رضوان لوچسکو، سرمربی تیم فوتبال پائوک می‌گوید حامیان وزیر ورزش به دنبال ایجاد اخلال در برگزاری فینال جام حذفی بین آاک آتن و پائوک بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب فرمودند: اعتماد باید وجود داشته باشد، نمیگویم انتقاد نباشد؛ انتقاد همراه با اعتماد. میخواهند انتقاد کنند اشکال ندارد، اما اعتماد داشته باشند. مسئولین دارند با اخلاص، با علاقمندی، با شوق، با توکل به خدا، با همه توان کار میکنند. اعتماد بشود به آنها، انتقاد هم اگر لازم بود بشود. من مخالفتی با انتقاد ندارم. اگر این راه را دنبال کردیم، و به حمدالله تا امروز دنبال شده و بعد از این هم به فضل و توفیق الهی دنبال خواهد شد، پیروزی بر دشمن قطعی است.
اگرچه تک گل پرسپولیس به صورت اتفاقی به ثمر رسید، اما آنها بی تردید شایسته کسب برتری در تبریز بودند.
فرمانده کل ارتش گفت: نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به دنبال آن است تا فرمانده بتواند استعدادهای برتر را شناسایی کرده رشد دهد و در مسئولیت‌های مختلف منصوب کند.
وکلای کارول می‌گویند با استناد به اظهارات جدید ترامپ آنها باید اجازه داشته باشند شکایت قبلی خود را اصلاح کنند و درخواست غرامت خود را به ۱۰ میلیون دلار افزایش دهند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تغییرات سیاسی در کشورهای همسایه قطعاً در تقویت مراودات با آنها اثرگذار است اما برخی چهره‌های جریانات خاص داخلی همچون گذشته ذوق‌زده شده‌ و عجولانه اظهار می‌کنند.
حسن جعفری می‌گوید مس رفسنجان در هفته پایانی تنها به دنبال پیروزی برابر پیکان و حفظ رتبه پنجم جدول خواهد بود.
مهدی تارتار می‌گوید هر دو تیم به دنبال سه امتیاز خواهند بود اما برنامه متفاوتی را خواهند داشت.
حذف شدن آنها در مرحله گروهي جام جهاني بد بود، اما اتفاقات بعدي بدتر بود. اما آيا آنها مي‌توانند براي بيرون رفتن از اين شرايط روي کارهای يكي از باهوش‌ترين مربيان حساب باز كنند؟
مجتبی حسینی و شاگردان جوانش مقابل آلومینیوم رحمتی و در ورزشگاه خانگی آنها کاری دشوار پیش‌رو دارند.
وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات از طراحی سیم‌کارت‌ برای گردشگران خارجی در کشور به‌منظور استفاده بهتر آنها از فضای‌مجازی خبر داد.
مقامات قطری به دنبال خرید باشگاه منچستریونایتد هستند و موفقیت آنها ممکن است عواقب جدی برای پاری سن ژرمن به همراه داشته باشد.
به نظر می‌رسد که خریدهای زمستانی باشگاه چلسی هنوز به پایان نرسیده و آنها قصد دارند انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی، را هم به خدمت بگیرند.
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین گفت: روز قبل از برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ در جلسه به بچه‌ها گفتم که اگر بخواهند می‌توانند با تلاش، غیرممکن را ممکن کنند.
باشگاه پاری سن ژرمن می خواهد تا لیونل مسی را تا سال 2024 حفظ کند تا این بازیکن دوباره راهی بارسا نشود.
دروازه‌بان سرخپوشان می‌گوید این فصل آنها با بازیسازی از عقب به حریفان ضربه می‌زنند.
امریکا در برابر خط حمله مخوف ایران امید زیادی به درخشش دروازه بان آرسنال دارد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران تیم خطرناکی است و سعی می‌کنیم آنها را متوقف کنیم.
باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا با رعایت قوانین کمیته مصارف با مشکل باشگاه استقلال مواجه نشود.
رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی با حمله به ساختمان دولتی و تعطیل کردن آنها به دنبال ادامه هرج و مرج در یمن بود.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که امیدوارم بازی با پیکان را برنده شویم و بتوانیم به رتبه های بالاتری برسیم.
علی احسانی می‌گوید شایعه 3-0 شدن بازی ذوب آهن با پرسپولیس و تراکتور برای تحت الشعاع قرار دادن ماجرا سینا اسدبیگی است.
حمید درخشان می‌گوید با جذب لوکادیا سه مهاجم فعلی پرسپولیس باید تلاش بیشتری برای حفظ جایگاه خود کنند و این رقابت، به بهبود شرایط خط حمله تیم هم کمک خواهد کرد.
سرمربی صنعت نفت اعلام کرد که این تیم با دو بازیکن خارجی به توافق رسیده و آنها به زودی راهی آبادان می شوند.
رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در ۵ استان کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ