ایسنا نوشت: پلیس برای متفرق کردن برخی افراد که در کار توزیع اقلام کمکی میان زلزله‌زدگان خوی اخلال ایجاد کرده‌ بودند، وارد عمل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تا زمان تعیین ضوابط واردات خودرو در هیئت دولت، مردم از خرید و سفارش خودروهای وارداتی دست دوم یا صفر کیلومتر اجتناب کنند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: برای خدمت رسانی به هموطنان در مراسم اربعین تصمیم بر آن شد برای پوشش کمبودهای حمل و نقل از ظرفیت تاکسی اینترنتی هم استفاده شود.
خشونت در پاریس در بحبوحه اعتراضات مجدد علیه اصلاحات قانون بازنشستگی با استفاده پلیس از ماشین های آب پاش و گاز اشک آور علیه معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی در لیون فرانسه را مشاهده می‌کنید.
رئیس پلیس فتا فراجا بیان کرد: در ماه‌های گذشته فردی که از راه قمار اینترنتی، گردش مالی هزار میلیارد تومان داشت در یکی از استان‌ها شناسایی شد و به ارتباطش با دو نفر در کشور‌های همسایه اعتراف کرد.
پلیس فرانسه با استفاده از گاز اشک‌آور و اسپری‌فلفل، فعالان محیط‌زیست را سرکوب کرد.
پلیس فرانسه برای مقابله با معترضان از گاز اشک آور استفاده کرد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با نرم‌افزار رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
ارلینگ هالند ستاره من سیتی به اتهام استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی تحت پیگرد پلیس قرار گرفت.
پلیس مالاوی پس از دیدار تیم ملی این کشور برابر مصر، برای متفرق‌کردن هواداران از گاز اشک‌آور استفاده کرد.
پلیس ژاپن اتوبوسی جالب برای چینش سریع موانع ترافیکی را وارد فاز عملیاتی کرده است تا بار ترافیک خیابان‌ها و بزرگراه‌های خود را کمتر کند.
در روز سه‌شنبه از ساعت سه بعد ازظهر اقدامات و استقرار پلیس در خیابان‌ها و محلات تهران آغاز شده و پلیس با اخلالگران آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد. پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی استفاده خواهد کرد.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای به روز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای بروز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداران با استفاده از شیوه و شگرد برنامه‌های رسید ساز جعلی تلفن همراه باشند.
فعالان محیط زیست، پلیس آلمان را به استفاده از باتوم، اسپری فلفل، ماشین‌های آب پاش، استفاده از سگ‌ها و اسب در متفرق کردن معترضان متهم کردند.
سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از به کارگیری پهپاد در راستای اهداف اطلاعاتی و امنیتی پلیس تهران خبر داد و گفت: اخیراً پهپاد‌ها برای شناسایی بکارگیری شده و این کار با جدیت استمرار و ادامه خواهد داشت.
در ادامه دهنوی در پاسخ به پرسش‌های دانشجویان گفت: درباره اتفاقات اخیر دانشگاه ها و بحث ممنوع‌الورود شدن و نوع برخوردها با دانشجویان که از سوی دانشگاه و دولت انجام می‌شود، لازم است توضیحاتی را ارائه کنم؛ واقعیت این است که «از ماست که برماست»؛ حرمت امامزاده را متولی آن باید نگه دارد؛ پس ما باید خودمان حرمت دانشگاه را حفظ کنیم.
طبق تحقیق دانشگاه کمبریج، نیروی پلیس انگلیس هنگام استفاده از فناوری «شناسایی چهره زنده»(LFR) حداقل استانداردهای اخلاقی و حقوقی را رعایت نکرده است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در این ایام دیدیم کسانی به قصد کشته سازی در حوادث حضور یافتند و این راهبرد دشمن است. در حوادث گذشته نیز شاهد آن بودیم، کسانی که به قتل رسیدند در محل‌های تجمعات نبودند یا با سلاح‌هایی به قتل رسیدند که در اختیار نیرو‌های حافظ امنیت نبود، این قتل‌ها با چاقو و سلاح سرد انجام شده بود و همکاران بنده در میدان سلاح ندارند و از شکاری و گلوله‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.
کاراگاهانی که روی پرونده‌های قتل کار می‌کنند به طور فزاینده‌ای از داده‌های ژنتیکی بارگذاری شده توسط افرادی که شجره نامه‌شان را ردیابی می‌کنند استفاده نموده‌اند و این امر باعث ایجاد دوراهی‌ای اخلاقی شده است.
آیت الله «محمدرضا ناصری» اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود با اسلام و آرمان‌های انقلاب همچون گذشته بیعت کردند که تا آخر می‌ایستیم و نمی‌گذاریم که حسین زمان، تنها بماند و خون شهدا به بهانه‌های مختلف پایمال شود.
رئیس پلیس پایتخت از افزایش استفاده سارقان از سلاح‌ها به ویژه سلاح گرم خبر داد و گفت: در این مرحله از طرح رد ۱۴ متهم فراری دستگیر شدند.
در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل بورس توانست کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را حفظ کند. همچنین خبرهای خوبی از مذاکرات برجامی مخابره نشد. سهام دلاری بخریم یا ریالی؟
همه باید در مجلس، دولت و قوه قضائیه بدانیم که در دوران بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای تحول در کشور قرار داریم و دوست و دشمن توجه شان به ایران است، بنابراین باید این تفکر در همه به‌وجود بیاید که در کنار هم بتوانیم گام های مهمی برای حل مشکلات مردم و توسعه کشور برداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ