مازیار زارع همانقدر که کنار زمین عصبانی بود، مقابل خبرنگاران هم با همان حالت ایستاد و انتقادات زیادی را به داور مسابقه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهی درد به سر هیچ بنی بشری ننشیند، حتی در دوره‌ای که درد کوچک و بزرگ دوا و درمان دارد، اما یک وقت درد، بی‌دوا و ‌درمان می‌شود، وقتی در عین بودن، نیست. نیست که نیست. از ۱۳ آبان تا هلال‌احمر تا ناصر خسرو تا آن یکی و این یکی، اگر هم باشد به یک تومان و دو تومان نمی‌دهند، انگار که خون پدر دلال‌ها از طلاست که این طور تعداد صفرهای هر قرص و آمپولی را بالا و بالاتر حساب و کتاب می‌کنند. وضعیت دارو خراب است، انگار جایی است میان کما و مراقبت‌های ویژه. بلاتکلیف است. صدای همه را درآورده، اما هنوز همان‌جایی هستیم که قبل‌تر هم بودیم. یعنی همین چندماه پیش که یک قرص و شربت معمولی هم پیدا نمی‌شد.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که VAR در بازی امشب مقابل یونان به شدت کم کار بود.
«اگرچه جای امیدواری وجود دارد که این اتفاقات، نقطه عطفی باشد برای گشایش‌های بیشتر در حوزه سیاست خارجی و روابط ایران و عربستان، اما باید صبور باشیم. مدتی پیش مقام‌های عربستانی برای ایجاد روابط تجاری و سرمایه گذاری با ایران ابراز تمایل کردند، اما چنین سخنانی چندان رنگ واقعیت نمی‌پذیرد، چون ایران هنوز عضو FATF نشده و تحریم‌های آمریکا و اختلالات شبکه بانکی نیز به قوت خود باقی است؛ بنابراین عربستان نمی‌تواند موانع را دور بزند و اتفاقات شگفت انگیزی در روابط دو کشور رخ دهد.»
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره قانون نقل و انتقالاتی جدید ارائه داد.
جلسه کمیته داوران برای انتخاب داور دربی پایتخت هنوز برگزار نشده و زمان دقیق آن مشخص نیست.
سخنگوی باشگاه استقلال در گفت و گویی بار دیگر نسبت به عملکرد داور دربی موضع‌گیری کرد.
هافبک ایرانی الوکره برای سومین مسابقه پیاپی دور از لیست بازیکنان این تیم بود.
در روزگاری که هنوز کمک داور ویدیویی وارد ورزش فوتبال نشده بود، کمک داوران ما در بازی های مهم شاهکار داوری هم خلق می کردند.
زمان بکارگیری کمک داور ویدئویی در بازیهای لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.
ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه، هنوز هم از قضاوت دیدار این تیم برابر غنا در جام جهانی 2022 عصبانی است.
در حالی که فوتبال ایران هنوز از نداشتن کمک داور ویدئویی (VAR) رنج می‌برد، به نظر می‌رسد مشکلات ابتدایی‌تری برای برطرف کردن وجود دارد.
قائمشهر- سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: با گذشت و انجام سه بازی در لیگ ایران هنوز متوجه نشدم چطوری داوری می کنند.
در فاصله 48 ساعت تا آغاز دربی در استادیوم آزادی هنوز داور آن مشخص نشده است!
آن گونه که از شواهد برمی آید داستان کمک داور ویدیویی در لیگ برتر ایران هنوز سر دراز دارد و قرار نیست به سرانجام برسد.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
گرت ساوتگیت نگران است که انگلیس قربانی تصمیمات اشتباه داوری بشود چرا که معتقد است در بازی مقابل ایران روی مگوایر خطای پنالتی رخ داده است.
سرمربی تیم ملی آرژانتین بابت شکست غیرمنتظره تیمش برابر عربستان سعودی ابراز تأسف اما تأکید کرد که مردانش هنوز هم شانس صعود دارند.
مارکو آسنسیو هنوز باور ندارد که داور در بازی روز گذشته رئال و خیرونا برخورد توپ به دستش را پنالتی اعلام کرده باشد. او در توییتر به این اتفاق واکنش منفی نشان داد.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش در مسابقه عصر پنجشنبه مقابل نفت آبادان به برتری برسد.
ملی‌پوش ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل استون ویلا است.
ملی‌پوش ایرانی برنتفورد جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل استون ویلا است.
داور بین المللی فوتبال ایران تاکید کرد که هنوز بسترهای ابتدایی استفاده از سیستم ویدئویی را نداریم که همین امر مشکلاتی را برای داوران ایجاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ