امیر خوراکیان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته است در روزهای اخیر تهدیدات و حملات سایبری انجام گرفته اما با اتخاذ تدابیر لازم مجالی برای ایجاد اخلال در خدمت رسانی به مردم صورت نپذیرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید علی احمدی، تهیه‌کننده «خنداونه» در واکنش به اتفاقات اخیر در صداوسیما و صحبت‌های جبلی مبنی بر اینکه تلویزیون نیاز به چهره‌های هنجارشکن ندارد، نوشت: «جناب آقای جبلی عزیز، هنجارشکنان واقعی همکاران جدید الورود شما به رسانه ملی و اقایان جبهه نامحترم پایداری هستند که پایداری عجیبی در تعامل با دیگر دوستداران انقلاب و اسلام و این مرز و بوم دارند. اگر بشود دوستدار خطابشان کرد!
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به کیفیت زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال واکنش نشان داد.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه، با تدابیر درنظرگرفته شده، چون دوربین‌های مدار بسته و سیگنال‌یاب‌ها در حوزه‌های امتحانی همکاران ما تا جایی که بتوانند انتشار سوالات را کنترل می‌کنند گفت: ممکن است باز هم تصویری پخش شده باشد، اما صرف پخش سوال در زمانی که همه شرکت‌کنندگان تحت مراقبت در حال آزمون هستند، مطرح نیست.
دبیر کل فدراسیون فوتبال به خبر برکناری اش از این فدراسیون واکنش نشان داد و گفت: حضور تیم ملی روسیه در تورنمنت آسیای مرکزی (کافا) هنوز قطعی نشده است.
مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس جمهور در خصوص رای دادگاه لاهه اطلاعیه ای صادر کرد.
مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای، به محکومیت دولت آمریکا در ضبط اموال بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری واکنش نشان داد.
بمب افکن‌های آمریکایی بامداد جمعه به مرکز جمع آوری غلات و مرکز توسعه روستایی واقع در محله "هرابش" در شرق دیرالزور حمله کرده بودند که موجب آتش سوزی در این مکان شده و خسارت‌هایی به آن وارد آمده بود.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: آنقدر میزان سرانه پایین است که اصلا نمی‌توانیم هزینه غربالگری را به صورت جداگانه پرداخت کنیم ما با سرانه ۴۲ هزار تومان در تامین یک وعده غذا برای این افراد مانده ایم و عدد سرانه بسیار پایین است.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور بر بازنگری مقررات، توسعه مراکز برگزاری و رفع مشکلات موجود آزمون آیلتس تأکید کرد و گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
در شرایطی که نرخ ارز در روزهای اخیر بنا به دلایلی با افزایش مواجه شده و در بازار غیررسمی به کانال سی و شش هزار تومانی رسیده است، بازارساز تصمیم به تغییر سهمیه خرید ارز با کارت ملی گرفته است.
نورنیوز رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به آتش‌سوزی در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی و حمله به کامیون‌های حمل سوخت در مرز سوریه واکنش نشان داد
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره نامه منتسب به وزیرارتباطات در زمینه اعمال محدودیتهای شدید در اینترنت توضیحاتی ارائه کرد.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: سرپرست دادسرای ارشاد در سال ۹۸ نه‌تنها برکنار نشد بلکه ارتقا قابل ملاحظه‌ای پیدا کرد.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت گفت: هیچگونه خبری در خصوص تودیع «سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ» به مرکز اطلاع‌رسانی رسانی پایتخت اعلام نشده است.
مرکز ملی فضای مجازی تشدید روند ایران هراسی سایبری را محکوم و آمادگی خود را برای اعزام هیئت فنی جهت بررسی اتهام آلبانی و تبادل اطلاعات فنی میان گروه های واکنش به حوادث سایبری کرد.
در پی اختلافات حوزه پخش زنده کاربر محور و سرویس آپارات گیم، این موضوع در کمسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
همتی به گزارش مرکز آمار درباره تورم تیر ماه واکنش نشان داد.
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: چنین لیستی وجود وجود نداشته و مورد تایید فراجا نیست، بحث‌هایی در این خصوص مطرح شده، اما ارتباطی به رقم جریمه نداشته و هنوز هیچ موضوع جدیدی به ما ابلاغ نشده است.
یکی از مسئولان مرکز اطلاع رسانی فرماندهی کل انتظامی کشور لیست قیمت جریمه بدحجابی که روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را از اساس تکذیب کرد.
یکی از مسئولان مرکز اطلاع رسانی فرماندهی کل انتظامی کشور لیست قیمت جریمه بدحجابی که روز گذشته در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود را از اساس تکذیب کرد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ معتقد است که نظام بانکی و صدور کارت‌های بانکی باید به سمت‌وسویی برود که در نهایت هرفردی بتواند با کارت ملی خود به عنوان کارت بانکی خرید کند. این در حالی است که معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی می‌گوید تقریباً نمونه‌ای در سطح دنیا از تجمیع کارت‌های بانکی با این قبیل کارت‌ها وجود ندارد.
هنوز مشخص نیست که مدیران این بانک باز هم تسهیلات را در قالب ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند یا خیر. اما به نظر می‌رسد که مبلغ وام قرض الحسنه به علت محدودیت اعتبار کمتر از میزان وام مرابحه باشد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در گزارش‌های هیات‌های اعزامی و تیم‌های بررسی حادثه آبادان، تاکنون گزارشی مبنی بر قصور یا تقصیر مستقیم یا غیرمستقیم استاندار سابق خوزستان در متروپل تسلیم دادگستری استان خوزستان نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ