سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران بر اجرایی شدن وظایف خود در قانون هوای پاک ایستاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی و ساخت‌وساز در پایتخت گفت: شهرداری دو ماه است لایحه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید را ارائه نکرده است.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: ایده اسکوتر برقی که در تپه‌های عباس آباد اجرایی می‌شود مردمی بود.
شهردارمنطقه ۱۳ تهران از اجرای پروژه صورت وضعیت الکترونیک حوزه‌های مختلف منطقه با هدف اجرایی شدن سیاست شفافیت نظام مالی و اقتصادی شهرداری تهران خبر داد.
صارمی با تاکید بر ممنوعیت عملیات تخریب و گودبرداری از ۲۵ اسفند ماه، اظهار داشت: انجام هرگونه عملیات اجرایی بجز تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی، اجرای سازه نگهبان و پایدارسازی جداره گود زیر نظر مهندس ناظر پروژه و با اعلام قبلی به اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود.
اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات اجرایی ادامه خط ۴ با قراردادی به مبلغ ۴ هزار و۵۰۰ میلیارد تومان ظرف ۲۴ ماه آینده انجام خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: عملیات اجرایی فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی، متعاقب اجرای عملیات انحراف ترافیک در محدوده بازار آهن تسریع خواهد شد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: نیم بها شدن بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در روزهای آلودگی هوا برای اجرایی شدن نیاز به تأیید شورای شهر دارد.
شهرداری مصوب کرده بود که در روزهای آلوده هوا بهای بلیط ناوگان حمل و نقل عمومی تهران شامل مترو و اتوبوس نیم بها باشد اما گزارش‌های مردمی حاکی از این است که این مصوبه اجرایی نشده است.
رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری با آن روبه‌رو هستیم، کوچ کردن بسیاری از مدیران باتجربه و کارآمد مجموعه شهرداری تهران و مأمور شدن آن‌ها به سایر دستگاه‌هاست و این در حالیست که این نیروها، افرادی کارآمد و متخصص هستند که از ظرفیت قابل توجهی برخور دارند و تجربه و تخصص آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و متأسفانه شاهدیم که برخی افراد در مجموعه شهرداری تهران در قسمت‌هایی به‌کارگیری شده‌اند که حتی یک روز سابقه کار اجرایی در آن قسمت را ندارند و در مقابل نیز افرادی کارآمد و متخصص در مجموعه شهرداری تهران کنار گذاشته شده‌اند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اجرای مرحله سوم انحراف ترافیک در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید یارجانی (نواب) با بزرگراه شهید تندگویان را زمینه ساز آغاز عملیات احداث زیرگذر تقاطع دانست.
مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۱ تهران از اجرای مانور اصلی نیروهای اجرایی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس در منطقه ۱۱ خبر داد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از اتمام عملیات اجرایی پروژه احداث میدانگاه باغ فردوس خبر داد و گفت: احداث میدانگاه عابر پیاده در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع انجام شد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات اجرایی بوستان شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه ۱۷ خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پیشرفت ۸۲ درصدی عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران از انتخاب ۲۵ مؤسسه حسابرسی برای رسیدگی به صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ واحدهای اجرایی شهرداری تهران خبر داد.
شهرداری منطقه ۸ به منظور منقش شدن ۸ دیواره به نام مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با اعلام فراخوان "امام مهربانی ها"با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران از هنرمندان دعوت به همکاری می‌کند.
معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت:در حوزه مدیریت سفر اتفاق خوبی رخ داده که از طریق دولت پیگیری شد و آن، منعطف بودن ساعت کار بود که شامل دستگاه‌های عمومی و دولتی است چرا که مطالعات ترافیکی نشان داد شناور شدن ساعت کار تا ۲۲ درصد می‌تواند پیک ترافیک را کاهش دهد البته به شرطی که به طور کامل اجرایی شود. پیشنهادات دیگر مثل دورکاری یا دورکار شدن حداقل ۲۰ درصد کارکنان به تصویب نرسید.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از اجرای طرح شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام (ره) و محور رنجبر و ساماندهی اراضی پیرامون خبر داد.
مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت:شرکت مترو تهران جهت تجهیز کارگاه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌های فاز نخست خط ۱۰ مذاکراتی را با شهرداری مناطق مربوطه پیگیری می‌کند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: سامانه کنترل و مدیریت ناوگان سنگین شهر تهران راه‌اندازی شده و در مرحله اول برای میکسرهای بتن اجرایی شده است.
رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران، از اعزام ۲ هزار و ۳۰۰ نیروی پاکبان و ۱۲۰ نفر عوامل اجرایی شهرداری تهران به پایانه مرزی و عتبات عالیات خبر داد.
شهردار منطقه ۱۱ گفت: در گذشته توسط مالک پاساژ آزاد اقدامات مخربانه‌ای در طبقات زیرین ساختمان انجام شد که در نتیجه؛ سازه این ساختمان دچار ناپایداری شد و طبق نظریه مراجع ذی صلاح ساختمان ناایمن و خطرساز است و برای اولین بار در تهران با اقدام شجاعانه عوامل اجرایی شهرداری منطقه۱۱ بر اساس قانون و دستور نماینده دادستان موفق به پلمب و تخلیه کامل ساختمان شدیم.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفـت: باید برنامه چهارساله ای را تدوین کنیم که در عین دارا بودن نگاه راهبردی، قابلیت اجرایی بالایی نیز داشته باشد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از برنامه ریزی به منظور تکمیل عملیات اجرایی پروژه احداث خانه شهر با بهترین کیفیت فنی و اجرایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ