مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه‌های بزرگ‌مقیاس در دو حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در حال پیگیری از شهرداری تهران هستیم، گفت: پس از پروژه‌های کوچک مقیاس تولید برق به کمک انرژی خورشیدی به دنبال احداث نیروگاه‌های بزرگ مقیاس هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از جدیدترین ناوگانی که شهرداری تهران به دنبال خرید آن رفته اتوبوس های سه کابین است.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: به دنبال درآمدزایی از اماکن ورزشی نیستیم.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت:سال گذشته ۶۲ درصد ساخت و ساز در بافت فرسوده افزایش یافت و امسال نیز قرارگاه جهادی مسکن با دو هدف کار خود را دنبال می‌کند.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
طولانی بودن زمان صدور پروانه ساخت یکی از مشکلات مالکانی است که به دنبال ساخت خانه هستند اما به گفته شهردار تهران از خرداد ماه صدور پروانه به ۲ ماه می‌رسد.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: به دنبال به کار گیری نیروهای بانو هستیم و در ابتدای برنامه حدود ۲۰۰ نفر جذب خواهند شد.
شهردار تهران گفت: شهرداری تهران به دنبال این است تا مبلغ بودجه آسفالت را در بستر مجوز افزایش دهد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با وجود اینکه یک بار نیروهای شهرداری شن پاشی و نمک پاشی انجام داده اند اما باز هم می‌بینیم که تردد در برخی از محورها و بزرگراه های شهر با مشکل مواجه است.
عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران گفت: برخلاف آنچه که رسانه‌ها گفتند منشأ متان در تهران مجموعه آراد کوه نیست و ما نیز با همراهی دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به دنبال پیدا کردن منشا تولید متان در پایتخت هستیم. البته اینجا لازم است بگویم برای مجموعه آرادکوه نیز دارد اتفاقات خوبی می‌افتد که منجر به کاهش تجمیع پسماند در این منطقه می‌شود.
یکی از کلان‌پروژه‌هایی که شهرداری تهران آن را دنبال می‌کند، افزایش میزان تولیدات آسفالت و به‌سازی هرچه سریع‌تر آسفالت معابر و مسیرهای بزرگراهی پایتخت است.
شهردار تهران گفت: ۵۶ هزار میلیارد تومان به بانک‌ها بدهکار هستیم و به دنبال رفع آنها هستیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نوسازی ۵ هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در شهر تهران به دنبال اجرای تفاهم‌نامه‌ منعقد شده با شهرداری تهران خبر داد.
شهردار تهران گفت: در بخش مشاغل خانگی و ایجاد زمینه نمایشگاهی و عرضه محصولات برای آنها اقدامات جدی را دنبال می‌کنیم.
شهردار تهران گفت:نمای ساختمان یکی از گلوگاهای صدور پروانه است و برهمین اساس به دنبال ایجاد بانک نما هستیم.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از آماده شدن ۲ ملک شهرداری جهت عرضه در بورس خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که بدهی‌های بانکی شهرداری را نیز از این مسیر تهاتر کنیم.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از آماده شدن 2 ملک شهرداری جهت عرضه در بورس خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که بدهی‌های بانکی شهرداری را نیز از این مسیر تهاتر کنیم.
شهردار تهران می‌گوید شهرداری هیچ‌وقت اتوبوس‌ها را برای بستن میدان‌ها استفاده نکرده است: «ما دنبال این هستیم که راه‌ها را باز کنیم تا ترافیکی ایجاد نشود، آن وقت شما می‌گویید اتوبوس‌ها را گذاشتیم تا راه را ببندیم؟»
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مدتی است که اسکوتر‌های برقی در برخی از بوستان‌های تهران فعال هستند و مردم می‌توانند از این وسیله استفاده کنند، اما آن چیزی که ما در سازمان حمل و نقل به دنبال آن هستیم، این است که از اسکوتر برقی به عنوان یک مد حمل و نقلی استفاده کنیم.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: ملاک عمل قرار نگرفتن ادعای ناسا به معنای آن نیست که شهرداری درباره انتشار گاز متان و آلودگی بی‌تفاوت است.
رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری ششم با جدیت به دنبال هوشمند سازی فرایند ها و متعاقب آن شفافیت است.
شهردار تهران گفت: برخی می‌گویند که شهرداری نباید به دنبال انجام کارهای هوشمندانه برود و باید شهر را جارو بزند که ما با این موضوع مخالف هستیم.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در سال‌های آینده بحران سالمندی پایتخت را دربرمی‌گیرد و برهمین اساس به دنبال ایجاد زیرساخت های مختلف هستیم.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از فروش املاک شهرداری در بورس خبر داد و گفت: عرضه و فروش املاک شهرداری در بورس، تعطیلی حیاط خلوت املاک در شهرداری را به دنبال دارد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: حدود ۳۰ درصد از منطقه ۱۱ تهران را بافت فرسوده تشکیل داده است و ما به دنبال ایجاد انگیزه برای ساخت مسکن در این نقاط هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ