اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار تهران در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان تاکید کرد تیم ملی نوجوانان به بهترین شکل پیش رفته و مدال اخلاق را هم در کنار افتخار ورزشی، بر گردن دارد.
مدیر اداره سلامت اجتماعی اداره کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه سالانه دست کم ۱۰ درصد به جمعیت استفاده کننده از خدمات کانون‌های سالمندی در سرای محله‌ها افزوده می شود، گفت: این موضوع از رشد جمعیت سالمندی در پایتخت حکایت دارد.
خانه اندیشمندان علوم انسانی در بیانیه‌ای در پی اقدامات اخیر شهرداری تهران تاکید کرد: مصمم هستیم تا تمام برنامه‌های این خانه طبق اعلام قبلی برگزار شود و وقفه‌ای در روند آن ایجاد نگردد؛ لذا از شورای اسلامی شهر تهران و سایر شخصیت‌های حقوقی و حقیقی که دل در گرو رشد و پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان دارند برای ادامه حیات علمی و فرهنگی این مجموعه تقاضای حمایت و کمک داریم.
حسین محمدی پاکبان زحمتکش شهرداری تهران است که چند کودک بی سرپرست را حمایت می‌کند.
بگومگو بر سر نحوه توزیع امتیازهای ساختمانی بین دولت و شهرداری تهران بالا گرفته است. بررسی ریشه این اختلاف‌‌‌های معنادار و البته همیشگی میان دولت و شهرداری درباره مصوبات کمیسیون ماده ۵ تهران، حکایت از وجود نقص در قانون دارد و این نقص به حدی جدی است که عملا کنترل از راه دور مدیریت شهری را برای سیاستگذار دولتی غیرممکن کرده است.
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای‌شهر تهران می‌گوید، شهرداری باید به صورت میدانی بسته به شرایط محیط تقاضای مردم را بسنجد، او تاکید می‌کند که دوچرخه از برنامه شهرداری تهران حذف نشده است: «همچنان دوچرخه به‌عنوان یک مد حمل‌ونقلی مورد حمایت مدیریت شهری است.»
معاون شهردار تهران گفت: برای رونق ساخت و ساز موضوعات حمایتی، تشویقی و انگیزشی و تخفیف عوارض صدور پروانه برای شهروندان تا پایان سال اعمال می‌شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به منظور حمایت از مددجویان و برنامه ریزی پس از بهبود و خروج از چرخه بی خانمانی، ضمن آموزش کفاشی مددجویان به بازار کار معرفی می‌شوند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به منظور حمایت از مددجویان و برنامه ریزی پس از بهبود و خروج از چرخه بی خانمانی، ضمن آموزش کفاشی مددجویان به بازار کار معرفی می‌شوند.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تهران از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مولدسازی دارایی‌ها و خدمات‌رسانی به ایثارگران حمایت خواهد کرد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از حمایت مدیریت شهری از بخش خصوصی در احیای خانه‌های تاریخی خبر داد.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در دیدار با چهارقلوهای خانواده بزرگ شهرداری تهران بر حمایت حداکثری از آنان تاکید کرد.
شهردار منطقه ۹ تهران از تحت حمایت قرار گرفتن افراد بی سرپناه، زنان سرپرست خانوار و مسافران در راه مانده با همکاری اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۹ تهران و خیرین غرب پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اعطای تسهیلات حمایتی فرزندآوری و ازدواج به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تهران از نصب ۱۴ المان طلایی جام جهانی و یک المان توپ فوتبال نوری در میدان آزادی با هدف همدلی و همبستگی ملی و حمایت از تیم ملی فوتبال در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.
شهردار تهران گفت: این آشوب‌های اخیر در کشور حکایت از پشت صحنه‌ای دارد، شرایط دشمن را به این نتیجه رساند که یا باید تلاش کنند یا مرگ خودشان را نظاره کنند.
با توجه به پایان احکام شهرداران تهران، پیگیری‌ها حکایت از تغییر سه نفر از شهرداران مناطق دارد.
با توجه به پایان احکام شهرداران تهران، پیگیری‌ها حکایت از تغییر سه نفر از شهرداران مناطق دارد.
سخنگوی شورای شهر تهران از فعالیت ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فرهنگی در شهر سامرا خبر داد و گفت: مشاهدات ما از پاکیزگی و خدمات مناسب در این شهر حکایت دارد.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از اعلام قیمت‌های جدید محصولات در راستای حمایت از خانوار خبر داد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از طراحی اوراق گام در راستای حمایت از پیمانکاران برای نخستین بار در شهرداری تهران خبر داد.
ماجرا از جایی آغاز شد که پخش تصاویری از سرور مرکزی سازمان فاوا حکایت از هک گسترده سیستم شهرداری داشت کمااینکه خارج شدن سایت تهران من و تمامی سایت‌های این نهاد غیر دولتی از مدار فعالیت نیز حکایت از همین امر داشت.
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با هدف حمایت از خانوار و سهولت در خرید، همچنان محصولات را با نرخ پایین‌تر نسبت به سایر مراکز فروش عرضه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ