سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی خبر داد.
دزفول- رئیس کل دادگستری خوزستان از اجرای حکم اعدام یک سارق مسلح در شهرستان دزفول خبر داد.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی به این نوع روش‌هایی که خلاف قانون و شرع است و افرادی این کار را انجام می‌دهند، متذکر شدم. تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. این موضوع تذکر داده شده و به نوبه خودم باز هم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید رضا احترامی مأمور یگان امداد فراجا خبر داد.
رییس کل دادگستری استان اصفهان جزئیاتی از حکم صادره برای توماج صالحی را اعلام کرد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اینکه رأی صادره مطابق قانون قابلیت فرجام خواهی در مدت زمان مقرر را دارد، گفت: با صدور این رأی مراحل دادرسی به این پرونده در استان هرمزگان به پایان رسید و در صورت اعتراض متهم و یا وکیل مدافع وی به رأی صادره پرونده جهت تکمیل سیر قانونی به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم اعدام برای قاتل شهید مریدی خبر داد.
روسلا سنسی، رئیس سابق باشگاه رم به محرومیت سنگین یوفا علیه ژوزه مورینیو واکنش نشان داده است.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
‌رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: رسیدگی به اتهامات عامل شهادت استواریکم رحیم قاسمی‌شیری در دادگاه بندرعباس منجر به صدور رأی محکومیت شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اجرای حکم اعدام قاتل شهید قاسمی شیری در زندان بندرعباس خبر داد.
رئیس کل دادگستری فارس گفت: حکم اعدام ۲ نفر از ۵ تروریست‌ حرم شاه‌چراغ تأیید شده و بزودی در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
رئیس کل دادگستری فارس گفت: حکم اعدام دو نفر از پنج تروریست تأیید شده و بزودی در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان فارس از محکومیت دو تن از متهمان اصلی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به اعدام در ملاء عام خبر داد و گفت: اتهام این دو متهم معاونت در افساد فی الارض، بغی و اقدام علیه امنیت کشور بود.
رئیس کل دادگستری استان فارس از محکومیت دو تن از متهمان اصلی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به اعدام در ملاء عام خبر داد و گفت: اتهام این دو متهم معاونت در افساد فی الارض، بغی و اقدام علیه امنیت کشور بود.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به بررسی تنفیذ حکم ارتقای شاخص‌های بهره‌وری در لایحه بودجه سال 1402 کل کشور پرداخته است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: متهمان پرونده خانه اصفهان ۲۰ روز مهلت دارند به حکم صادره اعتراض کنند.
رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم اعدام برای جواد روحی، یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر در نوشهر خبر داد.
در آیین تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران حکم فرماندهی کل فراجا توسط رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح به سردار رادان اعطا شد.
سرلشگر باقری رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح حکم فرماندهی کل فراجا را به سردار رادان اعطا کرد.
آیین تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش آغاز شد؛ در ابتدای این مراسم، حکم فرماندهی کل فراجا توسط رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح به سردار رادان اعطا شد.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ