یک ویدیوی کوتاه از لحظه زدن ضربه آزاد منجر به گل مسی مقابل دالاس نشان می دهد که او بدون اینکه داور متوجه شود یک تقلب ریز انجام می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرگ بازیکن تیم نوجوانان در آبادان بر اثر گرمای شدید، فوتبال ایران را برای چند روز تحت تاثیر قرار داد.
نشست خبری پپ گواردیولا بعد از دیدار منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید لغو شد چرا که او و بازیکنانش باید هر چه سریعتر خود را به فرودگاه می‌رساندند تا به منچستر برگردند.
قصاص نفس باید در حضور اولیای‌دم مقتول یا نماینده قانونی آن‌ها اجرا شود. تفاوت قصاص و اعدام از نظر اجرائی این است که آخرین عمل اجرای مجازات قصاص نفس (کشیدن صندلی) ممکن است از طرف، ولی دم یا وکیل او انجام گیرد. با توجه به قابل گذشت بودن مجازات قصاص حتی تا آخرین لحظه‌های حیات محکوم‌علیه حتی بر بالای دار نیز اولیای‌دم می‌تواند گذشت کند. این در حالی است که اجرای مجازات اعدام با واحد اجرای احکام کیفری قوه قضائیه است. عملیات اجرائی اعدام از طرف نماینده دادستان انجام می‌گیرد.
یک کنایه از وینیسیوس به بازیکنان اوساسونا کافی بود تا درون میدان و حتی پس از بازی تنش بین این دو شکل بگیرد. چیمی آویلا در پایان بازی قصد کتک زدن ستاره برزیلی را داشت.
صالح الداود، بازیکن سابق الشباب و النصر معتقد است بازیکنان النصر حتی با حضور کریستیانو رونالدو هم نتوانسته‌اند تغییر شرایط را درک کنند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حتی اگر در پرونده قضایی علیه او در نیویورک محکوم هم شود از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ انصراف نخواهد داد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی درباره عدم حضور دروازه‌بان اول این تیم برابر پرسپولیس ارائه داد.
ناصر الخلیفی تایید کرد که کریستوف گالتیه حتی در صورت ناکامی پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان نیز در پست خود خواهد ماند.
ستاره خط حمله منچسترسیتی در جریان شکست مقابل تاتنهام، ضعیف ترین نمایش ممکن را داشت.
رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی النصر عربستان، پس از پیروزی یک بر صفر برابر الاتفاق، درباره عملکرد کریستیانو رونالدو در این مسابقه صحبت کرد.
جان‌لوکا ویالی، ستاره بازنشسته ایتالیایی بعد از پنج سال مبارزه با سرطان پانکراس در 58سالگی درگذشت. ستاره متواضع ایتالیایی امیدوار بود نبردش با سرطان الهام‌بخش دیگر بیماران باشد.
اعتراض مربیان به داوری ، بازیکنان حریف و حتی شرایط سخت افزاری زمین مسابقه در لیگ ما سالهاست بهانه های مربیان را فراهم می کند.
وکیل سامان صیدی گفت: او نه در فیلم، نه در پرونده و نه در حکمش هیچ اقدامی علیه جان مردم و ماموران انجام نداده است. متاسفانه آن تصویری که می‌گویند «سامان صیدی» است، بسیار تار است
عملکرد دور از انتظار بلژیک در جام جهانی قطر ممکن است برای تیبو کورتوا تبعاتی داشته باشد و حتی جایگاه او را در رئال مادرید به خطر بیندازد.
یکی از هواداران برزیلی که قصد ورود به زمین در جریان بازی با کامرون را داشت زودتر از حد تصور به دام ماموران حاضر در ورزشگاه افتاد.
درست یک‌ سال بعد از آن روزهای سخت که می‌رفت حتی به پایان کار موریاسو در ژاپن بیانجامد، این مربی حالا به یک قهرمان تبدیل شده است.
کادرفنی و حتی مدیریت استقلال به حمایت از سیدحسین حسینی بعد از دیدار با انگلیس پرداخته‌اند.
امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، معتقد است که رفتارهای رونالدو باعث شده تا هواداران یونایتد نیز دیگر از او خسته و ناامید شده باشند.
لیونل مسی از غیبت در دیدار دیشب پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان استفاده کرد تا به همراه همسرش با یکی از شخصیت‌های تلویزیونی محبوب خانواده مسی دیدار کرده و عکس یادگاری بگیرد.
حلقه‌ای که بازیکنان استقلال دور ساپینتو زدند حتی اجازه نداد او آرزوی خود را نیز به صورت کامل انجام بدهد و موقع فوت کردن شمع‌ها هم با انگشت‌های آغشته به کیک مواجه شد که تکه‌های خامه را روی صورتش می‌زدند!
لوکا یوویچ، مهاجم سابق رئال مادرید، که امسال به فیورنتینا پیوست در این تیم ایتالیایی هم شرایط خوبی نداشته و می‌گوید برای بازگشت به روزهای خوب به زمان نیاز دارد.
مدیران باشگاه مسجدسلیمان برای اثبات ادعایشان فیلمی هم از تونل ورودی به رختکن دو تیم رو کردند که مربوط به دو نیمه بود. در این فیلم مشخص است که بازیکنان و نیمکت نشینان هر دو تیم در حال رفتن به سمت رختکن خودشان هستند و بعد از رفتن تیم داوری، افشین پیروانی دوشادوش یکی از تیم داوری که به نظر می‌رسد داور چهارم است حرکت می‌کند و حتی با او حرف هم نمی‌زند.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، می‌گوید ارلینگ هالند شبیه کریستین ویری و آدریانو بازی می‌کند ولی او حتی در منچسترسیتی هم بهترین مهاجم نیست.
یکی از ضعف‌های اجتناب ناپذیر نظرسنجی‌های انتخاباتی به ویژه نظرسنجی‌هایی که در معابر عمومی انجام می‌شود، این است که اشخاص لزوماً منفرد نیستند و قاعدتاً وقتی شخصی آن‌ها را همراهی می‌کند، ممکن است، نظر واقعی‌شان را سانسور کنند و با توجه به فضای کنونی جامعه، دور از انتظار نیست که این میزان خودسانسوری قابل توجه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ