استان تهران با ۵۳ هزار قطعه زمین کشاورزی سنددار شده به مساحت ۱۰۰ هزار هکتار، رتبه نخست صدور اسناد کشاورزی را دربین سایر استان‌های کشور کسب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
اسناد جالب و قابل توجهی از دلایل عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حذف این تیم از آسیا منتشر شده است.
یزد- مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با اشاره به افزایش ۲۳۳ درصدی عملکرد استان یزد در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، از کسب رتبه اول استان در صدور این اسناد خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: در حال تعریف یک دستورالعمل اجرایی هستیم که بتوانیم امکان صدور سند برای املاک واقع در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد سراسر کشور را فراهم کنیم.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: صدور اسناد رسمی برای زمین‌های خرد کشاورزی امری اشتباه است زیرا به تغییر کاربری اراضی دامن می‌زند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: حدنگاری و صدور اسناد ۹۴ درصد از اراضی و املاک نیروهای مسلح انجام شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: صدور اسناد حدنگاری رودخانه‌های مرزی کشور در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ میلیون سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده است
مدیرکل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از امکان صدور سند رسمی برای املاک با اسناد عادی خبر داد.
بابایی تهیه نقشه و اجرای حدنگاری و صدور اسناد مالکیت دولتی بویژه در استان‌های شمالی کشور را از اولویت‌های سازمان ثبت اعلام کرد.
رییس سازمان امور اراضی کشور اعلام کرد: صدور اسناد مالکیت کشاورزی تا امروز به ۱۹ درصد رسیده است.
رئیس سازمان امور اراضی کشور، از رشد ۱۲ درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی در یک سال گذشته خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم تسریع در اجرای فرآیند رفع تداخلات و صدور اسناد اراضی کشاورزی و رفع موانع پیش‌ روی اجرای این طرح تاکید کرد.
اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم ۱۰ سال حبس برای رئیس جمهور آمریکا منجر شود.
اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم ۱۰ سال حبس برای رئیس جمهور آمریکا منجر شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد اسناد و املاک از صدور اسناد حدنگاری یک میلیون و ۴۵۸ هزار و ۷۹۲ هکتار از اراضی کشاورزی کشور خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد از افزایش ۲۰ درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد از افزایش ۲۰ درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.
مدیرکل امور املاک سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت صدور اسناد مالکیت در اراضی کشاورزی را جز سیاست‌های اصلی قرارداده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طبق بررسی های که در جلسه امروز به عمل آمد در ۷ نخست سال شاهد رشد ۱۰۲ درصدی برای صدور اسناد اوقافی بوده ایم که بیش از مصوبه مقرر شده  است.
وزیر جهاد کشاورزی بر استفاده از همه ظرفیت‌های وزارتخانه در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: ضروری است این روند ادامه یابد.
خرم‌آباد- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: برای ۸۰ درصد سواحلی که در کشور آزادسازی شد، سند صادر شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اسناد مالکیت سازمان آب منطقه‌ای تهران در بستر رودخانه نمرود فیروزکوه و مرجی خانی فیروزکوه صادر شد.
وزیر تجارت اندونزی اعلام کرد که مالیات صادرات روغن پالم را به ۴۸۸ دلار در هر تن کاهش می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ