شهرداری تهران رویای خرید اتوبوس‌های جام جهانی قطر را در سر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری تهران در راستای فرزندآوری و تبلیغات مرتبط با آن به کار گرفته خواهد شد.
علی اکبر فسایی در این مورد گفت: یکی، دو موردی که در سنوات گذشته در این ارتفاعات احداث شده بود با هماهنگی‌های قضائی تخریب شده است.
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه‌های بزرگ‌مقیاس در دو حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در حال پیگیری از شهرداری تهران هستیم، گفت: پس از پروژه‌های کوچک مقیاس تولید برق به کمک انرژی خورشیدی به دنبال احداث نیروگاه‌های بزرگ مقیاس هستیم.
بیگی گفت: در موضوع دستفروشی، مشکل ما با افرادی است که معابر را مسدود می‌کنند، وگرنه همین حالا حدود ۶ هزار دستفروش در ۶۰ روزبازار شهرداری تهران مستقر شده‌اند که هیچ مشکلی با آن‌ها نداریم، زیرا این افراد کسانی هستند که کاملا به صورت قانونی ثبت‌نام می‌کنند و بدون سد معبر به دستفروشی می‌پردازند. شهرداری هیچ مشکلی با اختصاص فضا به دستفروشان ندارد.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌خواهد تا ۱۸ماه دیگر، تراموا به پایتخت بیاورد. وسیله‌نقلیه‌ای که قبلا هم درباره حضورش در تهران حرف‌وحدیث زیاد بود. زاکانی ۱۲ تیرماه، در آخرین نشست خبری‌اش که با موضوع حمل‌ونقل برگزار شد، خبر داد که تراموا، در خط یک بی‌آرتی از ترمینال شرق تا میدان آزادی، به‌طول ۱۸کیلومتر راه‌اندازی می‌شود.
معاون شهردار تهران آخرین تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به این که شهرداری تهران در ۹ سازمان بین‌المللی عضو است درباره وضعیت سفرهای خارجی شهرداری تهران توضیحاتی داد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: چندی قبل تخلفات مالی چند تن از کارکنان شهرداری تهران با هوشیاری قابل تقدیر همکاران (نظارتی شهرداری تهران) سازمان حراست شهرداری رصد و کشف شد
زاکانی را نمی‌توان در همین رویا و سودای تصاحب اکثریت صندلی‌های مجلس آتی محدود کرد؛ فعالیت‌های او قبل از شهردار شدنش و اقداماتش در شهرداری در راستای رسیدن به ریاست قوه مجریه بوده و هست. مصداق این گفته نیز ارائه طرح «راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری شهری شهرداری تهران» توسط زاکانی است که به نوعی دولتی کوچک را در آن گنجانده بود.
شهردار تهران درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه ساخت مسکن در سال گذشته و برنامه‌های قرارگاه مسکن در سال جاری توضیحاتی داد.
حمایت شهرداری تهران از شهرهای کمتر توسعه یافته مشروط شد
از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
دادستان کل کشور گفت: لیست ساختمان‌هایی که در تهران ایمنی ندارند توسط شهرداری به دادگستری استان تهران تحویل داده شده است.
فروزنده با بیان اینکه مناطق شهرداری تهران مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند که برآرود ما این است که در بررسی ها میزان بدهی حدودا ۳۰۰۰ میلیارد تومان خواهد بود، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مورد پرداخت بدهی پیمانکاران به جمع بندی ارائه «برات کارت» رسیدیم تا بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.
سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران بر اجرایی شدن وظایف خود در قانون هوای پاک ایستاده است.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در جریان بارش اخیر گفت: شهرداری مدیریت بحران انجام داده بود و غافلگیر نشد.
خیابان های تهران با برف امروز قفل شده، پلیس از عدم شن پاشی خیابان ها گلایه دارد و شهرداری هیچ واکنشی ندارد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: سفر افراد از شهرداری تهران به قطر برای جام جهانی با هزینه شخصی بوده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید محلی در شرایط کنونی برای تجمعات ایجاد شود باید صدای مردم را شنید و شهرداری باید محلی را برای انجام این کار مشخص کند.
شورای عالی شهرسازی و معماری شهرداری تهران را مکلف کرد که هر چه سریعتر طرح تفصیلی بافت پیرامونی دانشگاه تهران را تهیه کند؛ در غیر این صورت شورای عالی شهرسازی رأسا اقدام خواهد کرد.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران باید از حکم حادثه متروپل عبرت بگیرد گفت: محتوای حکم برای ما و شهرداری تهران بسیار آموزنده است.
شهردار تهران گفت: در ۱۰ روز اول حضور خود اعلام کردیم که از تنش مالی خارج شده ایم و تا به امروز محتاج قرض نشده ایم.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران می‌گوید: اگر فرد یا افرادی مرتکب تخلف شوند، برخورد می‌شود؛ همانطور که در هفته‌های گذشته شاهد بودید با یکی از همین متخلفان در خیابان ولیعصر برخورد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ