کمک داور‌جنجالی دربی که با اعلام افشاریان چهار ماه از حضور در میادین محروم شده بود در لیست داوران هفته دوم قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق استقلال می گوید که تیم او همیشه برای پیروزی بازی می کند و او این را با غلبه بر حریف صربستانی ثابت کرد.
ژوائو فلیکس تاوان انتخاب غلط چهار سال پیش خود را پس می‌دهد و حالا سرکشی را به عنوان راه فرار از اتلتیکو انتخاب کرده است. او راه نجات از این مخمصه را در بارسلونا می‌بیند.
به نظرم اشتباه محاسباتی نیست، آن‌ها یک استفاده سریع مقطعی را به یک استفاده طولانی‌تر ترجیح دادند، چون متوجه بودند این قضیه روابط آن‌ها با این کشور‌ها انتهای خیلی روشنی ندارد و آن‌ها هم متوجه هستند روابط چین با عربستان فقط تا جایی که آمریکایی‌ها او را قبول داشته باشند پیش می‌رود؛ آن‌ها این را کاملاً می‌فهمند که دولت عربستان توان این را ندارد که در برابر خواست آمریکا بایستد و در کوتاه مدت آمریکایی‌ها می‌خواهند نیاز روسیه در اتکایش به ایران کاهش پیدا کند و با این موضع گیری‌ها ایران دلخور شود،
کارشناس والیبال ایران معتقد است در نتایج به دست آمده در لیگ ملتهای والیبال، بهروز عطایی سرمربی ایران تصمیمات اشتباه داشته است اما ظرفیت فعلی والیبال همین قدر است و او مقصر نیست.
معلوم نیست ولادیمیر پوتین و همفکران او در کرملین اکنون که یکسال و دو ماه از شروع جنگ اوکراین گذشته و آشکارا می‌بینند که نتوانسته‌اند به اهدافشان از این جنگ برسند، آیا به این نتیجه رسیده‌اند که در چه باتلاقی گرفتار شده‌اند یا نه؟ اگر آن‌ها متوجه این واقعیت شده باشند، اکنون زمان مناسبی است که خود و روسیه را از این باتلاق نجات بدهند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: فاطمی امین فرد پاک دستی است اما توان مدیریتی او ضعیف است.
محققان یک نمایشگر «او ال ای دی» ابداع کرده اند که می توان آن را تا ۲ برابر طول واقعی اش کشید.
اولین مدیر برنامه‌های لیونل مسی در بارسلونا معتقد است باشگاه توان مالی جذب او را ندارد و مسی باید با قراردادی سمبلیک و به شکل رایگان برای بارسا بازی کند.
کریستوف گالتیه متهم ردیف اول حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان است اما او معتقد است تیمش تاوان عملکرد بد باشگاه در انتقالات زمستانی را پس داد.
دومین نشست مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور و سردار یزدی، رئیس ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی روز یکشنبه 7 اسفند برگزار شد.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است وینیسیوس در بازی برابر والنسیا از ابتدا روی اعصاب گابریل پائولیستا رفته بود و در نهایت تاوانش را نیز پس داد.
ناکامی در درس‌خواندن در چند مدرسه، ظاهرا تاثیر منفی عمیقی بر پل پوت گذاشت و علتی شد برای نفرت او از تحصیلکردگان. اینکه در کامبوج تحت حاکمیت پل پوت، بسیاری از تحصیلکردگان اعدام شدند، بی‌دلیل نبود. پل پوت در مدرسه و کالج تحقیر شده بود و از افراد موفق در مراکز تحصیلی بیزار بود. تاوان ناکامی پل پوت در مدارس کامبوج و کالج فرانسوی را، بعدها دکترها و سایر فارغ‌التحصیلان پرداختند.
جود بلینگام اعتراف کرد که حذف انگلیس از جام جهانی هنوز او را آزار می دهد.
سرمربی پیکان می‌گوید مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیمش محدودیت‌هایی را برای او و کادرفنی ایجاد کرده است.
مرد ۴۵ ساله توضیح می‌دهد یک رابطه پنهانی چگونه زندگی او را دگرگون کرد و هزینه سنگینی بر دوشش گذاشت.
گرت بیل می‌گوید بازی فردای ولز مقابل انگلیس آخرین بازی ملی او نخواهد بود و ولزی‌ها با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهند رفت.
اریک تن هاخ، مربی یونایتد، بار دیگر از رفتار رونالدو در دقایق پایانی بازی برابر تاتنهام انتقاد کرد و گفت که او باید عواقب کارش را بپذیرد.
ژاوی هرناندز، مربی بارسا، معتقد است در لیگ قهرمانان انصاف برای تیمش رعایت نشده و در بازی برابر بایرن و اینتر استحقاق بیشتری داشتند. او می گوید دیگر باید به لالیگا فکر کرد.
دروازه‌بان پیکان معتقد است پیمان بابایی روی او خطای واضح انجام داده و گل استقلال به درستی مردود اعلام شد.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید مصدومیت سعید باقرپسند اتفاق ناراحت‌کننده‌ای برای او بوده است.
سارا کلی، مادر نوجوان اوتیسمی، که چند ماه پیش رونالدو به دست او ضربه زد و تلفن همراهش را به زمین انداخت، حاضر به مصالحه با فوق ستاره پرتغالی نشد.
محمد جواد محمدی احتمالا در فصل جدید هم بهترین گلزن هوادار باشد، عملکرد او در بازی اول بیانگر این مسئله است.
محمد جواد محمدی احتمالا در فصل جدید هم بهترین گلزن هوادار باشد، عملکرد او در بازی اول بیانگر این جمله است.
رئیس‌جمهوری تایوان و پلوسی امروز ملاقات کردند و تسای گفت که او «یکی از وفادارترین دوستان» این جزیره است و از او بابت «حمایت تزلزل‌ناپذیرش در عرصه بین‌المللی» قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ