصی درباره کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، ندارد و حاضر هم نیست هزینه سنگینی برای او پرداخت کند.
لوئیس فرناندز گفت که کیلیان امباپه اصلا انتظار نداشت از تور آسیایی پی اس جی خط بخورد و حال روحی او خوب نیست.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی، پس از اصرار کیلیان امباپه بر روی جدایی از پاری سن ژرمن در پایان قراردادش، از موضع او انتقاد کرد.
یک رسانه فرانسوی نامه‌ای را فاش کرده که از طرف پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه ارسال شده و در آن بار دیگر با او اتمام حجت کرده‌اند که یا باید تمدید کند یا راهی باشگاهی دیگر شود.
در باشگاه رئال مادرید کسی تصور نمی کرد پی اس جی کیلیان امباپه را از تور آسیایی کنار بگذارد و او را در فهرست فروش بگذارد. مخصوصا که حالا قصد پذیریش پیشنهاد الهلال را نیز دارند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در یک نشست خبری بار دیگر از صحبت کردن درباره کیلیان امباپه خودداری کرد و گفت او بازیکن تیم دیگری است.
مراسم معارفه ایلکای گوندوگان در بارسلونا برگزار شد و او در نشست خبری پس از مراسم در مورد مسائل مختلف از جمله ال‌کلاسیکو و احتمال انتقال امباپه به رئال حرف زد.
در رئال مادرید آرامش کامل وجود دارد و شرط را بر این گذاشته اند که یا کیلیان امباپه تمدید خواهد کرد و یا تا قبل از ماه آگوست وضعیت او در پی اس جی مشخص نمی شود.
رئال مادرید مبلغ مشخصی را برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در نظر گرفته و حاضر نیست بیشتر از آن برای خرید او هزینه کند.
ناصر الخلیفی، در مصاحبه اختصاصی با لوپاریزین، گفت کیلیان امباپه فقط 2 هفته برای تمدید قراردادش وقت دارد و بعد از آن درهای خروج به روی او باز است.
بیسنته لیزارازو، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، یادداشتی در اکیپ نوشت که در آن درباره آینده امباپه و همه چیزهایی که او را احاطه کرده، صحبت کرد.
کیلیان امباپه نام خودش را بیش از پیش در تاریخ فوتبال فرانسه ثبت کرد. او با رکوردی 65 ساله در فوتبال کشورش برابری کرده است.
کیلیان امباپه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فرانسه و جبل‌الطارق با سوالهای متعدد درباره جنجال اخیر بین او و پاری سن ژرمن مواجه شد و از تکرار سوالها توسط خبرنگاران عصبانی شد.
با اینکه کیلیان امباپه برای چهارمین سال پیاپی به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک انتخاب شد اما در فرانسه بحث درباره او بالا گرفته و خیلی‌ها امباپه را بهترین فوتبالیست تاریخ لیگ این کشور نمی‌دانند.
فاستینو آسپریلا، مهاجم سابق کلمبیایی، می‌گوید در حال حاضر بهترین مهاجم دنیا را کیلیان امباپه و بعد از او کریم بنزما می‌داند.
یولیان ناگلزمان معتقد است بر خلاف آنچه ادعا شده، مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست و او به بازی رفت برابر بایرن خواهد رسید.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مدعی شده است که هیچ مشکلی بین او و کیلیان امباپه نیست.
رئال مادرید در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی ندارد و نمی‌خواهد در مشکلات او با پاری سن ژرمن دخالت کند.
کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری امروز خود گفت که کیلیان امباپه دیگر جام جهانی را فراموش کرده و نیمار و لیونل مسی هم به گرمی از او استقبال کردند.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که لیونل مسی هفته بعد به پاریس بر می گردد و بین او و کیلیان امباپه هم هیچ اختلافی وجود ندارد.
امباپه بهترین بازیکن جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است اما سریع‌ترین نیست. هفت بازیکن دیگر از او سریع‌تر می‌دوند.
ستاره 21 ساله آرسنال و تیم ملی انگلیس معتقد است مقایسه او و کیلیان امباپه درست نیست.
امباپه از ناحیه عضله ران دچار مصدومیت شده و در رختکن آزمایشات اولیه روی او صورت گرفته، اما هنوز شدت مصدومیتش مشخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ