آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
هروه رنار به شدت از عملکرد داور بازی دیروز برزیل-فرانسه در جام جهانی زنان عصبانی بود و اعتقاد داشت او باید سوت پایان بازی را زودتر بزند.
«این عاشورای ما و این روز‌های ما روز‌های زنده حسینی باشد. این چنین می‌خواست و اینچنین سفارش می‌کرد. گریستن و برپا کردن مجالس کافی نیست، حسین به این‌ها نیازی ندارد. حسین شهید راه اصلاح است، پس اگر در راه اصلاح امت جدش کوشیدیم، او را یاری رسانده‌ایم و اگر سکوت کردیم یا مانع اصلاح شدیم او را وانهاده‌ایم و یزید را کمک کرده‌ایم».
باشگاه پرسپولیس با انتشار یک اطلاعیه کوتاه و در عین حال تند، استقلال را متهم به اغواگری در پرونده علیرضا بیرانوند کرد.
فصیحی پس از این لحظه تاریخی، درحالی که اشک می‌ریخت این قهرمانی را به مردم ایران تقدیم کرد و از عبارات «برای مردم ایران» و «برای شادی مردم ایران» استفاده کرد. دختر باد لقبی است که فرزانه فصیحی در ورزش ایران به خود اختصاص داده است. فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد
محمدرضا اخباری به هواداران تراکتور وعده داد که این تیم با حمایت هواداران خود، به بالای جدول می‌رسد.
از گذشته نیز این فرضیه در ارتباط با رئیس سابق پاستور مطرح بوده که او نمی‌خواهد مسیر احمدی‌نژاد و خاتمی را تکرار کند و قصد دارد همچنان در عرصه سیاست کشور حضور داشته باشد. در ارزیابی اظهارات اخیر روحانی نیز این امر به وضوح قابل مشاهده است که او نیم‌نگاهی به باقی ماندن در قدرت داشته و دارد.
دارنده مدال برنز کشتی جهان گفت که حضور در لیگ پادوبنی با وجود شکستی که برای او به همراه داشت، منجر شد متوجه شود فاصله‌اش با قهرمان المپیک چقدر است.
داستان حجاب‌نداشتن ورزشکاران ایرانی برای سومین بار است که در قریب به سه ماه اخیر خبرساز شده است. بین دو ماجرای الناز رکابی و سارا خادم‌الشریعه، پارمیدا قاسمی، عضو تیم ملی تیر و کمان ایران در رشته ریکرو هم در مراسم اختتامیه لیگ تیروکمان جام خلیج فارس در تهران، در حالی روی سکو ظاهر شد که حجابی بر سر نداشت. گو اینکه او هم اندکی بعد با انتشار یک مصاحبه تصویری افتادن روسری‌اش را به وزش باد ربط داد و گفت آن اتفاق سهوی بوده است.
په‌په، مدافع باتجربه و ارزشمند پرتغال، بار دیگر از کریستیانو رونالدو حمایت کرد و گفت که همه باید قدردان او باشند.
روزنامه‌نگار سرشناس انگلیسی و نزدیک به رونالدو، پس از حدف پرتغال از جام جهانی به دفاع از این فوق ستاره پرداخت.
در حالی که اسطوره بارسلونا پنالتی حساس اسپانیا را از دست داد، هواداران لبخند او را به باد انتقاد گرفتند.
ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، مدعی شد در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو به نفع همه مربیان در دنیای فوتبال است.
سرمربی تیم مس رفسنجان می‌گوید از شرایط گادوین منشا راضی نیست و ممکن است نیم فصل تصمیم جدیدی درباره او بگیرد.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوتی که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوت کبری که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
اگرچه خود آجرلو و اطرافیانش سکوت کرده و دلیلی را برای قطع همکاری عنوان نکرده بودند، ولی از چند موضوع مختلف به‌عنوان دلایل برکناری او یاد شده است. مشخص نیست مواردی که مطرح شده تا چه حد صحیح باشد، چون تعدادی از همین دلایل به قدر کافی نقض‌کننده دلیل دیگری است. در زیر تلاش شده تا با جمع‌بندی شایعاتی که در این مورد به راه افتاده، به نقشه کلی در این زمینه رسید.
حسن یزدانی با چهره‌ای در مراسم اهدای جوایز حاضر شد که صورت غم زده او در المپیک توکیو را تداعی می‌کرد.
مهاجم سابق پرسپولیس امیدوار است نفت مسجدسلیمان سکوی پرتاب او به تیم‌های بزرگ تر باشد.
متهم گفت: در حالی که مست بودم سوار بر خودرو به محل سکونت خانواده آناهیتا آمدم و منتظر ماندم تا آن دختر از خانه بیرون بیاید. تصمیم داشتم او را به زور سوار خودرو کنم. وقتی او قدم به خیابان گذاشت، عربده کشان و ناسزاگویان به طرفش هجوم بردم که ناگهان خودروی گشت کلانتری از راه رسید و مرا دستگیر کردند.
10 دقیقه حضور ادن هازارد در بازی برابر سلتا هم کمکی به او نکرد و یک پنالتی را از دست داد. از او در بلژیک همچنان انتقاد می کنند.
لوکا مودریچ پس از پیروزی پرگل رئال در زمین سلتا، به جدایی کاسمیرو اشاره کرد و گفت که از این بابت ناراحت است.
لوکا مودریچ پس از پیروزی پرگل رئال در زمین سلتا، به جدایی کاسمیرو اشاره کرد و گفت که از این بابت ناراحت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ