سخنگوی شهرداری تهران گفت: چندی قبل تخلفات مالی چند تن از کارکنان شهرداری تهران با هوشیاری قابل تقدیر همکاران (نظارتی شهرداری تهران) سازمان حراست شهرداری رصد و کشف شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری تهران در راستای فرزندآوری و تبلیغات مرتبط با آن به کار گرفته خواهد شد.
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه‌های بزرگ‌مقیاس در دو حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در حال پیگیری از شهرداری تهران هستیم، گفت: پس از پروژه‌های کوچک مقیاس تولید برق به کمک انرژی خورشیدی به دنبال احداث نیروگاه‌های بزرگ مقیاس هستیم.
براساس کدگذاری‌های صورت‌گرفته، ۱۰ زمینۀ ارتباطات شبکه‌ای و روابط زنجیره‌ای فسادزا در شهرداری، ناکارآمدی، ضعف و انحراف در سیستم‌های نظارتی، نظام اداری ناکارآمد و مستأصل شهرداری، نارسایی قوانین، نبود ارادۀ علمی و عملی در مبارزه با فساد، فرهنگ سازمانی فسادزده، نظام اطلاعاتی ناقص، نظام معیشتی آسیب‌پذیر، فساد عادی‌سازی شده و نظام مالی مستعد فساد، از زمینه‌های خاص رخداد فساد اداری در شهرداری تهران شناخته شده‌اند.
پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده است. ۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده برگردانده شده است.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به این که شهرداری تهران در ۹ سازمان بین‌المللی عضو است درباره وضعیت سفرهای خارجی شهرداری تهران توضیحاتی داد.
عضو شورای شهر تهران گفت که اخبار مربوط به فساد ۲۰ هزار میلیاردی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مربوط به ادوار گذشته است و نه دوره ششم مدیریت شهری.
شهردار تهران درباره فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی مربوط به ادوار گذشته و برخورد با فساد در سه سطح توضیحاتی داد.
امانی عضو شورای شهر تهران گفت که اخبار مربوط به فساد ۲۰ هزار میلیاردی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مربوط به ادوار گذشته است و نه دوره ششم مدیریت شهری.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار تهران نیز در مصاحبه مطبوعاتی خود از این پرونده ۲۰ هزار میلیاردی سخن گفتند، افزود: آقای زاکانی با سخنان خود وجود چنین پرونده ای را تأیید کردند و ما منتظر هستیم که گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارائه بدهند و یا در راستای تنویر افکار عمومی، جزئیات بیشتری از این پرونده را منتشر کنند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای مبارزه با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: برای مبارزه با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم.
از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
دادستان کل کشور گفت: لیست ساختمان‌هایی که در تهران ایمنی ندارند توسط شهرداری به دادگستری استان تهران تحویل داده شده است.
فروزنده با بیان اینکه مناطق شهرداری تهران مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارند که برآرود ما این است که در بررسی ها میزان بدهی حدودا ۳۰۰۰ میلیارد تومان خواهد بود، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مورد پرداخت بدهی پیمانکاران به جمع بندی ارائه «برات کارت» رسیدیم تا بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.
رئیس سازمان بازرسی شهر تهران گفت: شهروندان گزارش‌های فساد و تخلفات اداری کارکنان شهرداری را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.
سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران بر اجرایی شدن وظایف خود در قانون هوای پاک ایستاده است.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در جریان بارش اخیر گفت: شهرداری مدیریت بحران انجام داده بود و غافلگیر نشد.
عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که شاه‌بیت مبارزه با فساد رعایت قانون از طرف شهردار تهران و معاونینش به عنوان حلقه‌های اول مدیریتی تهران است، گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت:در استخرهای تهران افرادی می‌نشینند که اقدام به فساد و لابی کردن می‌کنند.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: سفر افراد از شهرداری تهران به قطر برای جام جهانی با هزینه شخصی بوده است.
شهرداری تهران رویای خرید اتوبوس‌های جام جهانی قطر را در سر دارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید محلی در شرایط کنونی برای تجمعات ایجاد شود باید صدای مردم را شنید و شهرداری باید محلی را برای انجام این کار مشخص کند.
شهردار تهران درباره عزل مسئول حراست شهرداری و جایگزین شدنش با مسئول جدید توضیحاتی داد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ