مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور ۱۰۰ مجوز ایجاد مراکز همسان‌گزینی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی در بخش تفنگ بادی با صدور ویزایش امشب برای حضور در قهرمانی جهان راهی باکو خواهد شد.
وزیرآموزش و پرورش گفت: نیمه دوم امسال برنامه صدور مجوزهای جدید برای کودکستان‌ها آغاز می‌شود.
امکان صدور کارت برداشت ریالی برای مشتریان حقوقی در بانک دی فراهم شد.
شورای عالی قضایی عراق حکم بازداشت وزیر دارایی سابق و سه تن از نزدیکان مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور را در ارتباط با پرونده موسوم به «سرقت قرن» صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: بیش از ۷۰ هزار پروانه بهداشتی صنفی و غیرصنفی در یک سال گذشته صادر شده که این عدد نسبت به مشابه سال قبل آن ۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا ضمن بازدید از شعبه گذرنامه مستقر در جایگاه برنامه «محرم شهر» مستقر در میدان آزادی گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و افراد زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
FIBA با انتشار گزارش‌هایی ۱۰۰ امتیازآور برتر تاریخ جام جهانی بسکتبال را معرفی کرد که ۲۵ نفر برتر این لیست را در گزارش زیر آورده‌ایم.
استان تهران با ۵۳ هزار قطعه زمین کشاورزی سنددار شده به مساحت ۱۰۰ هزار هکتار، رتبه نخست صدور اسناد کشاورزی را دربین سایر استان‌های کشور کسب کرد.
معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری با اعتبار ۱۰۰ میلیاردی در این دانشگاه خبر داد و گفت: تا پایان اردیبهشت برای صدور مجوز اقدام می شود.
پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر بیست‌ودوم بار دیگر به صدر جدول رسید. پیروزی در دربی ۱۰۰ شاگردان گل‌محمدی را به لغزش سپاهان امیدوار کرده است
در زمستان سال ۱۴۰۱، تعداد کسب‌وکارهای خرد دارای اینماد بدون ستاره از مرز ۱۵ هزار عبور کرد و روزانه بیش از ۱۰۰ اینماد به طور خودکار از طریق وبسرویس پرداختیارها اعطا می‌ شود.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
شهرداری با عدم اجرای آرا کمیسیون ماده ۱۰۰ مانع صدور پایان کار برای ساختمان‌های دارای تخلف می‌شود و بر همین اساس شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌سازد.
مدیریت فرودگاه بین المللی بغداد صبح امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از توقف پروازها در این فرودگاه به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید افقی به زیر ۱۰۰ متر خبر داد.
رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری از صدور ۱۰۰ مجوز باستان‌شناسی و اجرای ۱۴۶ طرح پژوهشی طی یکسال گذشته توسط این پژوهشگاه خبر داد.
وزارت صمت جدیدترین آمار تغییر قیمت ها را منتشر کرد که در آن قیمت ۲۹ کالا، از جمله انواع روغن و برنج بیش از ۱۰۰ درصد، ۲۸ کالا بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد و ۳۰ کالا زیر ۵۰ درصد افزایش یافته است.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای، خبر "اتمام ذخایر آبی تهران طی ۱۰۰ روز آینده" که به تعدد امروز در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد.
اراک - مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مالکیت ۱۰۰ درصد اراضی ملی و دولتی استان مرکزی تثبیت و بیش از ۹۹ درصد منجر به صدور سند مالکیت شده است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
در خلال ملاقات مردمی حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، دو مراجعه‌کننده به نمایندگی از قریب به ۱۰۰ نفر شهروندان یکی از مناطق غربی شهر تهران، اظهار داشتند که پس از واریز پول به حساب یکی از نهادهای عمومی و خرید املاک مستقر در زمین‌های متعلق به این نهاد، پس از گذشت ۴ سال، هنوز اسناد ملکی به دست آنها نرسیده است
وزیر خارجه آمریکا امروز در بیانیه ای از وضع تحریم هایی در ارتباط با صدور روادید علیه ۱۰۰ مقام دولت بلاروس خبر داد.
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ