شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش مدیرعامل این شرکت درخصوص برنامه توسعه خودروهای برقی، هیبریدی و موتور سه سیلندر و تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت گفت: عرضه این محصولات به بازار می تواند رقابت سازنده ای را در بازار خودرو میان تولیدات داخلی و محصولات وارداتی ایجاد کند.
پس از ریزش چند ساختمان نیمه‌کاره در شهرک احمدیه منطقه 19 شهرداری تهران، برخی عوامل شهرداری و نیروهای امنیتی حاضر در صحنه زیر آوار گرفتار شدند.
برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران یک روز مانده به شروع مسابقات قهرمانی جهان گرفتار ویروس سرماخوردگی شده‌اند.
مسیح مهاجری:‌ رابرت مالی مذاکراتی با بعضی افراد ایرانی داشته، به نحوی که مسایل داشت به جایی می رسید، که شاید حتی برخی از مقامات آمریکایی هم تا آن حد مطلع نبودند، اما تندروهای داخلی و کاسبان تحریم اطلاعات مربوط به مذاکرات را لو دادند، تا مذاکرات به جایی نرسد.
۳ جزیره راهبردی ایران در خلیج فارس، موضوعی است که بر خلاف برخی همگرایی‌های تاکتیکی، نگاه راهبردی تهران را با حمایت قاطبه ایرانیان، در حفظ تمامیت ارضی کشورمان به همگان یادآوری کند.
برخی از خانواده‌های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین از سراسر کشور، صبح جمعه (۹ تیر ۱۴۰۲) با تجمع مقابل سفارت ترکیه در ایران به عنوان حافظ منافع کشور آلبانی، از اقدام مسؤولانه دستگاه قضایی و انتظامی آلبانی در کنترل مقر گروهک منافقین قدردانی و خواستار پیگیری وضعیت عزیزان خود شدند.
به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است که بیش از نمایش قدرت روی ویژگی نمادین این رژه تاکید کند و از این رو فقط تانک تی ۳۴ را به میدان فرستاده است. البته برخی هم گرفتاری روسیه در نبرد اوکراین را از دلایل کوچک شدن حجم نمایش تسلیحات در این رژه می‌دانند.
سودان مانند برخی دیگر از کشور‌های خاورمیانه و آفریقا، در مخمصه‌ای گرفتار آمده است که رهایی از آن در درجۀ نخست در گرو سطحی از توسعۀ زیربنا‌های مادی و آگاهی عمیق عمومی از شرایط زندگی در دنیای معاصر است، اما تحقق این مقدمه هم به اندازۀ نتیجۀ آن دشوار و دور از دسترس به نظر می‌رسد.
غنی‌نژاد ادامه می‌دهد که چپ‌ها کاری کردند که ۴۰ سال ما را گرفتار کردند!‌ای کاش آقای غنی‌نژاد منظور خود از چپ بودن و کار‌های چپ‌ها در چهل سال اخیر را مشخص می‌کرد و سپس در مقابل به برخی رفتار‌های نئولیبرال‌ها در این تاریخ چهل‌ساله نیز اشاره می‌کرد که خصوصی‌سازی‌های مطلوب جناح ایشان در جریان اصلاح‌طلبی و حتی اصولگرایی چه بلایی بر سر کارگران آورد و در دولت‌های مطلوب ایشان نیز با کلماتی مانند توسعه و خصوصی‌سازی تمام کارگرانی که به امید بهبود وضعیتی بهتر رای داده بودند را فقیر‌تر کردند.
بحرانی که بایرن مونیخ در آن گرفتار شده شرایطی به وجود آورده که برخی بازیکنان به صراحت از نارضایتی خود از حضور در این تیم صحبت کنند.
مسئول آتش‌نشانی فریمان گفت: یک کارگر جوان ۲۵ ساله هنگام کار در کارخانه، در همزن برقی گرفتار شد.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها به مشکلات و گرفتاری‌های مردم زلزله زده به چشم محل تصویربرداری و عکاسی نگاه می‌کنند و با طراحی سناریو، دنبال اهداف خاص تبلیغاتی و رسانه‌ای خود هستند.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
آیت‌الله سبحانی با اشاره به آیه‌ای از سوره مبارکه ممتحنه بیان کرد: برخی از کشور‌های دنیا با کشور ما دشمنی و عداوت دارند و برخی دیگر ندارند و باید نحوه ارتباط با آن‌ها بر اساس شکل تعامل آن‌ها با ما تنظیم شود.
مصطفی میرسلیم نماینده تهران در توئیتی برخی کارکنان دولت را گرفتار در تباهی، رخوت و فرصت سوزی دانست.
تناقض رفتاری و گفتاری برخی از چهره‌ها و افراد سرشناس در جریان حوادث اخیر از ماهیت واقعی نیت این اشخاص پرده‌برداری می‌کند.
تناقض رفتاری و گفتاری برخی از چهره‌ها و افراد سرشناس در جریان حوادث اخیر از ماهیت واقعی نیت این اشخاص پرده‌برداری می‌کند.
قرار بود خانه‌های خالی به یکی از پایه‌های درآمدی دولت تبدیل شوند اما به نظر می‌رسد منابعی که قرار بود از این محل اخذ شود، پشت سد نحوه شناسایی این خانه‌ها گرفتار شده‌اند. به طوریکه برخی از خانه‌هایی که به عنوان خانه خالی شناخته شدند، سکنه داشتند و خانه‌هایی که واقعا خالی هستند، هنوز ناشناخته مانده‌اند.
این مرد ۲۸ساله تبعه افغانستان که نگهبان پارک بود، متهم است از اوایل امسال در بوستان مهرگان شهرک مینی‌سیتی تهران به بهانه پرسیدن ساعت به زنان حمله‌ور شده و قربانیان را در میان شمشاد‌ها و اتاقک نگهبانی در دام شیطانی‌اش گرفتار و اموال برخی زنان را سرقت کرده است. او تحت تعقیب بود و سرانجام بازداشت شد.
تا امروز حکمی بر ابطال مالکیت هلدینگ دریک و محمدرضا زنوزی صادر نشده چرا که ظاهرا در این جلسات ادله و مستندات ناصر شفق کافی نبوده است.
تقی آزاد ارمکی با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند دانشجویان منحرف شده‌اند و با گفتگو می‌توانند آن‌ها را به راه بازگردانند، اظهار کرد: آن‌ها برای تغییر آمده‌اند، خواسته‌های عقلانی آن‌ها را باید محقق کرد و مابقی را به گفتگو واگذار کرد. اگر این کار انجام نشود و دانشجویان سرکوب شوند، سرکوبگری آن‌ها به یک نقطه عطف برای حوادث بعدی تبدیل می‌شود. اگر این موضوع رها شود، این احتمال وجود دارد که ماجرا دوباره شکل بگیرد و گرفتاری درست شود.
نعمت احمدی گفت: آقایان به‌خوبی می‌دانند که مردم انواع گرفتاری را تجربه می‌کنند و در کل، حال مردم خوب نیست. سوال این است، وقتی نمی‌توانند مشکلات مردم را رفع کنند و دغدغه‌شان را کم، چرا نمی‌دانند اقلا مردم را با برخی کار‌ها اذیت نکنند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان گفت: همواره به دولت‌مردان تاکید کردم که گرفتار «حاشیه‌ها» نشوید و فقط به «متن» بپردازید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ