فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از توقف صدور روادید برای شهروندان فرانسوی، مقامات کشور مالی اینبار مجوز فعالیت شرکت هواپیمایی ایرفرانس را لغو کردند.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
کمیته هماهنگی مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای، نسبت به تمام شدن صبر این نیروها در برابر تجاوزات آمریکا در عراق هشدار داد.
وزارت امور خارجه اردن با صدور بیانیه‌ای خواستار تحرک جامعه بین‌الملل برای توقف اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی شد.
«شورای عالی ورزش» که بعد از سال ها رکود و ایستایی مجددا مورد توجه قرار گرفت در حالی دوره جدید حیاتش را سپری می کند که جز «صدور حکم» فعالیتی پیرامون آن انجام نشده است.
وزرای خارجه چهار کشور مصر، اردن، فرانسه و آلمان در نشست «گروه مونیخ» در برلین با صدور بیانیه‌ای خواستار توقف تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه شدند.
نایب رئیس مجلس گفت: طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی فردا در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد تا مشکل توقف صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرهای کوچک و متوسط حل شود.
وزارت خارجه مصر شامگاه یکشنبه با صدور بیانیه‌ای خواستار توقف فوری عملیات نظامی در سودان و استفاده از زبان گفت‌وگو شد.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور این اطلاعیه ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی دامی از کشور برزیل به جهت سلامت و بهداشت جامعه، اعلام می‌دارد تمام گوشت‌های وارداتی صورت گرفته تا امروز به کشور عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده است.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز از کشور برزیل به جهت سلامت وبهداشت جامعه اعلام کرد؛ تمام گوشت‌های وارداتی به کشور عاری از هرگونه بیماری بوده است.
بعد از گذشت ۱۰ روز از توقف انتشار این روزنامه، روز دهم اسفند ماه از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه صدور قرار منع تعقیب برای روزنامه سازندگی انجام شد.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه تاکنون سند و مدرکی موثقی درباره ادعای صدور پهپادهای ایرانی به روسیه، ارائه نشده است، گفت: ایران از توقف جنگ در اوکراین و بازگشت به گفتگو حمایت می‌کند.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور را به شدت محکوم کرد و از طرف های بین المللی خواست فورا برای توقف این حملات وارد عمل شوند.
ده ها سازمان و نهاد حقوقی بین المللی با صدور بیانیه ای خواستار توقف فاجعه انسانی در یمن و لغو محاصره این کشور شدند.
مدیریت فرودگاه بین المللی بغداد صبح امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از توقف پروازها در این فرودگاه به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی به زیر ۱۰۰ متر خبر داد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران خواستار توقف صدور حکم اعدام شده است.
وزارت امور خارجه اردن با صدور بیانیه ای توقف عملیات نظامی و تشدید تنش ها از سوی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را خواستار شد.
توضیحات کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نسب به توقف صدور روادید شنگن برای ایرانیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توضیحات کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نسب به توقف صدور روادید شنگن برای ایرانیان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نقش اسرائیل و لابی‌های ضد برجام در منطقه و در داخل آمریکا در تاثیرگذاری بر طرف‌های مذاکراتی و ترسیم وضعیت کنونی که به توقف مذاکرات و صدور بیانیه سه کشور اروپایی منجر شده است، در شرایط کنونی عیان‌تر از هفته‌ها و ماه‌های گذشته شده است. در تازه‌ترین اظهارنظر، نخست‌‌وزیر اسرائیل با اشاره به تلاش‌های این رژیم برای ممانعت از احیای برجام گفت که تل آویو اطلاعاتی درباره فعالیت‌‌های هسته‌ای ایران به کشورهای اروپایی داده است.
ساعت به ساعت بر ازدحام در معابر مرزی کشورمان به سمت عراق افزوده می‌شود تا جایی که گزارش‌های رسیده حکایت از اختلال در روند خروج زوار از کشورمان دارد و منجر به اتخاذ تصمیماتی ویژه در این خصوص شده است؛ وضعیتی که موجب انسداد مرزها شده و وزیر کشور را بر آن داشته تا از زائران بخواهد «حتما حرکت خود را به سمت مرز‌های غربی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل در طرف مرز‌های عراقی به تاخیر بیاندازند.»
ازدحام زائران منجر به بسته شدن مرزها به سمت عراق شد/ توقف صدور گذرنامه ویژه اربعین
جلسه وحدت رویه هیئت عمومی دیوان عالی کشور، در خصوص توقف یا عدم توقف محاسبه خسارت تأخیر تأدیه وجه چک با صدور حکم اعسار از پرداخت محکوم‌به یا تقسیط آن، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ