از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ابری تا نیمه‌ابری همراه با بارش برف و باران، وزش باد و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای زاکانی در آن انتخابات ادعا کرد «۸۰ درصد مشکل کشور بی عرضگی مدیران است»، امروز این آقا مدیریت کلانشهر تهران را در اختیار دارد و با یک برف چند سانتی متری خیابان‌های شهر قفل شد.
با وجود بارش بی وقفه برف در تهران، فرودگاه بین المللی مهرآباد و مابقی فرودگاه های کشور عملیاتی است و پروازها در حال انجام است اما ضروری‌است مسافران پیش از عزیمت با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.
نظری تصریح کرد: هواشناسی استان پیش‌بینی کرده است که بارش برف تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۲۴ بهمن در سطح شهر تهران ادامه خواهد داشت و ما نیز تا زمانی که برف از آسمان ببارد، برای برف‌روبی در خیابان‌های شهر حاضر خواهیم بود.
«کجای این بارش برف خارج از عرف بوده؟ کجای آن بارش «برف وحشی » است؟ ببینید وقتی می گویند برف وحشی احتمالا منظورشان کولاک است. چون اصطلاح علمی بارش برف وحشی که نداریم. منظور اگر هم باشد، کولاک است. کولاک هم به برف همراه با باد شدید می گویند که دیگر کنترلش سخت می شود. من ساکن کرج هستم ، شما در تهران در ساعات گذشته چنین شرایطی را تجربه کردید؟»
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش برف و باران و کولاک و خطر ریزش بهمن در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
مهدی قایدی در آماده ترین نسخه خود قرار دارد اما او باید برای ادامه نمایش خوبش 24 ساعت صبر کند.
عضو شورای شهر تهران گفت:حجم برف آنقدر زیاد است که شن‌ها پاسخگو نیست و باید شهرداری از راهکارهای مناسب‌تری استفاده کند.
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه هم میهن وضعیت راه های شهر تهران بعد از بارش برف و مدیریت شهرداری را مورد انتقاد قرار داده است.
استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان،مرکزی، کرمانشاه،کردستان، لرستان، قزوین، البرز و تهران همچنین برخی مناطق خوزستان، ایلام، اصفهان و فارس، با بارش برف و باران همراه است.
تمرین امروز تیم پرسپولیس در هوای برفی شهر تهران و با حضور جمعی از کودکان یک خیریه برگزار شد.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه آینده افزایش ابرناکی و بارش‌های برف و باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام هواشناسی، در هفته آتی با توجه به وزش باد و بارش برف و باران هوای پایتخت به حالت استاندارد بازخواهد گشت.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص برف روبی گفت: برف سنگینی بارید اما تلاش کردیم معابر را بازگشایی کنیم و در حال حاضر هم برف‌روبی در معابر فرعی ادامه دارد.
سرهنگ علی اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان درخواست کرد در روزهایی که معابر به دلیل بارش برف و باران لغزنده است نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند.
خیابان های تهران با برف امروز قفل شده، پلیس از عدم شن پاشی خیابان ها گلایه دارد و شهرداری هیچ واکنشی ندارد.
هوای برفی تهران جانی تازه به عکس های تمرین تیم استقلال پیش از بازی برابر تراکتور بخشید.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز پنجشنبه به جز استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز پنجشنبه به جز استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: با امکانات شهرداری تهران اماکن اصلی برف روبی وهمکاران ما تا پاسی از شب معابر را نمک پاشی کردند.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
بارش برف در ارتفاعات تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ