سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در جریان بارش اخیر گفت: شهرداری مدیریت بحران انجام داده بود و غافلگیر نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو شورای شهر تهران درباره دخالت پدر حسین حیدری، داماد زاکانی در شهرداری نیز تاکید کرد: «این موضوعاتی است که ما شنیدیم و می‌گویند که پدر دامادش در یک طبقه از سازمان فرهنگی و هنری نشسته و در بسیاری از اقداماتی که در این سازمان – مالی و غیرمالی - امر و نهی می‌کند.» اولین سوال که توسط نرجس سلیمانی با موضوع «حمل و نقل عمومی» مطرح شده بود که هنوز در جریان است.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ممنوعیت تبلیغ و ترویج زندگی مجردی در تبلیغات شهری خبر داد و گفت: همه ظرفیت‌ها و امکانات شهرداری تهران در راستای فرزندآوری و تبلیغات مرتبط با آن به کار گرفته خواهد شد.
معضل افزایش سگ‌های ولگرد در تهران، روز به روز در زیست شهری شهروندان پایتخت پررنگ‌تر می‌شود. یک منبع آگاه به فراز گفته که از ابتدای سال، ۴هزار و ۴۲۳نفر پس از گزیدگی از سوی این حیوانات، دُز صفر واکسن هاری را تزریق کرده‌اند و بیشتر موارد، مربوط به سگ‌های ولگرد در پارک‌ها و معابر شهری است که گوش‌هاشان با پلاک‌های شهرداری تهران سوراخ شده است. روزنامه‌های منتسب به جریان اصولگرایی و طرفداران این جریان، افزایش آمار سگ‌گزیدگی را به نگهداری سگ‌ها در خانه ربط می‌دهند اما، گزارش شهروندان این ادعا را نقض می‌کند.
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه برای ساخت نیروگاه‌های بزرگ‌مقیاس در دو حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و خورشیدی در حال پیگیری از شهرداری تهران هستیم، گفت: پس از پروژه‌های کوچک مقیاس تولید برق به کمک انرژی خورشیدی به دنبال احداث نیروگاه‌های بزرگ مقیاس هستیم.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به این که شهرداری تهران در ۹ سازمان بین‌المللی عضو است درباره وضعیت سفرهای خارجی شهرداری تهران توضیحاتی داد.
در روزهای گذشته، شهرداری تهران طرحی را در مذمت دروغ گفتن در سطح شهر نصب کرده، اما بی‌بی‌سی فارسی با روایتی نادرست این طرح‌ها را کنایه‌ای به آسیب‌دیده‌گان در جریان اغتشاش کشور دانسته است.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: چندی قبل تخلفات مالی چند تن از کارکنان شهرداری تهران با هوشیاری قابل تقدیر همکاران (نظارتی شهرداری تهران) سازمان حراست شهرداری رصد و کشف شد
معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: هر ۱۶ ساعت یک نفر در جریان حوادث ترافیکی پایتخت فوت می‌کند.
️شهردار منطقه ۲۲ از تعطیلی بوستان جوانمردان خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران و جریان سیل از بالا دست ارتفاعات، امکان طغیان رودخانه کن وجود دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه هیچ انسداد ناشی از عدم برف‌روبی را شاهد نبودیم، گفت: ترافیک‌های فعلی، کاملاً عادی است و تردد روان در جریان است.
از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران از مصدومیت شش نفر از پرسنل شهرداری در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه ۱۹ خبر داد.
شهردار تهران گفت: من در جریان انتشار لیست ساختمان های ناایمن هستم اما آنها را شهرداری تهران منتشر نخواهد کرد.
شهردار تهران گفت: من در جریان انتشار لیست ساختمان های ناایمن هستم اما آنها را شهرداری تهران منتشر نخواهد کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران در جریان بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق شمالی پایتخت گفت: شهرداری تهران برای بارش برف و مقابله با یخ زدگی معابر آمادگی کامل دارد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از ضرب و شتم نیروهای خدمات شهری در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متأسفانه تاکنون خسارات زیادی به اموال شهری وارد شده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: باید از تبیین تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به کشور به یک مسیر عقلانی برسیم چرا که این خسارت ها و رودررو قرار دادن مردم هیچ سودی برای کشور ندارد.
شهردار تهران تاکید کرد: تمام دشمنان می‌کوشند که امید را در دل ملت ما بمیرانند، اما باید به خواب ببینند که با حضور جریان انقلابی و دولت خدمتگزار این امکان مهیا شود. امیدواریم در پرتو عنایت‌های رهبری و سایه حضور دولت خدمتگزار بتوانیم گام‌های اساسی را برای ساختن ایران اسلامی بهتر از هر زمانی برداریم.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مصدومیت چهار نفر از آتش‌نشانان در اغتشاشات روزهای اخیر خبر داد و گفت: در جریان اغتشاشات روزهای اخیر ۱۵ میلیارد خسارت به تجهیزات این سازمان وارد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان بازدید از پروژه‌های تعمیرات تخصصی،مقاوم سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو، بر لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت این دسته از زیرساخت‌های عمرانی تاکید کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: بنابراین تلاش می‌شود که این طرح به سمت پویاتر شدن عوارض حرکت کند. جریان ترافیکی در سطح شهر دائم درحال تغییر است. برای مثال باید عوارض در زمان و مکان‌هایی که ترافیک، وضعیت بحرانی دارد، تغییر کند تا مردم تشویق شوند که شبکه معابر را خلوت کنند.
جمعی از نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کشور شرکت‌کننده در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری نماز جمعه با نوشتن نامه‌ای از مقام معظم رهبری نسبت به تذکرات و راهنمایی‌های معظم له قدردانی کردند.
زاکانی شهردار تهران در اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران حضور پیدا کرد و در جریان نیازها و کمبودهای اردوی قهرمانان ایرانی قرار گرفت. در این بازدید یکی از همراهان زاکانی برای بوسه بر پای حسن یزدانی خیز برداشت که یزدانی مانع شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ