سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
انتقاد صادق کوشکی کارشناس شبکه افق از عذرخواهی دو نفر از سران قوه بابت مرگ مهسا امینی: مگر چه شده که عذرخواهی کردند؟ عذرخواهی آن‌ها سبب ایجاد شبهه و شعله ورتر شدن اعتراضات شد.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
احمد ایراندوست در جدیدترین استوری‌های خود در اینستاگرام ویدیویی از دیدار با رائفی پور منتشر کرده و در آن می‌گوید درباره «استاد رائفی پور» اشتباه می‌کرده و نظرات ایشان «کوبنده» است. ایراندوست در ادامه می‌گوید: «او هم مثل خود من منتقد است و من از محضر برادر عزیزم رائفی پور معذرت می‌خواهم.»
اوله گنار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، فاش کرد که الکس فرگوسن بعد از انتشار یک ویدئوی جنجالی از او عذرخواهی کرده است.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت دانش آموزان گفت: ما هم منتظر اعلام نتیجه از سوی نهاد‌های ذیربط هستیم. نگرانی اولیا را درک می‌کنیم، کمیته فوریت‌ها تشکیل شده است.
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
دانیال اسماعیلی‌فر پس از دیدار با سپاهان، از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در عیادت دانش آموزان مسموم شده در قم ضمن عذرخواهی از خانواده‌ها قول پیگیری مسئله را داد.
مجری صدا و سیما با انتشار ویدئویی از عملکرد شهردار تهران انتقاد کرد. آقای زاکانی با یک عذرخواهی و استعفا مردم را خوشحال کن.
اردنی‌ها در مقابل سفارت سوئد در امان تحصن کرده و سوزاندن قرآن توسط راسموس پالودان اسلام ستیز افراطی را محکوم کردند. تحصن‌کنندگان اردنی که مقامات سوئدی را مسئول اجازه دادن به راست‌گرایان برای سوزاندن قرآن می‌دانستند، از دولت سوئد خواستند از مسلمانان سراسر جهان عذرخواهی کند و بر لزوم بازدارندگی تاکید کردند.
جمشیدی فرماندار تربت جام: همه تلاشمان این است که مشکلات مردم را کاهش دهیم./چهار هزار اقلام بین مردم توزیع کردیم و حدود دو هزارتای دیگر هم در حال ورود به شهرستان است./به کسانی که با قطعی گاز مواجهه هستند لوازم گرمایشی تحویل داده می‌شود./ نفت و گاز مایع رایگان در حال توزیع است./به استحضار مردم می‌رسانم که قطعی گاز متناسب با مکان نداریم و براساس شبکه توزیع است و قطعی گاز دست ما نیست.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی استفاده مقتدی صدر از عبارت «خلیح عربی» را محکوم کرد.
مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در صحن علنی مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدارسیون فوتبال، 186 میلیارد تومان برای 32 روز به ویلموتس می‌دهیم یعنی روزی 5.8 میلیارد تومان. این عملکرد فعلی رئیس فدراسیون فوتبال است که باید پاسخگو باشد. البته به قول خودش پرونده ویلموتس داخل جیبش است شاید چون در جیبش هست نتوانستید بررسی کنید. رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است. منبع: دانشجو
یوسفی گفت: رئیس فدارسیون فوتبال به جای عذرخواهی از مردم به خاطر کسب ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی، با تفاخر با مردم برخورد کرد. امروز روز پاسخگویی کادر فنی و رئیس فدراسیون فوتبال است.
یک هوادار عراقی با ارسال پیامی به مادرش از فروش جواهرات او برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عذرخواهی کرد.
حسین آخانی استاد دانشگاه نوشت: خانم ابتکار شما دو عذر خواهی بزرگ به تاریخ ایران بدهکارید.
مجری خبری صداوسیما در اقدامی عجیب تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را ۴۰ نفر عنوان کرد که بعد از آن با عذرخواهی این تعداد را اصلاح کرد.
صحبت از ورود افشین پیروانی به رختکن داوران با استناد به یک ویدئوی مبهم باعث شد بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان پس از سوت پایان خاتمه نیابد.
باشگاه استقلال فیلمی از عذرخواهی ساپینتو از نیرو‌های هلال احمر در بین دو نیمه دیدار با ملوان منتشر کرد.
اعتراض خانم‌های محجبه یزدی به ادعای یک روحانی در حسینیه گلچینان یزد با عذرخواهی آن روحانی پایان یافت.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ