وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه استیضاح در صحن علنی مجلس گفت: برای قیمت‌گذاری خودرو ۱۷۰۰ابلاغیه کارشناسی صادر شد و این فرایند ۶ ماه طول کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
استان تهران با ۵۳ هزار قطعه زمین کشاورزی سنددار شده به مساحت ۱۰۰ هزار هکتار، رتبه نخست صدور اسناد کشاورزی را دربین سایر استان‌های کشور کسب کرد.
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از آغاز دوره کارآموزی ۱۲۰۰ پذیرفته‌ شده در آزمون وکالت ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در اعطای پروانه وکالت تابع قانون تسهیل صدور مجوز برای برخی کسب و کارها هستیم.
معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری با اعتبار ۱۰۰ میلیاردی در این دانشگاه خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت برای صدور مجوز اقدام می شود.
در زمستان سال ۱۴۰۱، تعداد کسب‌وکارهای خرد دارای اینماد بدون ستاره از مرز ۱۵ هزار عبور کرد و روزانه بیش از ۱۰۰ اینماد به طور خودکار از طریق وبسرویس پرداختیارها اعطا می‌ شود.
افرادی که از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ (اجرای قانون رتبه‌بندی) به بعد به‌افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، از مزایای رتبه‌بندی متناسب با رتبه اکتسابی برخوردار و احکام بازنشستگی آنان برابر مقررات اصلاح خواهد شد.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری از صدور ۱۰۰ مجوز باستان‌شناسی و اجرای ۱۴۶ طرح پژوهشی طی یکسال گذشته توسط این پژوهشگاه خبر داد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ۶ ماهه اخیر حدود ۱۸۰۰ برگه اعمال قانون در خصوص رانندگان بی ملاحظه‌ای که در جای پارک معلولین و جانبازان پارک کرده اند، صادر شده است.
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه ۱۴۰۰ شرط صدور مجوز ناهنجار است، گفت: تقریباً حدود ۱۲۰۰ شرطی که رویه داخلی یا سندی نداشته را از شروط دریافت مجوز توسط مردم در هیأت مقررات‌زدایی حذف خواهیم کرد.
نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: یکی از اقدامات افتخار آمیز مجلس یازدهم که می‌تواند بیش از هزار و ۸۰۰ امضای طلایی را از بین ببرد قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است.
اگرچه صدور بخشنامه‌های متعدد و گاهاً متناقض با هم از عوامل اصلی عدم پیش بینی پذیری اقتصاد محسوب می‌شود اما بررسی ها نشان می دهد که در بازه زمانی ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰، ۱۷۵۸ بخشنامه صادر شده است.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای، خبر "اتمام ذخایر آبی تهران طی ۱۰۰ روز آینده" که به تعدد امروز در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد.
اراک - مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مالکیت ۱۰۰ درصد اراضی ملی و دولتی استان مرکزی تثبیت و بیش از ۹۹ درصد منجر به صدور سند مالکیت شده است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
مرکز آمار ایران از صدور ۳۹۵ هزار و ۱۴۱ پروانه ساختمانی از سوی شهرداری‌های کشور برای سال ۱۴۰۰ خبر داد.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
در خلال ملاقات مردمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، دو مراجعه‌کننده به نمایندگی از قریب به ۱۰۰ نفر شهروندان یکی از مناطق غربی شهر تهران، اظهار داشتند که پس از واریز پول به حساب یکی از نهادهای عمومی و خرید املاک مستقر در زمین‌های متعلق به این نهاد، پس از گذشت ۴ سال، هنوز اسناد ملکی به دست آنها نرسیده است
وزیر خارجه آمریکا امروز در بیانیه ای از وضع تحریم هایی در ارتباط با صدور روادید علیه ۱۰۰ مقام دولت بلاروس خبر داد.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.
روز گذشته آگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۱ (مربوط به نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰) در سایت سازمان سنجش منتشر شد. زمان شروع ثبت نام در این آزمون، از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شده است و آزمون روز پنجشنبه ۳۰ تیر برگزار می‌شود.
ساترا از ابتدای سال ۱۴۰۰ پروانه ساخت صادر نکرده و فقط موافقت اصولی صادر شده که برای آن هم صاحب اثر باید قسمت‌های اول را تحویل می‌داده تا پروانه صادر شود ولی بعد از ارائه قسمت‌های اول، کارها رد شده‌اند. همچنین در وزارت ارشاد بیش از ۵۰ متقاضی پروانه ساخت وجود داشته که از این تعداد فقط برای حدود ۱۰ فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده؛ این در حالی است که در گذشته دوره‌هایی بوده که در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۱۱۰ پروانه ساخت و در نیمه دوم سال حداقل ۷۵ پروانه صادر می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ