برخورد‌های قضایی با بازداشتی‌های وقایع اخیر روندی سریع داشت. محسن شکاری نخستین نامی بود که اعدام او خبرساز شد. او هفدهم آذر ماه به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان و ایجاد رعب و وحشت و سلب آزادی و امنیت مردم و همچنین جرح عمدی با سلاح سرد به مامور بسیج حین انجام وظیفه و مسدود نمودن خیابان ستارخان تهران و اخلال در نظم و امنیت جامعه به دار آویخته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: هر زمان رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌ها بگیرد، امکان فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که هنجارها را رعایت می‌کنند.
در هفته‌ های اخیر داستان‌های آخرالزمانی درباره اینترنت وای فای در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. این روایت ها و ادعاها تا چه اندازه صحت دارند؟
علم و علوم انسانی در خدمت قدرت نیستند، در خدمت حقیقت هستند. آنان علم را مثل رسانه‌های‌شان «روایت‌محور» می‌خواهند و نه «حقیقت‌محور». رسانه روایت‌محور بی‌اثر و غیر کارکردی است، چه رسد به اینکه علم بخواهد روایت‌محور، آن‌هم روایت رسمی باشد. علم روایت‌محور همان مثلث چهار ضلعی و از نوع حشو قبیح است.
پاکستان‌های مقیم تهران مشغول خدمت رسانی به مردم در مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر هستند.
توضیحات فضائلی کارشناس و فعال رسانه ای را خصوص مخالفت رهبری با ابطال انتخابات ریاست جمهوری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صومعه سرا- خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان در قالب کاروان رسانه ای «میرزاشناسی» با حضور در دفتر روزنامه «جنگل» در کسمای صومعه سرا از نزدیک با رویکرد فرهنگی و رسانه ای میرزاکوچک خان آشنا شدند.
جبلی درباره ماجرای مرگ مهسا امینی و لزوم به دست گرفتن روایت اول در رسانه، در توضیحاتی بیان کرده است: برای اینکه جلوی اتهام دروغین کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم گرفته می‌شد، باید بلافاصله، تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی آن مرکزی که ایشان به آنجا رفته بود، در اختیار ⁧ رسانه ملی⁩ قرار می‌گرفت؛ خب این اتفاق چند روز طول کشید.
یک رسانه ایتالیایی می‌گوید رافائل لیائو با میلان بر سر تمدید قراردادش به توافق کامل رسیده و به زودی قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد.
یک رسانه مصری مدعی شد که کریستیانو رونالدو شایعات درخصوص بازگشتش به رئال مادرید را تکذیب کرده است.
هشدارهایی که از سوی رسانه های داخلی داده می شود همچنان از سوی متوالیان ورزشگاه آزادی شنیده نمی شود تا صدای روس ها هم درآید!
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: متهم در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه «اتهامات را قبول دارم» اظهار کرد: علت اصلی ارتکاب من به این جنایات تحت تاثیر قرار گرفتن از فضای مجازی بوده که در آن شرایط با توجه به تبلیغات وسیع مجازی، به قصد انجام اقدامات خرابکارانه اسلحه تهیه کردم.
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد.
بنا به ادعاهای رسانه های مولداوی،این کشور به دلیل حضور یک پهپاد روسی حریم هوایی خود را برای ساعاتی بست.
این سفر که از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه برنامه‌ریزی شده، اولین سفر رئیسی به چین به حساب می‌آید و با هدف تقویت روابط دو کشور که از رقبای آمریکا هستند، انجام می‌گیرد.
مارتین توکالی، مربی دروازه‌بانهای آرژانتین، در مصاحبه با یک رسانه این کشور برای اولین بار درباره پشت صحنه ضربات پنالتی مسابقه فینال جام جهانی صحبت کرد.
یک رسانه اماراتی مدعی شد که مهدی قایدی به دلیل عدم پرداخت قسط دوم رضایت نامه اش، به شباب الاهلی برمیگردد.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان در توئیتر مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»  این ادعای عبدالحمید که تکرار مواضع اخیر یک رسانه مشهور امریکایی است، درحالی مطرح شده که اساساً CNN نیز در گزارش خود بدون ارائه مستندات، مدعی شده بود که منبع ادعای او افراد ناشناس هستند.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان در توئیتر مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»  این ادعای عبدالحمید که تکرار مواضع اخیر یک رسانه مشهور امریکایی است، درحالی مطرح شده که اساساً CNN نیز در گزارش خود بدون ارائه مستندات، مدعی شده بود که منبع ادعای او افراد ناشناس هستند.
رسانه عربستانی دستمزد کارلوس کی روش در تیم ملی ایران را اعلام کرد.
رسانه های عربی در روزهای اخیر در کاریکاتورهایی به ناکامی صهیونیست ها در عادی سازی روابط اشاره کرده اند، موضوعی که در جریان برگزاری رقابت های جام جهانی کاملا به چشم آمده است.
عباس عبدی نوشت: مشکل آقایان نواصولگرا این است که در مقاطعی از گذشته بر رسانه انحصاری سوار بودند و با روایت دلخواه خود سعی می‌کردند که واقعیت را باژگونه معرفی کنند، گرچه در همان زمان نیز موفقیت کاملی نداشتند.
یک رسانه انگلیسی با ارتباط دادن پدیده های جوی طبیعی به مرگ ملکه این کشور، سعی در القا چهره ای معنوی از او به مخاطبان کرد.
یک رسانه انگلیسی با ارتباط دادن پدیده های جوی طبیعی به مرگ ملکه این کشور، سعی در القا چهره ای معنوی از او به مخاطبان کرد.
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ