جاناتان سوریانو، مهاجم سابق بارسا و الهلال، معتقد است انتقال نیمار به فوتبال عربستان یعنی پایان زودهنگام فوتبالش و از الهلال به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهاب زاهدی قرار است چهارشنبه شب مهاجم نوک پرسپولیس در مقابل آلومینیوم اراک باشد، مهاجمی که درباره او و البته مدل فوتبالش تقریباً هیچ چیز نمی‌دانیم. علت این کمبود اطلاعات هم به همان مسأله غیبتش در فوتبال ایران مربوط است.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، می‌گوید توصیه‌ای که یوپ هاینکس در سن 19 سالگی به او کرده باعث شده مسیر فوتبالش عوض شود.
کریم بنزما پیشنهاد تمدید رئال را قبول نکرد و راهی الاتحاد عربستان شد در حالی که بسیاری فکر می کردند او فوتبالش را در رئال تمام می کند.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است که الیور کان بر خلاف دوران فوتبالش، نتوانست مدیر خوبی برای بایرن باشد و مشاوران بد او فضای باشگاه را خراب کردند.
فردریکو پنا، مدیر برنامه وینیسیوس جونیور، مدعی شده که او شاید از آن دست بازیکنانی باشد که تا پایان عمر فوتبالش برای باشگاه دیگری به میدان نرود.
عملکرد و شرایط لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در چند ماه اخیر ممکن است او را از هشتمین توپ طلای دوران فوتبالش دور کند.
شاید اگر محرم نویدکیا در لیگ بیستم سرمربی سپاهان نبود، او یک سال دیگر به فوتبالش ادامه می‌داد اما...
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در جلسه امروز هیات رییسه تصمیمات مهمی درباره سرمربی تیم ملی اتخاذ شده است.
مرتضی منصوری می‌گوید رابطه خوب او با ساکت الهامی باعث شد تا هوادار را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.
ابراز احساسات فوتبالیست‌های مختلف از سراسر دنیا، خصوصا بازیکنان برزیلی به پله همچنان ادامه دارد.
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
جان استونز، مدافع تیم ملی انگلیس، معتقد است در طول دوران فوتبالش بازیکنی شبیه به فیل فودن ندیده است.
وینسنت ابوبکر ستاره تیم ملی کامرون در اظهار نظری جنجالی از محمد صلاح بازیکن تیم ملی مصر و لیورپول انتقاد کرد.
آنخل دی‌ماریا بازی کنار لیونل مسی را بهترین اتفاق دوران فوتبالش می داند و تکرار کرد که او فرازمینی است.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی خود باید در زمستان تیم دیگری برای ادامه فوتبالش پیدا کند.
لیونل مسی پپ گواردیولا را بهترین مربی فوتبالش می داند و گفت که از بسیاری جهات برای فوتبال مفید بوده ولی از یک حیث نیز به این ورزش آسیب زد.
صورت در هم‌ کشیده و چشمان نیمه بسته امید ابراهیمی، بخشی از تلخ‌ترین خاطره او از دوران فوتبالش محسوب خواهد شد.
تونی کروس پپ گواردیولا را بهترین مربی دوران فوتبالش می داند. او جدایی کاسمیرو از رئال را نیز اتفاقی تلخ و ناراحت‌کننده توصیف کرد.
جدایی عبدی منوط به رضایت باشگاه پرسپولیس خواهد بود و باید دید اگر او موفق به جلب رضایت باشگاه شود، در لیگ برتر ایران فوتبالش را ادامه خواهد داد یا اینکه شانس خود را برای حضور در فوتبال اروپا امتحان خواهد کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود اینکه تغییرات ناگهانی در مدیریت باشگاه استقلال، سرمربی تیم را شوکه کرده، اما او باید خیلی زود به خود بیاید و فقط روی مسائل فنی تمرکز کند.
اریک گارسیا در بازی امشب بارسا برابر سویا اولین گل دوران فوتبالش را به ثمر رساند. او چهار سال منتظر چنین شبی بود.
پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری به او تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.
او سر بالاست، پاس می‌دهد، پاس می‌گیرد و طوری فوتبال بازی می‌کند که هیچ کس نمی‌تواند باور کند ۲۲ سال سن دارد و فوتبالش شبیه بازیکنان پخته ۲۹-۲۸ ساله است آن هم در شرایطی که کمتر از دو ماه است لباس پرسپولیس را به تن می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ