مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه‌های بزرگ‌مقیاس در دو حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در حال پیگیری از شهرداری تهران هستیم، گفت: پس از پروژه‌های کوچک مقیاس تولید برق به کمک انرژی خورشیدی به دنبال احداث نیروگاه‌های بزرگ مقیاس هستیم.
علیرضا زاکانی در مورد آخرین وضعیت احداث آرامستان‌های جدید تهران گفت: مکان یابی آرامستان‌ها انجام شده و در حال رایزنی برای گرفتن این مکان‌ها هستیم.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص برف روبی گفت: برف سنگینی بارید اما تلاش کردیم معابر را بازگشایی کنیم و در حال حاضر هم برف‌روبی در معابر فرعی ادامه دارد.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در حال حاضر تمامی معابر اصلی و فرعی تهران در مناطقی که با بارش برف و باران مواجه هستند شن‌پاشی شده‌اند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران هیچ پل موقتی در حال حاضر وجود ندارد، گفت: هیچ یک از پل‌های فلزی موقت نیست.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت:در حال حاضر ۷۷ درصد منطقه ۱۶ تهران بلااستفاده است و بر همین اساس باید برای بهره‌برداری بهتر از تهران به سمت صنایع نوآور حرکت کنیم.
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: ما وظیفه داریم با بالابردن سطح خدمت رسانی به شهروندان این منطقه حال خوب را به مردم محلات این منطقه تسری ببخشیم.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه کمیته محیط زیست استان تهران پیرامون آلودگی هوا گفت: قرار شد این کمیته وظایف هر دستگاه را مشخص و در جلسه آتی اعلام کند.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: برنامه چهارم شهرداری تهران در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر در حال بررسی است.
سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال حاضر چهار پارکینگ در دست احداث است و حدود ۱۳ زمین نیز در حال مطالعه برای طراحی و ساخت پارکینگ هستند.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران از نصب المان و دیوارنگاره شهری در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اکران مضامین جام جهانی خبر داد.
شهرداری مخازن زباله را بعد از اینکه آتش گرفته و از بین رفته بود، جمع آوری کرد؛ هدف جمع آوری سطل‌های زباله نبود و این موضوع هم موقتی است/ شهرداری در حال خریداری و جایگزینی مخازن در هفته‌های آینده است. تعدادی مخزن سفارش داده شده و در حال ساخت است که جایگزین مخازن آسیب دیده خواهند شد.
سرپرست سازمان فاوا شهرداری تهران گفت: در حال حاضر هیچ سامانه اصلی و داده اصلی خارج از دسترس در شهرداری وجود ندارد و تهران من به مدار بازگشته است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خدمات رسانی شهرداری تهران به بانوان در شهر کربلا به خوبی در حال انجام است.
سخنگوی شورای شهر گفت: نزدیک ۴۵۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران و مردمی در موکب علی بن موسی الرضا علیه السلام در حال فعالیت و خدمت رسانی به زائران هستند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهروندان می‌بینند که پروژه‌های گذشته و متوقف مانده اکنون افتتاح می‌شوند.
نماینده مردم کاشمر گفت: تعداد امضا‌های نمایندگان درخواست‌کننده این تحقیق و تفحص از ۳۰ عبور کرده و همچنان در حال افزایش است.
ویدیویی منتشر شده از مدیران شهرداری منطقه ۸ تهران که هنگام قرائت مشکلات مردم در حال پاسور بازی کردن با کامپیوتر بودند را ببینید.
عضو شورای شهر تهران گفت: در حال نزدیک شدن به اتمام زمام طرح جامع تهران هستیم لذا از شهرداری می‌خواهم نسبت به مطالعه و تدوین طرح جدید شهر تهران اقدام کند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: در گذشته بد خانمانی در تهران وجود داشت و اکنون بی‌خانمانی نیز در حال شکل‌گیری است.
شهردار تهران افزود: برای این کار مدیریت شهری در حال برعهده گرفتن مسئولیت های بزرگ است و خودش را در میدان حاضر و پاسخگو می داند. وقتی چنین نگاهی در مجموعه مدیریت شهری حاکم می شود و بنا است خود این نهاد نیز تغییر کند و به عنوان تکیه گاه مردم قرار بگیرد، نیازمند این است که از انفعال خارج و به صورت هدفمند در همه عرصه ها حاضر شود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از املاک شهرداری به صورت مدون و یکجا وجود ندارد، بنابراین همه املاک متعلق به شهرداری باید ظرف مدت معین در سامانه ثبت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ